Bilder - Konstruktiv kritik
1# Den var jättefin, men den hade varit ännu finare om den inte hade haft selen på sig :)
#2; Super söt kanin! Hade varit bättre om kaninen vart i mitten, och den var lite suddig.
Men hur söt som helst! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#9; Jättesöt! Men tkr fokusen hamnar på den röda filten :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

putt
Undrar bara.. får man lägga in bilder på andra djur och inte bara kaniner??

#20: Jättefin bild! Stör mig lite på detdär blåa i bakgrunden men det är ingen fara. En av de finaste bilder jag sett, ärligt !

#22 - Bilden skulle ha varit rätt mkt finare om du skulle tagit den i kaninens nivå, och kanske tagit framifrån, eftersom att unga kaniner gärna kisar och om man tar från sidan blir bilden ofta lite "död". Men suuper gullig unge. :)
jag vet, mina bilder har sukkish skärpa -.-'
Not your mom, not your milk.

Jättefin bild, men den hade varit mkt finare om selen inte hade varit där, men sånt vet man ju inte när man fotar ^^ Sedan stör jag mig pyttelite på att det är så mörkt till höger, annars mkt fin bild :) Sry, någon annan kan få lägga in bild. Kom på att hårddisken har brorsan snott som alla bilder är på ^^
Mvh Sigrid
#26; Jättesöt! Synd du kapat kaninen bara :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#32 - Du måste skriva kritik till bilden före dig. (#31)

jaha jag fattade inte det xD

#31 Kaninen var söt men det var synd att man inte såg hela kaninen.

Om man gillar min bild, det rä väl lite smaksak, men jag äälskar den. ^^

#47: Ännu en gång blir det fel bild! Jag blir galen! X'''(

#50 Det är ju verkligen synd :/ annars var allt så perfekt :)

Jättefin bild, men blicken fastnar på bordet tycker jag..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Och självklart pajjar iFokus hela bilden :/ Den är mycket skarpare egentligen :/
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Fin bild som framhäver pälsen väldigt tydligt och det gör kaninen otroligt söt. Tyvärr förstör de blåa tunnorna i bakgrunden och kompostgallret förstör lite också. Men kaninen sitter fint som en fotomodell, men jag funderar på lite om kaninen skulle blivit ännu sötare på bilden om kortet var lite mer i kaninens höjd. Nu tittar man ner lite mycket tycker jag.
Och här kommer min bild. Tänk bort ramen som är runt den, den ingår inte riktigt i bilden…
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
*putt*
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
*putt*
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Det som inte var så himla bra med bilden är att du har vänt kamera så att bilden blir "sne" Kaninen blir inte rak eller hur jag ska förklara. Man måste liksom vrida huvudet för att se lite :]
Det som var bra är att du har tagigt ungefär i kaninens höjd. Och kaninen var väldigt söt! :D
På min bild är det Zoie. (bilden är inte redigerad med skärpa eller liknande, jag har bara satt dit en ram och mitt namn!)

#69 ännu närmare, kopplet? vilken bild gav du kritik till :O ?

#70 jag skrev till #67 men du han före :) Men har kriteserat din bild nu istället xD
#69: En fin helkroppsbild på kaninen. Du har lyckats med den ganska svåra konsten att få kaninen att titta åt kamerans håll och det är väldigt bra gjort. Att det är galler och något blått i bakgrunden gör inte så mycket, man tänker inte så mycket på det. Inte jag i alla fall. Men jag tycker att du kanske skulle ha zoomat ut lite, backat lite eller beskurit bilden mindre. Jag hade velat se hela öronen på kaninen och jag skulle gärna vilja se lite luft över och under kaninen.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
*putt*
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Fin bild och snyggt att kaninen står så bra mitt i bilden. Bakgrunden lagom rörig, hade den varit bara gräs hade det sett onaturligt ut för att det var för enfärgat. Jag tycker dock är färgerna är lite grådaskiga, kunde ha varit lite starkare kontrast. Och så hade jag önskar ännu lite tydligare skärpa men det är en smaksak.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

putt ^^

söt kanin! :) men som vanligt så är kompostgallret där och förstör, men det är ju inte så lätt, för dom flesta kan ju inte ha sina kaniner lösa..! annars unde du gått ner liite till i kaninens höjd, när du ändå var påväg ;)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
#85 Bilden ska innehålla minst en kanin om jag har förstått det rätt;)

putt

putt
#105 Tacktack :D
Ehm, det är en hon på tugga-gräsbilden ;)
Din bild:
Väldigt söt kanin, men tyvärr så är bilden suddig.
Vet :( tagen med mobil :(

putt ^^,
Nej menade #119 x)

puttiliputt

#127 Jag hann före (A)

#130 , Bilden måste innehålla minst 1 kanin,
iallafall så jag förstått det.
#131 Nejmen, hon har bara skrivit att man ska lägga in en bild. hon har inte skrivit vad bilden ska va på.

Ojj jag menade såklart 139 och inte 1309

putt

#154 Håller med dig totalt den var lite suddig!
(min bild)
Kramar / Julia (=

#156 Oj vad skum den blev :S

puttar

#181, den var riktigt snygg, med fina färger, inget störande i bakrunden, o fint beskuren. Dock synd att ena örat är kapat.
Nähe, jag kan visst inte lägga upp nån bild..

Väldigt fin bild med fin bakrund och fint poserande kanin :) (obs, mycket fint^^) Hon (antar det?) ser så intelligent ut på bilden! (stavning?) Mkt fin tkr jag :) Också bra att bordet/filten inte tar så mkt plats på bilden

Haha, kanske inte lika lätt att bedöma en bild på en kaninunge, men jag har faktiskt inte många bättre^^
Mvh Sigrid

Bilden var sned och för ljus på vissa ställen som gör att man knappt ser rosetten och som förstör väldigt mycket. Sen är också det högraörat lite avkapat, som också förstör ganska mycket. Annars gullig bild på en liten fluffboll<3 :) haha :)
En bild på Molly, sry för gallret i bakrunden, använde den lite när jag skulle fota dem, haha, lät andra kaniner vara i de riktiga rastburarna :) Tror jag ska ta bort det sen i PH.. :)
Mvh Sigrid

Tack så mycket :)^^

Putt putt

#54 Himla fin bild! :) det är svårt att få sådanna bra bilder som du lyckades med!! :D
#48 Väldigt söt bild!! :) <3 ur gullig! :D
#92 älskar bilden!! Det är verkligen svårt att få en bra bild på en kanin som hoppar! :)
Bra jobbat ALIHOPPA!!! Det är svårt att fota kaniner eftersom att dom nästan alltid hinner skutta iväg innan man hinner få den perfekta bilden, men nästan alla har lyckats få bra bilder! :D
Visst finns det ju vissa skuggor och skärpor och störande saker på bilderna som behöver förbättras, men INGEN kan ju få en perfekt bild! :) Så jag tycker att alla har jobbat jättebra! :D
Fortsätt så….
213# Söt bild, men det hade vart bättre om inte gallret var i vägen…
Men bra jobbat iallafall! :)
Han ser "hängig" ut för att jag kliade honom och han tyckte om det, det är det som är poängen med bilden! 
Aja, Din bild var jättesöt, men om det hade vart lite ljusare ute så hade det var snyggare… :) Men bra bild!
putt! : P
#218 Din bild då?
#218 Din bild då?

224# synd att bilden inte hade nån skärpa o så var de en ganska rörig bakgrund. 

#129 Jag har fotat!!!!!!!!!!!!! :@
#229 Bilden blev lite liten… förminskade den till min hemsida, därför är den liten.

Skärpan på huvudet var inte helt där, sen hade jag velat ha med örontipparna :) Annars en väldigt fin bild!
Fluga <3
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
#234 Du postade innan mig ^^
Jag är kär <3 Superfin bild. Ska man vara petig så stör jag mig bara på pinnarna från löven. Men det förstör inte bilden direkt.
Min bild ovan då.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

#238,en nästan likadan bild har du ju använt i #232, är det inte roligare att ta en lite mer annorlunda bild?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Någon ska svara på mitt inlägg ? (#234)
#242 Jättesöt bild :-) men synd att kaninen närmst inte är med helt och att bakgrunden är trist :/
oj va många fina kaniner, med både sådär kort till toppen kort 
#244: Härlig vinkel som gör bilden lite speciell, det gillar jag! Det roligt med lite spännande vinklar, det utvecklar ens fotograferande, bra! Tyvärr stör jag mig på att himlen är överexponerad (för ljus), den blir bara vit. Jag hade velat ha lite mer färg på den!
Här kommer en liknande bild med en bättre exponerad himmel.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
störde mej på det svarta längst upp i bilden, men älskat viltgula kaniner
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Kom ihåg, endast kaniner! Är ok om bilden innehåller ne kanin och ett annat djur, dock inte tillåtet annars.

#262 Tack! =D
Om din bild; Fin bild i annorlunda vinkel, men kaninen ser lite blek ut och det hamnade en skugga på ett konstigt ställe. Lite störande med telefonlinjer (heter det så??) i bakgrunden;D Men jag gillar vinkeln!!

PuttsiPuttsi ;)

Super sööt bild, älskar kaninen en litten sötis :D
Man kan störa sej lite på att det bara är massa stenar
i bakrunden, skulle bli lite bättre och man såg himmlen eller
nått men annars är den undebar :D
Ska bara säga att tyvär har ja inga foton ute för min kanin är inne
kanin och har bara haft han ett år och förra året hade ja ingen kamera
men i sommar så ska ja fota ute. Så ja menar säg helst inte skulle
vara finare ute eller nått för jag skulle mycket hellre fota ute
men har ingen till gång :D
Kritisera gärna :D

Nu får ni gärna säga att jag är lite störande och lägger upp hela tiden, men jag älskar sådana här trådar ;)
#267 Tack för kritiken=)
Ooh så söt kanin du har=) Han ligger väldigt fint på bilden, men bakgrunden är lite tråkig och så är det lite konstiga skuggor här och var. Men, söt kanin!
Här kommer min bild;) Från förra året, när vi precis fått Virre. Hon var rätt så liten då… jämfört med nu. Jag vet att bakgrunden är skabbig. xD
264 hehe de är våran tvättlina 

#271 Nackdelar: Bakrunden hade varit bättre om kaninen hade flyttats till vänster så att bakrunden var helgrå. Jag stör mig på kopplet och selen, bättre om det hade varit av.
Fördelar: Jag gillade duken med röd-vita rutor, det ger lite liv i bilden. Kaninens ställning var bara.
Kastanjegårdens Kaniner
Jätte sötbild ! :D fint att dem har samma teckning, men jag skulle vilja se bilden lite med framifrån ! :D

#273 Din bild?

Låser denna tråden då den börjar bli väldigt lång.
Ni kan fortsätta i denna tråden.

tyckte om pumpan, tyckte att d kunde se lite härligare ut i färger.