Det är på G!!!!
Jag har verkligen trott dom senaste dagarna att bea bara vart skendräktig?.Hon slet av sej lite päls för ett par veckor sedan o la som i ett bo, men sen har hon inte gjort nått mer.
Men nu när jag hämta in experternas Lucas som hade rymt ur hagen så såg jag inte Bea i sin utebur.
Jag gick närmare men den va tom, öppna taket pytte för o se om hon va i bodelen. O där Låg hon, och Väldansd massa päls hade hon dragit av sej , Nu är det på Gång.
Herregud jag är lika upprymd som när jag själv hade värkar o skulle in till förlossningen när vi fick våran son för 8 månader sen…
Ska gå ut senare o se om de hänt nått… Åh Va kul =)
Vad roligt!
Lycka till (:

Vad kul :D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Du måste skriva när det kommet smått :)

japp får se sen ikväll, var ute o plocka ut tore nyss o hon bökar på där inne, man ser lite snett in i hennes bur från hans.
spännande värre :)
Åh, vad spännande!
Hoppas allt går bra. ^^
Vad kul :D
Hoppas allt går bra!

HON HAR FÅTT….
Men jag vet inte hur många än, hon ligger vid ingången till boet och jag vill inte störa, ska kolla lite senare igen när hon hämtat sej, ÅH va kul =)
Undra hur många det är.. =P
Grattis! ^^

Tack =) *Stolt mormor* =P
Vad roligt! Grattis :)
Grattis :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

4 st men en är nog döfödd, hel lealös, men ja la ner den bland dom andra, den låg liksom mer under spånet som om hon suttit på den.

Så fin a ;)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Grattis till de skrynkliga flodhästarna ;)
Emma

Haha tack, vi får se hur de går, den ljusa var störst dom 2 mörka var mellan i riktigt liten.
vad kul ! :)

Tack ja jättekul =)

grattis :) hoppas allt går bra för henne (:
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
ALL LYCKA TIILL! :D Gud vad skojj för dej! ^^
Grattis!
Fantastiskt gulliga ju! 
Grattis!

Tack =) Hon verkar vara en sååå duktig mamma, hon har bäddat in dom väl i päls. Inget öppet hål utan hon har täppt till noga =) Hoppas bara hon matar dom väl för en var ju väldigt liten,
Kan man ta upp o fota alla 3 bredvid varandra idag?

jätte gulliga små korvar!
Kramar / Julia (=
Vad kul, grattis! Hoppas det går bra för dem!
#26 ;O Vilken storleks skillnad på ungarna haha.