Inomhus-bur-bilder!
Ni som har era kaniner inne kan väl lägga in lite bilder på buren/inredningen här så kanske man kan få lite inspiration av varandra? :)

Jag kan göra det när jag har byggt klart min :P Har inte bestämt om det ska bli en tvåfacks eller enkel :P

Sätter ett avtryck här så jag kan hänga med i tråden. söker också lite inspiration.

Håller på att bygga än skickar in bilder när den é klar

**Putt
**
Behöver lite inspiration (: min bur känns så "vanlig"

Putt.. :D
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
putt

Jag kan ta fler bilder på de andra senare :)

Vad fina! Gillar #11 jättemycket :)
Putt
#16 Varför putta upp en 4 år gammal tråd?
Många av medlemmarna är inte ens aktiva, bättre att göra en ny, uppdaterad? =)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#17 Vad spelar det för roll om den är gammal?! Det är ju ingen fråga eller så som det är något "bästföredatum" på, och varför skapa flera likadana - det blir ju bara stökigt med en massa trådar som handlar om samma sak, bara för att dom hela tiden ska vara nya?
#17 Det är vell bara smart att "återvinna" en tråd? När jag skapade en ny tråd som var de samma som en som fanns så blev folk sura för det, och sedan tvärt om.
#20 Nja inte 4 år gammal tråd tycker jag personligen.
Är det bara något år eller några månader är det ju en annan sak.
Men det är vad jag personligen tycker
Frida du verkar typ tro att du är Medarbetare här haha =)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#21 Jaha hur gammal får en tråd max vara för att få tas upp igen? Det finns ju ingen sådan regel och därför bör man inte bli sur för att man själv tycker att det är en för gammal tråd. Som #23 säger så är de vell lika värdefulla?
#22 Lyssnar inte på dig och dina dumheter, så trött på dig och allt du skriver i trådar och PM:
#25 PM? vad är det nu för Pm jag skrivit till dig? =) Jag är trött på dina besserwisser kommentarer överallt i varje tråd
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
#26 lev med det.
Hon svarar bara på ett sätt , och du uppfattar det som en 'besserwisser'.
Och vadå , är det inte meningen att man ska få skriva komentarer i varge tråd.
Eller är dethär kanske inte ett diskutionsforum?
#27 Det är ofta hon inte bara deltar i diskussioner utan gärna rättar vad alla andra skriver osv, skriver att hennes personliga åsikter är rätt etc.
#28 hon har aldrig (vad jag har sett) sagt ; Dethär är rätt , blablabla.. Och dethär är fel…
Utan hon har ex. sagt det heter lejonhuvad inte löwen , löwen är tyska och betyder lejonhuvad.
Det är väll bara bra , att hon lär folk rätt och fel?
Jag har lärt mej nästan allt av Frida , föratt hon kan sina saker.
Då är det väll bra om hon kan säga ; Ta bort saltstenen , och sen förklarar vf.
Än att kaninen sitter med sin saltsten och kanske blir sjuk eller liknande.
Jag skulle gärna vilja att nån rättade mej , om inte Frida sa till mej att jag skulle ta bort saltstenen skulle mina kaniner ha saltsten föratt djuraffären säger det eller liknande.
Såklart blir man lite paff , men man får ta det med en nypa salt.
Hon skrev t.ex här ovanför att det var bättre att göra en ny uppdaterad tråd.. Jaja det var ju lyckligt det för dig =) Men jag tycker inte att hon skriver speciellt trevligt mot någon faktiskt. Förespråkar minkfarmar och grejer…
Skriver att hon är trött på vad jag skriver i PM? Jag har aldrig i mitt liv skrivit ett pm till henne så hon ljuger dessutom.
#29 Visst är det bra att hon rättar men man kan ju tänka på hur man skriver. (går utifrån det jag sett Frida skriva)
#28 räcker med att läsa dina inlägg 1 gång, så blir man på kasst humör, så du ska bara hålla tyst.
#31 Alla skriver på olika sätt. Och folk tolkar saker på olika sätt.
Gillar du inte sätter jag skriver på (vilket jag inte kan ändra på), så är det upp till dig, du behöver inte läsa det om du inte vill, tvingar inte dig.
Men bara för att man itne har t.ex smilisar betyder det inte att man är otrevlig, "besserwisser" osv.
#30 Att hon förespråkar bra minkfarmar har väll inget att göra med saken?
#31 jo men man får ta det med en nypa salt.
Som det är väll bättre om nån säger att det är dåligt med saltsten , så man vet det , än om man går runt och helt plötsligt blir kaninen sjuk.
Jag skulle hellre vilja att nån berättar för mej , vad som är bra och dåligt , så jag inte skadar mina kaniner från att ha ex. saltsten.
#32 Varför ber du mig hålla tyst du otrevliga människa.
Börja skriv smilisar då så kanske folk kan uppfatta dig som TREVLIG! Synd att du är oförmögen att ändra hur du skriver i text. =)
Det är förövrigt inte bara hur du skriver som gör dig lik en besserwisser, utan VAD du skriver. Och uppenbarligen så är det ju inte bara jag som tycker det. bara för att jag har humor så är det ju ganska synd för dig att du blir på kasst humör, jag bryr mig väl inte vilket humör du är på, för du verkar ändå alltid vara på ett kasst sådant lol.__.
#32 gillar du inte att man puttar upp en 4 år gammal tråd, behöver du ju inte läsa den? De e ju ingen som tvingar dig ;)
#34 Har bett dig att inte snacka med mig, för du ger mig bara massa onödig negativ energi, och kolla in dina egna inlägg osv innan du kallar mig otrevlig,
Du är kaxig, otrevlig, omogen och allmänt barnslig,
Kan inte skriva smilisar på mobilen (inte såna iFokus smilsar som dem vill att man ska använda på ifokus)
Och det jag har skrivit ovan är många fler som tycker.
#35 Gamla trådar puttar ju ner nya trådar, så man får sitta och bläddra. VIlket är jobbigt i längden på mobil.
#36 Du får gärna förklara vad du menar med "Jag är trött på vad du skriver i trådar och PM" Just vad du menar med PM.
Tycker också det är onödigt att putta upp en supergammal tråd istället för att göra en ny.. :) Just saying..
#37 Minns du inte ens att vi har skickat pm till varandra och diskuterat?
Jag kommer ihåg det i alla fall, har nog det kvar med någonstanns.
#38 Intresseklubben antecknar!
Nää jag bara skoja haha 
#34 ursäkta?!
Säger du att Frida är otrevlig?
Du då?!
Har du tänkt på hur folk uppfattar dej?
Jag säger som Frida , jag uppfattar dej som barnslig,omogen,otrevlig,kaxig..
Men jag dömmer inte folk efter hur dom skriver , så du kanske är trevlig.
Du sjäv säger ju att det är fel att tycka som Frida tycker om bra minkfarmar..
Och sen säger du att Frida säger till folk att dom tycker fel.
Tycker man borde titta på sej själv innan man skriver något.
Jag tycker att man verkar mer mogen om man inte skriver smileys , och det gör Frida ibland.
Men vill hon inte så måste hon inte..
#39 Nej du får gärna printscreena och visa mig för det kommer jag inte ihåg
#42 Sitter på telefon, så kan ej göra det.
Har kollat igenom alla mina skickade meddelanden och där finns inget till dig.
Får dock meddelande efter meddelande där folk skriver att jag har helt rätt om dig och att jag ska fortsätta vara ärlig =)
#44 DU VET INTE ETT SKIT OM MIG! Så du skulle hålla tyst!
Nu är jag trött på dig och dina påhopp! För det är faktiskt påhopp!
Vill du mig något eller OM mig så skicka till MIG personligen, inte snacka massa skit bakom ryggen, för det är det lägsta en människa kan göra!
Jaha.. Och så börjas det igen..
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#45 bakom ryggen? Du hoppade på mig också. Kolla på vad du själv skriver också tack. DU LJUGER HAR ALDRIG SKRIVIT NÅGOT TILL DIG.
#48 Du hoppar på andra än mig här inne, har jag sett.
Nej jag ljuger inte, är inte sådan som ljuger. Har aldrig ljugit här inne, för det är omoget och fel. Att du inte kommer ihåg det, det är inte mitt fel/beskymmer
Ärligt talat, kan ni inte bara lägga av?
Struntar i vem som har rätt eller fel, ni förstör för oss andra på forumet när vi får läsa sånt här.
Eftersom det är så stora problem med bråk , påhopp , osv.
Så lämnar jag nu kif , tycker det är fegt att ljuga på internet.
Så tills folk lärt sej respekt och hyfs så drar jag..
Hörrni, ta med er hink och spade till sandlådan istället och lek där eller sköt detta via PM.
Det är inte så svårt att ignorera det när någon säger nåt taskigt. Ni borde prova det någon gång.
#52 Har försökt pm med Mandyosv men svarar inte, därför tar jag det här.
Tråkigt att du måste lämna pga att frida ljuger om en sådan sak.. :/ frida du beskrev just dig själv som omogen & fel då? Om jag har skrivit något till dig på pm så får du bevisa det. & titta jag kan göra en smiley på min mobil :)
se ! jag svarar inte du erkänner ju själv att du ljuger
#54 när du lärt dej hur man respekterar och lär dej hyfs , då kommer jag tillbax. :)
# 53 om hon inte svarar där så strunta bara i det. Det här tar inte bara energi från dig och, förmodligen mandyosv, utan hela kif. Det drabbar liksom inte bara er två, utan hela kif som får en dålig stämning.
#54 Vad har jag ljugit om? Inte ett smack!
Jag ljuger inte. Det är omoget att ljuga.
Jag kan med göra såna smilis på telefonen, skrev inte att jag inte kan det,
men på iFokus vill dem att man ska använda sig av ifokussmilsarna för att underlätta för synskadade och då låter jag hellre bli dem andra smilisarna.
Varför ska jag erkänna att jag ljuger fastän jag inte gör det?
Skickade dig ett PM senast ikväll som du inte ens är mogen nog att svara på, istället vill du förstöra trådarna här?
#57 tyvärr har det vart dålig stämmning ett bra tag.. :/
#57 Så en person här på kif ska få snacka skit via pm med andra här inne och trycka ner folk, utan att man ska kunna få försvara sig emot det då?
Det är ju helt sjukt anser jag, att vissa ska få skriva hur dem vill men sedan får man inte försvara sig?
Men shit vilket liv! Det handlar om en så pass barnslig sak så om ni nu är så mogna, lägg ner?
# 60
Nej det handlar absolut inte om att inte få försvara sig eller att en person ska få trycka ned andra. Men hur kul är det att vara otrevlig och trycka ned andra om det inte får någon reaktion? Om ingen bryr sig slutar personen i fråga förmodligen med det.
#60 vad menar du? vem ska ha tryckt ner dig på pm?
#62 Jo men många tror ju på henne när hon skriver saker om mig, som inte ens är sanna, t.ex att jag ljuger och är besserwisser, vilket inte stämmer. Och det är sårande och kränkande mot mig.
# 63 - jag har inte sagt någonting om att nån tryckt ned mig, varken via forumet eller PM. Dock verkar det som att Frida upplever att någon trycker ned andra, vilket aldrig är OK.
#63 Du bland annat. Det skrev du ju själv "och jag hade rätt om dig", alltså har du diskuterat mig bakom ryggen, vilket är riktigt fel och omoget.
Och enligt svensk lag får man tycka och tänka vad man vill , sålänge det inte kränker någon.
Och man får skriva vad man vill , sålänge det inte kränker någon.
håller med#64
#64 tror på mig? de har väl en egen uppfattning & håller med mig om vad jag tycker om dig helt enkelt. du har ju ljugit om att vi haft en diskussion va pm
#58 Ahaa! De e därför vissa inte använder tele smilys! Hade ja ingen aning om att de hade med syngrejs att göra! De e respekt! De ska jag åxå sluta med nu… Tummen upp för Frida :D
# 64 - Förstår absolut att det kan vara kränkande och sårande att höra sånt om det inte stämmer. Dock är det ju svårt att veta vem som har rätt och fel, eller hur?
Du kanske inte alls är någon besserwisser - men hon kanske upplever det så. Ärligt talat har jag själv ibland tolkat dina inlägg som lite besserwissiga, men som sagt, det betyder inte att du ÄR det. Men om det nu är folk som tolkar det så, så kanske du kan försöka tänka på det och uttrycka dig tydligare? :) Och det gäller inte bara dig, utan alla. Alla skulle behöva tänka mer på hur de uttrycker sig och hur det kan tolkas. :)
Jag tror att alla här på kif egentligen är snälla och välmenande människor, men det kommer alltid vara svårare att utrycka sig i skrift än vad det är i riktiga livet. Och det kommer alltid finnas folk som utnyttjar internet för att vara elaka etc.
Oj nu blev de en smily iallafall…
Ok nu kommer några kanske bli sura på att jag skriver det här..
Men ska jag hämta bacon chipsen från idag? detta var ganska undehållande 
Kommer säkert bli halshuggen nu men ni är riktigt omogna båda två som tjafsar om det här! Mandyosv försök att tänka på hur du skriver tror inre du menar att låta så som vi läser det, du uppfattas väldigt provocerande Och fridaakesson tror inte du menar att låta som du kan och vet allt men ibland gör det det och tror att Mandyosv uppfattar det som du ser ner på andra och att bara du har rätt!
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
#68 Jag ljuger fortfarande, det har vi visst det. Tror jag har det kvar, men inte säker. Men nej jag ljuger inte, så sluta hålla på!
#70 Alla skriver på olika sätt. Och jag skriver på mitt sätt. Så är det.
Vet hur man skriver, hade nästan MVG i svenska både i grundskolan och gymnsiet. Det går inte att skriva det på sätt som alla kan tolka det "bra":
sedan har jag märkt, att det beror på VEM som skriver det också, inte hur man skriver det. Många "veteraner" här inne får nästan inga "dåliga" kommentarer alls på sig. Märkt det på andra sajter med.
Det ska ju vara rättvist för alla men tycker personligen inte att det är det.
men förstår hur du menar ja.
Sånt inlägg, med bra förklaring osv är mycket roligare/bättre att läsa än
"du ljuger " osv
#73 Bryr mig faktiskt inte hur Mandyosv tolkar mig som, då hon har minst lika dålig ton hon i många inlägg och skriver omoget. Jag skriver åtminstone inte omogna saker som "kiss och bajs" osv.
Så länge hon inte är trevlig och beter sig moget mot mig och mina vänner här inne, tänker inte jag ge den respekten tillbaka.
För det var hon som startade hela karusellen.
Stina nogi zetterberg @ fb , varför skriver du att jag ljuger och hoppar på frida här? Nu tycker jag att du inte ska diskutera mig via fb faktiskt där jag inte kan försvara eller läsa vad du skriver. Du hade lagt till mig på facebook men eftersom att jag inte accepterar folk jag inte känner så har jag inte gjort det förrän nu när jag får meddelanden här om att du lagt ut länk och att diskuteras om mig. Då går jag in på din fb och svarar på vänfrågan och ser detta.
Nu vill jag gärna ha svar på vad jag hoppat på frida om och vad jag ljugit om henne om?
# 70 - kul att du nästan hade MVG, men det handlar inte om det. Jag hade MVG i svenska, engelska och en hel del andra ämnen och pluggar nu på höfskolan. Gör det mig till en bättre person som aldrig gör några misstag? Tyvärr inte, även om jag ibland önskade det. ;-)
Alla har olika skrivstilar det håller jag med om, men det går att ändra sig. Och det handlar egentligen inte om att någon ska ändra hela sin skrivstil, utan bara att tänka efter lite med på hur saker och ting kan tolkas och i vissa fall vidareutveckla svaret och/eller ändra sättet man skrivit på för att det ska bli enklare för andra att tolka inlägget på rätt sätt. Det gör ju att det blir en bättre stämning då. :)
Jag tog ingens parti! Utan sa bara hur det uppfattas! Du har sagt till mig att jag måste tänka på hur jag skriver så det inte missuppfattas varför får andra inte göra det till dig ? Du skriver här uppe att du skriver så här och ändrar dig inte men då kan man inte be andra göra det iheller !
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
# 76 - men snälla du. Om du nu godkänt vänförfrågan, så varför inte fortsätta diskussionen på fb då eller ta det via PM? Du behöver inte ta upp varenda diskussion och argumentation till allmän beskådan.
#75 När jag skrev kiss vs bajs på den där leken så var det för att se om folk reagerade då INGEN reagerade när någon annan skrev "kaninkiss vs hundbajs" eller vad nu det var.
Jag kände bara för att skriva till dig vad jag tyckte OCH UPPENBARLIGEN SÅ ÄR DET INTE BARA JAG.
Nu ber jag om ursäkt för om du tog illa upp men jag står fortfarande fast vid att jag aldrig skrivit till dig via PM.
#79 för att hon blockerade mig så fort jag accepterade vänförfrågan
#77 Ja det har du rätt i, att det ger bättre stämning. Men inte så himla lätt att göra det, när vissa personer skriver på otrevliga sätt osv till en. Just i den stunden tänker man inte på det.
#78 Det är skillnad, jag skriver inte "lol", "kiss&bajshumor" osv. Där är skillnaden. Sånt kan man sluta med. Men vissa skrivsätt är det inte bara att ändra på hur som helst.
#81 vill inte ha dej på fb , då jag skriver mycket om mina problem där , och vill inte ha vissa komentarer..
# 79 - Ta det då via PM istället. Det här är ingenting som rör hela KIF, utan någonting mellan två personer. Alltså bör det inte tas upp här.
# 77 - Försök att tänka på det? ;) Som sagt, om ingen reagerar så upphör nog tjafset till slut.
Och till er båda:
Ett annat alternativ är ju att helt enkelt ta bort tråden från sina bokmärken. Att inte fortsätta diskussionen utan istället vända andra kinden till ger ju ett mer moget intryck…
#83 jag får la skriva LOL HUR MYCKET JAG VILL. Det är ett uttryck bara.
Har aldrig skrivit kiss&bajs humor.
Förövrigt för er som är intresserade så hade jag också MVG i svenska när jag gick ut grundskolan och hade bäst poäng på hela min skola i nationella i svenska och var en av dom som hade bäst i hela min kommun. SÅDESÅ.
Eh… Vad pysslar ni med brudar?
Tack Fridaakesson och resten av er som förstört denna tråd.
VAR ÄR VÄRD OCH Medarbetare?
#84 Då kan man fråga sig varför du lägger till okända människor där från första början då.
#85 Sorry, visste inte ens vem av alla här som var hon, därför skrev jag det.
Herregud, jag kommer att ha gråa hårstrån innan jag fyller 21 om det fortsätter vara såhär på KIF… :D
#88 Blir så när vissa här inne inte vill diskutera via pm, då har man inte mycket till val tyvärr, om man vill få saker sagda eller försöka reda ut saker.
#88 dom kanske tycker att detta är så underhållande att dom inte vill låsa tråden ännu? :)
Nej jag skojar bara men håller med om att någon uppmärksam Medarbetare / Sajtvärd kan typ låsa denna tråden? ta detta via pm eller så undviker ni varandra.
#91 haha du erkänner igen att jag inte skrivit till dig via pm
För vill fortfarande inte att du ska kunna skriva att jag har skrivit något olämpligt där. Därför svarar jag inte. Då jag inte litar på om du ljuger igen om vad jag skriver & inte!
#89 föratt jag mådde bra , när jag lade till dej.
#88Klockan e snart halv tolv på natte kan vara så att dom sover ! Tror inte dom ignorerar det faktiskt ;)
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
#94 Okej. Vad menar du med att jag ljugit om frida? Har du sett några bevis på att jag skulle ha skrivit till henne eller?
Nu får det räcka! Att skriva OT är inte okej, och att förstöra en seriös tråd på detta vis är verkligen INTE okej! Det vet ni alla, och vill ni fortsätta diskutera så kontakta varandra på PM, Facebook eller liknande innan ni förstör stämningen helt på detta forum. Ingen har varit bättre eller sämre i denna tråd, uan alla som klagar på någon annan här är med och bidrar till denna dåliga stämning. Är det här vad ni vill med detta forum? Att bråka och förstöra för andra? Strunta bara i varandras spydiga kommentarer och diskutera det som ska diskuteras här, nämligen kaniner!
De som fortsätter skriva OT i denna tråd efter detta inlägg kommer att få varningar utdelade. Nu talar jag bara för mig själv, men jag är säker på att resten av oss bakom sajten är enormt trötta på allt detta onödiga tjafs.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Jag kommer och fiser på er med mitt lilla skrynkliga om ni inte håller era fingrar i styr på tagentbordet!
Btw så förlora Sverige fotbollen, HAHAHA!! gött
---
#96 nej men jag litar mer på vänner och tror inte hon skulle ljuga om något sånt.
Och sen så med den uppfattningen jag nu har om dej , så tror jag inte på dej - nej.
Jag tror att du hellre litar på en vän , än en okänd människa , det gör jag iallafall.
#98 hahahahaha bra älskling. Här är en bild på en elefant
#97 sorry missade det!
Seriöst, skärp er nu.
#98 FLYTTA IFRÅN SVERIGE DÅ DIN J*KLA OTACKAMMA UNGE!
Ursäkta, men blir så himla sur på svenskar/folk som bor i Sverige och inte uppskattar detta underbara land. Vi behöver inte såna som ni.
Okej att det "bara" är fotboll, men att bli glad åt en förlust är bara omoget och extremt opatriotisk. Jag gillar inte ens fotboll, men älskar mitt land <3
#91 Frida: Så DET ger dig rätten att förstöra en hel tråd? Är vi 4 år nu också?!
LÄGG NER TJEJER SNÄLLA, det finns viktigare saker än att catfighta framför skärmen en fredagkväll.. låt det vara!
#105 Jaha så det är bara JAG som förstör du, ingen annan här då?
Man är aldrig EN om ett bråk, alltid minst 2, alltså aldrig en persons fel.
Och jag har inte sagt någonting om att det ger rätten att förstöra en tråd.
Men, kan man inte diskutera via PM (av någon märklig anledning), så vad har man för val då om man inte får skriva här där allting startade?
Då kommer man ju inget vart med någonting.
#104 det där var väldigt omoget och dumt skrivet. Du fattar väl att han driver? Och dessutom är det inte alla som uppskattar fotboll då det ofta framkallar bråk och stökiga hooligans.
Ska vi riktiga svenskar behöva skämmas över att du bor i danmark då eller? haha =)
#104 Kärring, kom inte och moppsa upp dig! Du kan gå och patriotisera någon annanstans om du inte vet att folk kan tycka olika :) Jag skiter väl i om du inte gillar fotboll? VARFÖR TOG DU ÅT DIG! Jag pratade inte ens om själva landet bara om fotboll där vårat land spelar.. Så din tönt, de va helt ointressant de du skrev ENBART för att väcka folks uppmärksamhet till att du är en patriot!
Herregud! Medarbetare?! Lås tråden!
Snälla snälla ni..
Har ingen sett vad dancehall skrev i inlägg #97?? Om inte så läs det..
Hela tråden blir ju förstörd av ert tjabbel.. Ta det via PM eller annat sätt..
Eller Medarbetare, snälla lås tråden, innan det blir ännu värre…
#111 Ursäkta min dumhet av felaktiga diskussioner, men patriotkärringen där uppe tror hon är fräck och ska vifta med flaggor och vimplar i ett kaninforum..
#112 hahahahahahaha jag dööör
Lås tråden någon! Frida sänk dig inte till deras nivå, ignorera bara.
# 112 - ungefär lika smart som att börja prata om fotboll i ett kaninforum då. Såvida det inte är kaniner som spelar fotboll. ;-)
Kan inte alla bara ta sitt förnuft till fånga och sluta vara otrevliga? GÅ OCH LÄGG ER och vakna på rätt sida imorgon istället. Och någon kan väl ta och låsa tråden…
#97 är ju Medarbetare, varför låste hon inte tråden?
(<-- Tar hänsyn till synskadade, respekt)
#114 Är du kär i Frida eller? hahhaha
Alla är ju på samma nivå? Hon har redan sänkt sig mooohahah
#115 Ja men nu råkade matchen vara på TV så det va nog faktiskt en aning smart att informera. Däremot att snacka om svenska samhället, nationalgrejer är bara onödigt då nationaldagen va för rätt längesen :)
#117 eftersom jag aldrig träffat Frida - nej knappast. Dessutom är jag inte homosexuell :)
#116 Hon kanske tyckte de va roligt? (uttalar roligt som emil i lönnebergas farsa)
Men bara för att vissa folk börjar och tjabbla här, så behöver väl inte alla andra förstora upp det? Eller…. Tycker det är så tråkigt när det blir så här i trådarna.. #115 Ja jag håller med någon borde låsa denna tråd..
#117 Bisexuell kanske 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tänk om detta hade varit i verkliga livet ? Då hade det nog sett ut såhär:
#123 Ja det kan iaf jag hålla med om…. Tycker hela den här tråden har urartat totalt.. Ush och suck.. Allt detta som skrivits här kunde gjorts via PM eller annat sätt istället för att förstöra en tråd som var menat att innehålla bilder…..
Skärp er…..
Tråden har mer än spårat ur, så jag låser.
Vad håller ni på med?? Kan alla lägga av. (Lås tråden!!!) DETTA ÄR SÅ OMOGET. Ingen behöver sitta och läsa en diskussion som inte har med resten att göra PMa varan hur svårt är det?? Vrf ska man förstöra en sådan tråd helt sjukt tycker jag. Hur kommer det sig att ca 2 personer förstör för ca 6 personer så himla snällt av er. Herregud.
/Kram Betul ♡
Seriöst hur gamla är ni.. och Mandyosv du är riktigt omogen, man kan tro att du fortfarande går i lekis… pinsamt säger jag bara… btw så tycker jag att tråden kan låsas nu för den har verkligen spårat ur totalt. just saying..
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#20 Håller med, om man skapar en ny tråd som redan finns får man klagomål för det, om man puttar upp en gammal tråd får man klagomål för det, man vågar knappt skriva nåt längre, haha :s
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus