Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1824 ggr
bunnyheart
0

Bästa uppfödningen

Vilken är den/de bästa uppfödningen/uppfödningarna du varit på?

Om du räknar bort din egen Skrattande?

Jag har bara varit på en uppfödning men den var iallafall jätte bra! Om det blir fler kaniner så kommer jag nog köpa de där. Kan ni gissa vilken uppfödning det är?- jo Amulettens!

Amulettens kaningård är den bästa  för migTungan ute.

Din tur:

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

LinneaJohaanson
0

Skulle vilja säga solbackens kaniner men har ju aldrig varit där bara dött i skratt med Martina, men det räknas ju inte!
Så säger nog Hårbys kaningård, där Wilgot är född, har alltid tyckt det varit en seriös och bra uppfödning och Elin är genom snäll!
Hon föder upp rexar i dalmatiner för Avel och utställning!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

bunnyheart
0

#1 okej, Tack för det snabba svaret :D

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Emelie
0

Jag måste säga Förgätmigejs Kaniner som drivs av Marianne, även om jag inte varit där själv. Hon är jättesnäll och så oerhört hjälpsam, så hon förtjänar alla kramar i världen! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

pigelina
0

Har inte någon diräkt favorit ennu, men många jag tycker är duktiga och som jag gärna kan tänka mej köpa ifrån senare, men annars Sagornas, min ena älskling kommer därifrån, och hon är nog den personligaste kaninen jag har träffat:P absolut inte snyggaste lejonet men helt otrolig på alla sätt och vis, så därför mitt val;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

LinneaJohaanson
0

Ja hon är super trevlig, hon köpte ett lejon från oss ;)

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

hugoochip
0

Tror faktiskt Pralinens Kaningård är en av dom bästa uppfödningarna jag varit på. Milleniums kaningård är också jättebra och seriös, jag köpte ju Chip därifrån och är där och tränar ibland.

Tarja
0

Tussilagons kaningård - Louise Johansson. :)
Hon är min mentor, världens trevligaste och duktigaste tjej verkligen. Har en så otroligt bra hand om sina djur och hjälper mer än gärna till med allt. Kaninerna som bor hos henne och som kommer från henne är hur underbara som helst, översociala och superhärliga från dag ett. :)

MajaL
0

Vet inte riktigt. Tycker det finns alldeles för många trevliga människor som föderupp kaniner, så jag har svårt att säga en specifik. ^^,

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Underground]
0

Jag har bara varit på två kaninuppfödningar. En var i toppklass och den andra var INTE bra. Tänker dock inte berätta vilken.

Men min favorituppfödning måste nog vara Tussilagons kaningård.
Otroliga djur, jättenoga med hur hon sköter dem, hjälper alltid till och svarar på frågor, och jag säger som Halloon - kaninungarna är heeelt underbara!

Annars finns det ett flertal uppfödningar som jag aldrig sett i verkligheten men som jag är nästan 100% säker på att är bra ;)
Moängsvägens kaningård, Je'taimes kaningård, Solbackens, Tazzlandet osv Glad

malinroth
0

Känner inte så många uppfödare personligen men jag tror Solbackens är bäst! Martina verkar vara en superhärlig tjej som dessutom är väldigt duktig på det hon gör! Hon verkar ta väldigt bra hand om djuren och hennes djur verkar verkligen fina både kroppsligt, mentalt och hon får fram så fina holländar- och japanteckningar :)

[Djurlinnea]
0

Jag har varit på 1 uppfödning…det är linnea på Notvikenskaniner :D Köpte min på fablernas men var aldrig där (min moster hämtade min ninisar) men jag vet inte riktigt om det var så välplamerade kullar precis ;)

Billikanin
0

Jag får väl säga Majakanins Kaninuppfödning eftersom jag känner Maja :P. Nej, men hon tar alltid bra hand om sina djur, har stora burar och rent i burarna, stora rastgårdar där de får vara ute nästan varje dag, kaninerna är trevliga och aveln seriös. Så därför är det min favoritkaninuppfödning!

MajaL
0

#12   <3 *Bugar och bockar*

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[chriistina]
0

Har varit på ett par uppfödningar.
Men Hannas uppfödning, Je t'aim´s, är väl min favorit. Har två kaniner där ifrån och hon bryr sig verkligen om sina kaniner <3

Inaarah
0

Har varit på otroligt många och kan inte säga någon favorit.
Men en gång där jag blev allra nöjadast, främst med kaninen också var hos Hanna, pigelina här på KIF. :) Supernöjd med lilla Chica därifrån! :)

Fanny98
0

jag ahr köpt båda mina kaniner på teddytassens kanin gård och är jätte nöjd, alla kanerna var väl skötta och tama.

[Emmla]
0

Flåhackebackens tycker jag är bra och seriös, där köpte jag min nin

alwiz
0

Wiljans kaniner. Frida är verkligen jätteduktig, hon har lärt mig väldigt mycket. Dom kullar hon tar är verkligen genomtänkta och Frida är verkligen jätteduktig! ^^ Min idol innom kaninvärlden, lätt. :)

Hermelina
0

Jag säger Tussilagons kaningård -  Louise Johansson :))

Lollo är så snäll och hjälpsam och har alltid funnits där på telefonen om något hänt. Tyvärr har jag ingen unge därifrån, men har träffat en och hon var ju gudomlig :D <3

Alla kramar till Lollo!

hjartelyckanskaniner
0

Jag måste säga alla uppfödningar som jag köpt mina kaniner på;)

Millenium's kaningård- Michelle och Jasmin Är två härliga tjejer. Alltid glada och de skrattar alltid (nästan) åt Suffis små tramsiga hyss:P

Skanörs kaningård- Emma hjälper mig i vått och tort. Letar hanar till Tosca och Suffi, svarar på mina knäppa frågor och skrattar åt mina kaniners dampryck.

Kyrkeliden's kaningård- Sandra är värd allt här i världen! En helt underbar människa! Skrattar åt min lilla Köttbulle, hejjar på Alf som kör 190 på banan och lite till. Hon och Jozze är OSLAGBARA! Jozze berättar saker som hon inte bör berätta;) Sandra var överlycklig att min festis flaska landade rätt i torven i Kvidinges ridhus, då lägger Jozze en mindre rolig komentar åt Sandra, på skoj såklart. Sen sjunger de I'm a barbie girl på tävlingarna:P ja, två superduper härliga töser! Sandra svarade på mina sms mitt i natten när Alf och Sven rymde ur buren och hade slagsmål. Alfs ben var inte så snyggt efter det. Min första tanke var- nej, han måste avlivas! Så jag smsade Sandra och frågade vad jag skulle göra för klockan var nog 11 på kvällen. Dagen efter var det största såret ihopläkt. Sandra är en pärla!

Vindens kaningård- Elina gör allt och lite till trots att hon har en lägenhet som ska skötas, massa kaniner, en hund och jobb. Hon tänker igenom sina kullar innan hon tar en kull. Glader är en glad prick. Hanig dessutom, men det visar han inte med Emma;) nu är han svårklassad. Om jag hade plats med fler/fick en till så hade jag gärna köpt ett halvsyskon till Glader!

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Nickel
0

Amulettens kaniner tror jag. Har aldrig varit hos dom så vet ju inte hyur det ser ut och så där. Men speciellt Maria hjälper mig med allt möjligt om kaninerna även dom som jag inte har köpt av henne. Fast det var mer än ett halvår sen jag köpte Nisse av henne mejlar vi några gånger i veckan.  Och Nisse är verkligen en jättesnäll kanin, och var det redan från början.  Men Je taimes och hjärtelyckans är också väldigt snälla och duktiga. Sen har mina andra kaniners uppfödare varit duktiga, men sen inte brytt sig så mycket.  Och jag är en sån som vill skicka bilder och sånt på kaninen  till den jag har köpt av, så blir ju lite tråkigt när dom inte svarar sen. :P

[Bolten]
0

Jag gillar haradals kaningård :)

Sweetienin
0

Alltså, jag måste faktiskt säga….min egen! HAHA, nerå, jag skojja bara Oskyldig

Jag säger Norrgårdens Kaniner, Maria är supersnäll och hjälper mig med allt! Har två kaniner från henne och jag är supernöjd med båda! Hennes kaniner är så snälla också, har varit hos henne några gånger och det har varit jättetrevligt. Älskar hennes kanin Mimrelunds Konrad, han är såå underbar. Vill Ha! Men han är inte till salu :( xD
Hennes kaniner är fina. Hon är snäll. Hon tar jättebra hand om kaninerna och dom är supertrevliga!

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

[vretenskaniner]
0

TUSSILAGONS KANINER, helt solklart!

Lollo, du är så grymt snäll, rolig och ja, jag vet inte vad!
Man får alltid ett gott skratt när man kommer förbi dej ;)

Sjukt fina kaniner, supertrevliga är dom också!
Är så glad att vi sammarbetar! Kram på dig! Kyss <3

jahadu
0

jag har inte precis varit runt på uppfödningar så jag har inget superbra svar…njae jag är osäker faktiskt =P
Vill nog se mycket med egna ögon innan jag dömmer =)

poesi
0

Har inte varit på så många uppfödningar, men av dom jag sett irl säger jag Sjömorens kaningård. :) Martina är supertrevlig & tar bra hand om djuren och ja.. jag vet inget jag kan klaga på. =)  
Annars av dom jag inte sett irl utan bara sett bilder på osv. så säger jag nog Solbackens. =)

[aammE]
0

Min favorit är nog Messiners, Anna är så duktig och så har hon ju världens finaste ras och färg. Oskyldig Men jag tycker nog lika mycket om Notvikens djur, köpte ju lilla Algot där ifrån och jag är så fruuuktansvääärt supernöjd, har aldrig träffat en snällare kanin än honom.

poesi
0

Oj, nu när jag läser aammEs inlägg så kom jag på att Meissners är ju en av mina favoriter också, fattar inte hur jag kunde glömma henne, haha.

bunnyheart
0

#21 Ja Maria och Petra är verkligen jätte snälla och kanin kunniga.

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥