Stockholmsträffen

Gud vad konstig jag ser ut,i inlägg nr 1.
#13 vad fluffig Gucci blev på den bilden
Alla bilder på kaninerna blev väldigt söta. Bra fotat!

#16 Haha jo lite…
Tack tack;)
Mvh Maia

Jättekul jue :D
Kan också lägga in lite bilder sen :P
Jag me. Fast jag tog inte så många…

Ja lägg in ännu mer bilder ni!:)
Mvh Maia

väldigt OT men maia du svarar ej på mina sms, skulle vi va eller ? ring mig, till pappa :)

Fina Hanna :)

#27 Vad söt på min bEBIS :)
#25 tack
#29 Ja, en riktig sötis!

Jättefina bilder Hanna:)
#33 tack!
Har inte du några bilder att lägga upp då?

jo men är hoss maia :P
lägger upp dom imorgon :)

Superfina bilder Hanna!!:)
Mvh Maia
tack

Vilka fina bilder! Jag ser så himla konstig ut på alla bilder!:P Jag tog typ inga bilder tyvärr….

#38 Nää det tkr inte jag!:)
Tack tack:)
Mvh Maia
#38 vad synd.

HAHAHAHAHAHAHA Jag ser ut som en marsipan groda elr ngt XD , Jättefina bilder BTW :)
Ser mysigt ut :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

putt.

Åh vad synd att inte jag tittade till tråden, för jag skulle velat vara med =( Men aja, det såg jätte roligt ut och jätte fina bilder! :)

#41 Haha nä det gör du inte, tack:)
#44 Vad tråkigt, men du får ju vara med på nästa, tack;)
Mvh Maia

Ah, tack :D
När är nästa träff?? Skulle vara himla kul att få vara me:D Rero och Maia vi måste träna någon dag!!! I september?<33

#46 Nästa träff är Bergaträffen
Ja det ska vi!<3
Mvh Maia

#47 det kommer ju vara träff under bergadagarna, det finns en tråd om det:P

#35 Skulle inte du lägga ut fler bilder?:)
Mvh Maia
Vad mysigt! Electra var så söt… och Zessan… ja, alla! 

#51 , Hihi tack ^^ Ja hon är en fin liten tjej :), Populär var hon oxå^^, Det roligaste var nog när en av dom små flickorna som kom fram å klappa frågade om hon kunde äta upp mäniskor ^^'

Så mysigt det ser ut :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
#52 Haha, liten men tuff kanske. Det gäller att akta sig för hennes huggtänder. 

#52 Eller påstog att Gucci var en katt…^^
Mvh Maia
#55 haha :)

#55 och #56 och vi bah nä det är en kanin och dom ba nej det är en katt det är en katt. dom ville värkligen inte ge sig XD

Åh nästa gång vill gärna jag också vara med :) Det låter kul! :) Fina bilder och söta kaniner =)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Har den nya träffen varit än? Funderade på att komma fast utan kanin, isånnafall, vilket datum?<3

31 maj på berga dagarna är det flest folk som skrivit upp sig på altså på söndagen :D Hoppas du kommer elin :P
vart ligger det? Kan någon beskriva vägen? hihi lite fundersam;) Kan man åka kommunalt dit??<3
Det kanske är bättre fall vi skriver i den nya tråden om den nya träffen Klicka här skulle kanske vara lättare eftersom inte så många tittar i denna tråd.
Jag vet tyvär inte heller var det ligger men jag kan titta fall ajg kan hitta en karta på eniro eller nåt :P
tackar!;)