ot - Kan jag fa era msner
aaah haha jag har sa lite folk pa min msn sa kan inte jag fa era msner (ursakta stavingen a utomlands )
Är min! Alla får adda!
Med vänlig hälsning,
Jenny
lägger till ot i rubriken eftersom detta inte handlar om kaniner.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

#2 oj :S glommde jag de xD
#1 haha jag har redan din msn faktsit :)
emsu4@hotmail.com
Alla som vill får jättegärna adda, då det lider stor brist på kaninmänniskor att prata med på min MSN.

#4 EXAKT samma problem som du ;)

maiaeppelin@live.se - Adda gärna, jag är väldigt social^^
Mvh Maia

ssalthammer@hotmail.com Adda gärna! 

Har addat alla ovan nu xP
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Ni som lägger upp här, tänk på att vem som helt kan söka upp er. jag skulle rekommendera pm istället för att utbyta msn-adresser. 
#10 MSN har en utmärkt blockeringsfunktion! 
#11 Ja, men när någon från albanien lägger till dig så spelar det ingen roll om du kan blocka eller ej, man blir väldigt rädd kan jag lova er. (Vet fortf inte hur han fick tag på min msn!)
#12 Ahah, det har hänt mig tusentals gånger då min kompis HELA TIDEN promt skall lägga ut min mail i snyggastchattten och skriva att jag "visar allt" i cam. 
#13 HAHA! Jobbigt! ^^ Jag tror du nyss beskrev ett perfekt skämt att göra på min vän. Höhö!
#14 Haha, det är faktiskt ganska roligt.
Finarosetter@hotmail.com <-- Alla måste adda! :)
i_love_horses_95@msn.com adda gärna .)
// Emma :D
Haha en kille från Egypten adda mig när han skulle adda sin kompis xd Han bor i Egypten åsså men har är schysst, runt 20-21 år kanske. Vi snackar lite ibland men de får bli på engelska.
:D
#18 Var glad att han kan engelska! SNubben som adda mig kunde bara typ 3 ord på engelska han va från albanien så ja hitta ett albanskt Lexikon på internet men då började han snacka som bara den (=jag hängde inte med), han sa att han kunde spanska men när jag började snacka på spanska fattade han NADA! Han kunde visst bara italienska, han var typ 50 och enligt honom en "nice guy" haha. Dagen efter lade någon till mig med en uk mail men h*n kunde inte heller engelska och skrev "misdispacio". Lite skraj vart man ju.. x)
#19 Oj xD Jo ja skulle åss varit skraj först när dte kom upp att ngn ville adda mig så bara klicka ja ja och sen skrev ja "vem e du?" han fatta ju inte svenska XD
Men han e iaf schysst =)

Jag har en hel hög utlänska på min msn, ganska kul faktiskt ;> En del är ju mindre seriösa men då är det ju bara att ta bort dem.
Min msn finns på min profil här btw.
the vanity, it becomes insanity

jajajajaj….men hahaha kan jag inte fa era msner xD :P man kan blocka om de e nan konstig…men jag tror inte sanna har udda personer e inna pa kanin sidor x'D

putt

har e min msn som AALLLA far adda (:
prinzzez_@hotmail.com

puuuuuuuuuuuuuuuuutttttttttttttt :P
kan behöva några till att pata kaniner med.. mamma tycker nämligen de är gánska jobbigt när jag börjar prata om de efter som hon inte är intreserad ;)
Alla får givet vis adda =D
NU har jag addat all här åvan tror jag :P

/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
Jag har nog addat alla nu. :)

putttttttttttt (:

komigen dah xD putt

kan jag inte fa nan mer msn :) (a) putt
Eemma_sleep@hotmail.com :D Adda gärna :)
Emma

putt

en sissta putt!