Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 871 ggr
Milosmamma
0

Flora är dööööd??? :´(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom ut förut o skulle ge alla kaniner mat o vatten, flora o kodiak delar ju bur fortf. dom är verkligen världsbästa vänner.

Hon ligger på sidan, det brukar hon göra på morgonen, min fina flora, så kelsjuk.

hon var helt stel. sådär var hon ju inte igår. igår myste vi ju o idag ligger hon död, vad har häääänt????

Sashhi
0

Gå¨och kolla igen ? Kanske röra henne, om du vågar ?

Not your mom, not your milk.

Milosmamma
0

Jag har lyft bort henne, helt stel.

Jag fattar ingenting, helt overkligt, min 9 månaders son fattar inte varför mama gråter.

Min lilla fora, alltså denna kanin går inte att beskriva och hon var ju inte gammal…

Sashhi
0

:'/ R.I.P vännen !

Not your mom, not your milk.

tantnett
0

Tröstkramar till dig.

Ser allt ok ut i buren inga pälstussar m.m så har hon nog somnat in lugnt.

Sov gott lilla Flora.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Milosmamma
0

nej de e ju det, inga tussar. Men varför? varför har hon dött? hon mådde ju jättebra igår, jag fattar inte, jag vill ha henne kvar.

Zvintos
0

#5: Det är tydligen många kaniner iår som bara dött pang tjopp, och ingen kan förklara riktigt varför.

Vad har hon fått den senaste veckan att äta?
Hon kan ju haft något medfött fel som påverkat henne utan att det synts på ytan, ex hjärtfel.

Milosmamma
0

Hon har fått äppelkvistar, hö vatten o lite mindre pellets än vanligt men så tugga hon gräs varge dag med i hagen.

galaxens
0

GråterR.I.P

Zvintos
0

#7: Hon kan ju ätit mer gräs än vad magen tålde.
Svårt att veta.

Hursom så är det alltid väldigt sorgligt att hitta sin älskling död. =(
Beklagar sorgen.

teddykaniner
0

GråterGråterGråterGråter

RIP

FLORA

Med vänlig hälsning,
Jenny

Turbolyckans
0

Jag beklagar sorgen. Fy så sorgligt….*kramar om*

denisesalomonsson
0

Rip, jag vet aldrig vad jag skulle göra om detta hände mig :(

tusen tröstkramar <33

Bella-R
0

R.I.P Flora <3
*Tröstkramar*

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

[Niike]
0

Åh så söt =( Beklagar verkligen, så himla tråkigt när en liten vän försvinner :'/ *Tröstkram*

[helenal]
0

beklagar sorgen. men man kanske kan ta henne till veterinärså kan domsäga?

Tindrar
0

Vila i frid Flora.:'\

Ync
0

nnnnääääääj, stackars :(
men söt var hon iallfall. </3

annaforsgren
0

Gud vad hämskt :'(
Hon kanske fått stopp i magen eller fått värmeslag, man kan aldrig veta. Men en sak är säker och det var att det inte var ditt fel!

Vila i frid Flora<3

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Ync
0

Kanske hon blev förlamad?

fråga: varför lyder rubriken " Flora är dööööd??? :´( ". jag syftade på frågeteckena, (hur det nu stavas :)) var du inte riktigt säker på om hon var död?

Milosmamma
0

jo jag var säker, men jag ville inte att det skulle vara sant, för jag fattar liksom inte HUR….

Hermelina
0

Jag vill bara säga: Jag hade en väldigt liten lejonhuvad förut, hon växte inte ordentligt och ryggraden var som halva riskorn när  hon var ca 4 månader. en dag när jag kom ut så låg hon också stel, och död.. har ingen aning var det vad, antagligen en medfödd sjukdom..

rip<3

Em--ma
0

Ger dig tusentals tröskramar

Rip. Flora!

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Jordgubbsgodis
0

Neeej vad synd.

R.I.P Flora

sputtnick_plexus
0

R.I.P
Tröstkramar :(

Jojsan
0

Vad hemkst :( Hon var jättesöt, RIP!

Torpetshoppkaniner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stackars dig <33 Ush, jag skulle typ blivit helt förstörd om min lilla Pulvret (se bilden) dog. :'(

Siggen
0

Hände samma sak för mig för någon månad sen :( Min älskade Faramir låg helt död utan några tecken på sjukdom eller något, han hade ätit och druckit normalt, kan inte ha varit värmeslag för de var i ett lite kylande garage, inte så det var kallt, det bara blev liksom inte så fullt varmt på dagarna.. Vet inte varför han dog :( Men nu är han begravd..

R.I.P Flora<3

Mvh Sigrid

SimsBrooke
0

Kan det inte vara växling på vädret som gör så att kaninerna va ska man säga "chockas" och Men kaniner är väl ett av djur som klarar av alla väder.. Annars kanske de kan vara hjärtat--

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

tinaLY
0

R.I.P :'(

[Popcorni]
0

Stackars dig! Vet hur du känner då ett av mina marsvin har avlidit imorse Gråter

R.I.P