OT Vad gör ni nu? (9)
8:onde tråden blev jättelång (226 inlägg). Så , vad gör ni nu? :)
Kollar på en massa kläder. =)

Precis ränsat alla mina bilder… Nu ska jag .. hitta på ngt annat :)

Har ätit kladdkaka också :)
skriver i en tråd^^
I princip ingenting. Ska se på tv lite :)

Mår illa, har ätit hemlagad pizza :/ Ska snart fixa i Molles bur så han kan komma in + rasta Vira som sitter här otåligt och väntar på att få komma ut ^^ Eller så otålig kanske hon inte är just nu, hon tvättar sig :)
Ska ut och klippa gräset & kolla var Alpha har tagit vägen.. :)
Jag sitter vid en dator på biblioteket och stör mig på att det är så inaktivt på marsvin.ifokus just nu. Tack och lov så finns det då folk här som är inloggade. :) Dessutom är jag hungrig. Jag har inte ätit något idag.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Lyssnar på Hallelujah, <3^^
jag målar på paint X) annars inte så mkt typ :P

E ganska så deperimerad, kompisen ska flytta. .

Jag lyssnar på musik, gör matteläxan, ritar kläder, chattar och är inne här :)
Sitter och kollar film (Gohatto) samtidigt som jag funderar på om/vad jag ska cosplaya på uppcon. Tog precis en paus från filmtittandet, ska boka tågbiljett till stockholm sen fortsätta kolla.

Har ont som fan i ryggen :(
Smsar o ska äta kladdkaka :) någon som vill smaka? ^^,

Diskuterar med Emmy. Jag ska byta namn till Emmy och Emmy ska byta till Ida när hon blir 18 xD

#17 haha, Gulligt :)

Lyssnar på Musik =)

Trycker på tangentbordet!

#17: äg<3
the vanity, it becomes insanity
Jag käkar frukost =) Knäckemackor med ost, o fil med havregryn i ;PP
Jag sitter i skolan ;)

Sitter hemma, ska duscha och sen åka iväg en sväng och köpa bur, fixa läxor och ta hand om hästen.. det är min dag det!
Har tråkigt och funderar på vad jag ska göra. :P
Är hemma och är sjuk.
Har varit ute och kollat till kullen som föddes i morse. 9 gul-svarta japaner <3
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Tar en paus. Har städat mitt rum och möblerat lite och renbäddat sängen och vädrar rummet. Ska ut med hunden senare idag…

Äter kaka ^^

Gör inget speciellt, men ska ut till kaninerna om ett tag.

dricker vatten, och har precis bakat knäck, snart ska jag hämta vovven på dagis :)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

Har ätit en risifrutti & sitter och lyssnar på musik.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Håller på o laga mat :) Kycklingfilé, ris o currysås <3 Underligt att jag alltid sitter på kif när jag äter eller ska äta ;D

äter Yankie :P
chattar m min sysligt att ja tkr hon ska köpa en kanin, men hon har inte tid :/

Skrattar lite åt inlägg #5!
Klockrent! *thihi* Scrollade förbi resten för att kunna skriva detta oxå! *haha* :P
// Nathalie

Kollar "Bring It On In It To Win It" , Syrran har ladda ner den eller nått, den e grymt bra :P

sitter uti datorn typ…

"Turas om" med att äta cips, dricka vatten och äta kex medans jag kollar i trådar med den andra armen ^^
kollar på gossip girl ^^
- Mvh Emma
är i tyskland :D. Ganska trakigt men ända :P
Emma
Ser andra avenyn & pratar med folk på msn :)

Äter knäck igen :D
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
käkar chips ^^
ska äta snart :]

ska ut med hunden
Är hemma och sjuk.. Orkar mer idag, igår orkade jag i princip ingenting (hade feber och så) men nu kan jag sitta vid kif :P Jag laddar även in bilder från kameran till datorn.
Har precis hängt upp lite tvätt, nu läser jag fanfiction medan jag väntar på att pappa kommer hem och hjälper mig med burbygget :}
Ska ge djuren deras kvällsmat. Ser ut att bli morot o bladpersilja till ninerna o nån slags barnmat till råttorna, köttfärssås o spaghetti tror jag ^^
Annars gör jag inte så mkt =) Ska bläddra lite i Cosmopolitan som jag inte läst än =)

Är skitlack på bdb för det går så seeegt!
Och så chattar jag med manski <3
äter marsan =P
Sitter och är GRYMT förbannad på min lillasyster, som tydligen inte lärt sig någonting om hur det är att ha hund! 

#51: huh? ;O varför ?
Är på jävligt dåligt humör, så jag sitter och är irriterad på svenska språkets brist på RIKTIGA svordomar. Jag får blanda på olika språk för att kunna uttrycka min sinnesstämning just nu.
Snart ska jag städa köket.

jag försöker väcka min fot som sover ( gör skit ont) så försöker jag välja en sele på libraartic…
Kom just hem :)
Har varit ute och fotat kaninungar. Nu sitter jag och gör en kaninsida.
Solbackens kaniner

Sitter och är urtrött och tror jag har fått solsting.. cyklade dit vi skulle ha idrottsdag och det tog jättelång tid! Och så hade jag självklart inget på huvudet :|
jag har tråkigt >.< å vill att sara ska svara på msn :P
Har precis legat och läst i solen, så har smort in mig med "after sun" och satt mig här för att svalka av mig.

Ska snart gå ut och sola , igen xD

Är arg och gråter…
#52: Det är en lååååång historia.
Alldeles för lång för att skriva här.
Så funderar du, kan du skicka ett PM.
Sitter här vid datorn och kif, gör inte mycket mer. Har nyligen ätit middag.

61# Varför Ida? ;O
stör mig på att jag fått en spricka i pekfingret på höger hand. för det gör jätte ont!!

Mår illa, har ätit middag.
Äter lunch. Har vart ute o tagit grenar till djuren, o efter jag ätit ska jag duscha o lite sådär :)
Sitter och sjunger lite på diverse låtar.
Just nu Jennifer Lopez & Marc Anthony - No Me Ames

muttrar och är sur på Expo.
Har nyss pratat med Calle. Och ska nog ringa Freddie,, och sen ska ja ringa Teddy, och sen ska ja ringa Sebbe och sen ev. Andreas. :)
Lyssnar på musik =)
70# hahha du skulle visst ringa några stycken :P
jag sitter och käkar godis (dumma mig) får alltid så dåligt samvete efteråt men det är ju gott (A)

Jag är hemma ensam och har tråkigt..:( Kollade nyss på Talang 08, och vinnaren vart ju Zara, tyckte hon var värd 1:a platsen :)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#70 så mkt folk känner ju jag knappt (a)
jag äter godis :)
å muttrar över att ja vill köpa;
http://www.oki-ni.com/content/ebiz/okini/invt/fp0003wht/fp0003whtM.jpg
för j*vla snygg </3

äter chips

Jag är med Romana, hon försöker använda en ögonböjjare men hon vet inte hur man ska göra, haha (a)
Jag och Cassí va nyss ute och vi träffade på några killar och dom ba ''puss puuusss'' xD, hahah ;D
Vi har tagit lite foton också ! ;D<3
#77, ???
Jag ska nog gå o lägga mig nu .. har haft inflyttningsfest o alla har gått nu.. ska krypa till kojs med Martin <3 :)

Kan inte sova så jag gick för att läsa ikapp mig lite här istället. Hinns inte med så mycket om dagarna eftersom jag har två barn.
Jag sitter uppe och väntar på pojkvännen. Ska ut på balkongen i det fina vädret och läsa lite tror jag.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#77 Hahah , du kanske inte fattade men ja menade typ att vi hart vart ute och så :)
Har precis packat det sista inför kif-träffen och sen satt ut två kaniner i rasthagarna.
Nu ska jag strax duscha och sen äte frukost :)
Steg upp 06.30 idag för kunde inte sova. Vem e så dum och gör det en helg >.<
Jag & Romana lyssnar på musik, jag är vid datorn och hon kladdar ner min whiteboard :D (a) <33
/Lippo på kif
jag har tråkigt, mamma säger att vi ska åka till stranden, men jag vil inte >.<"
gör i ordning mig iniför KIF träffen :D
#85 ;D
Jag ska ut och ta in kaninerna nu. Sen ska vi snart åka till Malmö. Eller ja, om 20 min. Men måste borsta Pakk först ^^
Lyssnar på TH och ska gå ut till kaninerna.

Sitter ute på altanen och solar (A) :]
Har nyss haft vattenkrig med Cassuwh :)
Nu vet jag inte vad vi ska göra, hon dushar eftersom hon blev JÄTTEsmutsig xD

kollar på disney Channel på typ twin Withes eller något sånt :S xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Sms:ar. Som vanligt :)
www.frihetenskaniner.se

Lyssnar på Tokio Hotel- Durch den monsun <3333

sitter med kaninungar i handen <3
BIGLOVE! (A)
Sitter och njuter av första sommarlovs dagen :D
Tittar på när Romana och Michis kör step mania, det ser jättevacker ut när de stampar och har sig :D <33
Btw, så har jag bytt användare från Lippo till denna (Caaassie) så ni vet..
Har just kommit hem från utställningen.
Sitter med mina 8 dagarsungar i knät, ska mata dom snart.
Solbackens kaniner
Kollar bloggar :)

Har precis varit ute och börnat med pappsens traktorgrävare x)
Har tvingats gå in från det underbara soliga vädret pga pollen allergi >.< Så irriterande!
Sitter å pluggar, ska nog sätta upp hagen så piss nissarna får vara lite lösa och sen ska jag gå ner och plugga vidare ;)
Ska snart gå ut men man blir så hängig (i alla fall jag) av det varma vädret.
Lyssnar på musik och sitter på stolen helt handikappad. Har ont i ett skadat knä som jag gått med i 6 år snart får jag ta och operera det innan jag blir helt stel där.

Kom in precis, har legat på hängmattan och solat i över en timme :D
Skriver skolarebet som skulle vatt inne för en vecka sen >.<

Jag letar efter en kaninunge, ska nämligen skaffa en :) de kommer bli min första kanin så de är väldigt speccielt :)
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
Ska gå och lägga mig. God natt allihoppa! :)
Sitter i skolan, lyssnar på musik & bloggar.

lyssnar på bob marley
Sitter i skolan, vi har två timmars hål så vi har inte så mycket att göra ..

Tuggar lite på godis ^^
Äter godis. Funderar på att klä på mig och ta mig ut i det fina vädret.
Ska snart åka till skolan, men måste hitta mitt tågkort först >.<
Sitter typ i skolan och tråkar. Dom andra skulle haft Engelska men dom gick ut eeftersom vi har fått håltimme. Fast ja vill inte gå ut eftersom jag typ har solsting. Så fort jag går ut så svimmar jag nästan känns de som ;D
Sitter med pappersarbete :/
Är i skolan. Har inte leketion fören om 20 minuter.
Sista skoldagen idag iaf, härligt :D
Nästa leketion är den sista, undrar om jag får G eller IG :S Måste ha G "/ Mått skit hela morgonen över det…
Väntar på att Martin ska komma hem, så ska vi åka ut nånstans o bada, sola o grilla :) Hugo får följa med också :))
lägger in bilder jag nyss tog på kotten :)
- Mvh Emma
hemma nu, fick G i det ämnet jag var rädd för. Så himmla glad så kan inte fatta det själv (a) ^^
Nu ska jag cykla och posta två selar jag fick pengar för idag :)
Just nu sitter jag och undrar om ja ska köpa en angora. Eller en teddy.. Har beslutningsångest (om de heter så) xD
Sitter och läser ute i solen (tog en paus nu bara) + är dödsavundsjuk på min syster som ska och rida ponnyn hon är medryttare på.. jag har inte ridit på flera år nu Dx Snart ska jag äta middag.
#119, nästan, det heter beslutsångest x)
#120 Hahahah, xD Ja juste xD

Äter lunch, thai mat :)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Ska dra t stranden nu :D

ringde nyss veterinären
#123 För det lät ju inte alls läskande 
Har nyss kommit hem från jobbet så nu ska jag göra mig i ordning för kvällen. Ska på restaurang och sedan bio med pojkvännen. Så skönt att fira min födelsedag bara vi två utan massa folk 
Värdinna på Fantasy
#125 Fyller du år idag ? :O (Grattis isåfall!) Jag ska till poolen snart och bada :D:D
#126 Ja det gör jag, tack så mycket =)
Värdinna på Fantasy

#127, grattis till dig! :) Hoppas du får en toppen dag!
Jag själv sitter ute på balkongen med mina små varma teddysar, men dem skuttar på o har sig ändå :P: )
Värdinna på Fantasy
Jag chattar på MSN.
Logga in någon!
Med vänlig hälsning,
Jenny

#130, Har inte din msn x) Skriva msn? =)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#130 Hahahah, har inte heller din msn ;D. Jag har nyss känt på poolen, men den va iskall. Så ja vågade inte bada (A). Hahah xD. Stampe, Groszek och Ceasar är ute i (samma) hagen nu :)

rastar kaninerna, åå pluggar SO

Dricker cider och pratar med Emmy på msn ;D
äter glass :P
#123 haha ;D
#127 Grattis :D <3
Jag tuggar tuggummi jag :) Ska väl gå ut till kaninerna snart.
är skitglad för att Muffin är hemma :D
Emma
tänker på mina kaniner. och på min marsvins Avel, har börjat fundera på att byta ras :/ då jag tycker att ja inte klarar av långhåren så bra som de behövs för att föda upp dem :/

Jag sitter och Lyssnar på när min lillebror kommer ner .han har klätrat ur sängen..
Kollar runt på datan bara. Ska ta mig en tur ut till kaninerna nu, eller äta frukost. Kan inte bestämma mig ^^

Ska sitta här en stund, sen ska jag och Sweep hämta tidningen. Sen ska jag slänga ut marsvinsburen…

Sitter och är avundssjuk på "emms" får att hon har fått hem Muffin… jag längtar sååå tills jag får mysa med min för första gången!

Sitter i skolan vår lärare sa att vi fick va inne på allt, bara inte saker som har med skolan att göra. Så jag kollar på min kanske blivande kaninunge :) <3
Hanna, 22år, Uppsala
Jag sitter i skolan och skojar med min kompis och säger att jag vill ha bullar xD
Kollar bara runt på datan, eller internet ^^
Vill ta ut kaninerna men det blåser så mkt här :( De fick va ute lite innan när jag städa alla burarna. Men de va bara på en väldigt liten yta där det inte blåste så mkt då… hoppas det blir bättre snart.
Har precis tvättat katterna. Mina duktiga kissar.. <3 Nu ska jag ut i solen. Ska se när pappa sätter fast dörren till kaninburen, som börjar bli klar snart! :D

Jag letar efter sonens vällingflaska som verkar vara putts väck.. :S
// Nathalie
Sitter här vid datorn… har inte orkat göra något mer än att byta Biomons vatten och städa Sagas bur idag, tänk att det bara måste bli så varmt att man inte orkar göra någonting så fort sommarlovet börjar. Vill till stranden… "/ Eller ja, typ en av de fyra-fem närbelägna stränderna som jag föredrar :D
Ska väl snart börja såga ut bräder till kaninernas nya hage…
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Gör inget speciellt, tråkar ^^
precis kommit hem från skolan
#142 Haha ^^. Jag kanske ska säga att han är jättemysig och har fått några små glädjeskutt i buren också xD. Superdundermegasöööt!
Emma
jag skrev precis till Niike på msn ( tror ja
)
Kollar på tokio hotel.

chattar på msn, å va ute å gav mat å vatten åt kaninerna nyss ^^)

Kliar mig i huvvet =P
sitter och dricker ''Energy Drink'' ;D

Väntar på att klockan ska bli 5 över så att jag kan sticka till skolan xD
20 årig djurgalen moder*
Sitter och är irriterad för att jag måste på nån information om privat ekonomi eller vad f det nu var. BLÄ.

Sitter o väntar på att klockan ska gå ;P Ska ha min sista tenta idag och sen är det sommarlov :D yaay!
Duscha precis. Nu pratar jag med Hanna och väntar på att min mamma ska ringa och berätta när jag fått tid hoss frisören :)
ska precis NU gå ut och bada i poolen :D
Kom precis hem från långholmen.

Jag försöker att städa rummet
är arg för att mina kamerabatteri tog slut så nu kan jag inte ladda in bilderna på muffin i datorn :@ bajsbatteri!
Emma
Kom just in, har suttit ute på balkongen och solat och läst. Det är jättevarmt! Vill väldigt gärna bada i poolen.. Men det blir nog inge bad där idag, men imorgon ;)
Ringde tidigare idag till djursjukhuset.
Ikväll ska jag på bal ;)
Har städat Viggo & Elviras burar, pjuh! ;)
sitter och smaskar på nybakade kakor. :P mums.

Sitter här med Twix i famnen och han värkligen myser <33 ingen kan någonsin fatta hur mycket jag älskar mina kaniner <33
Sen så har jag precis gjort årning Candys bur ( råtta, ska få bebisar någon gång efter lördan.
20 årig djurgalen moder*
Tänkte gå och städa lite i buren som snart är KLAR :D
…Och så sitter jag och önskar jag hade nån slags cooling gel eller kylbandage eller vad som helst, har bränt mig på ena armen :P
måste diska -.-

ja jaag har precis städat till min hona cilla som ska få ungar :) <3
sitter framför datan med Tickan ;)
ska släppa in avvie hon är hel tokig :P

Äter godis:P
Dricker grogg, o lyssnar på den bästaste Tyler hilton <3
Gav nyss djuren mat också :)
Har en stycke rymmare i famnen ;)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
försörjer mig på godis. xD
Not your mom, not your milk.

Är jävligt förbannad ;<
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#178 Why? :(
Emma

#178: msn?
pratar här på kif och med min kompis elin ^ <33

På en jävla failidiot på marsvin.ifokus ;D

Käkar godis! :) Yummie!!

Haha :D är jättetrött och ska gå o lägga mig.. Spelade match 10 imorse -.- Klev upp 7!!
Har kollat lite på Kif.. innan kollade jag på en långfilm.. :D Den var bra.. Men inte särskilt lång..
Mvh Sigrid
Ska gå ner och kolla på tv :)

Ska städa mitt rum *suck*

är grymt irriterad..
Håller på att torkar äpple och banan i ugnen :D

inget intressant iafl :)

inget intressant iafl :)
inte så mkt, är Sugen på glass xD

Pratar med sötisen Emmy på msn :)
Ska kolla på Fools Gold strax. Har längtat efter o se den filmen, hoppas den e bra! :D

sitter och längtar efter en kebbab rulle

Ja… jag sitter här och skriver, äter jordgubbar med chokladglass och grädde 
jag chattade m en pedofil på msn, men han blockade mej : (
#196 hahahaha, han blev rädd för dig :O x)
Emma
Sitter och fyller i min skadeanmälan till försäkringsbolaget. Inte lätt att försöka fylla i när jag inte har alla registreringspapper etc på moppen just nu =/
Värdinna på Fantasy

Sitter och pratar med Louise på msn O.o
Längtar & väntar tills vi ska hämta hästarna!
sitter med en himla huvudverk :/

funderar på om det är något fel på mig, haha. Eller om jag sänder ut fel signaler till folk

Sitter och har ont i halsen..
Trååkar. Letar förgäves efter en dvv hona jag ska fastna för. xD

Längtar tills en från halland kommer hit och sen så sitter jag inne på bdb och bara degar xD
20 årig djurgalen moder*
Känner mig övergiven, typ. Fyra av mina bästa vänner är bortresta samtidigt! :/
Rastar gerbilerna. Rätt jobbigt eftersom jag inte egentligen har nån plats för dom, blir så mycket att städa fram och bort varje gång. Men vill låta dom vara ute en stund varje kväll i alla fall.
Nu är det snart skiftbyte, tjejerna tillbaka till buren och killarna ut och springa. :)

jag håller i mon 7 dagars gammla lillasyster

Skisar på kaninboxen som jag ev skall göra!
Skriver så ngt ska hända på kif XD

Skriver: härstamningsbevis
åså skriver jag en artikel (?) till Bif ;D
jag kollar på min syrra när hon spelar worms 4 :) Jätte roligt
Jag chattar skojjigt om min ful söta katt med Aliciia (a) Haha ;D Och lyssnar på Duffy - mercy :D
JAG HAR TRÅKIGT !
jag kollar på lite underkläder ROFLMAO :() jag heter alex som har skrivit det hära hehe

lol typ inget.

Kollar namn :)
www.frihetenskaniner.se
#216: Jättekul… -.-'
Chattar med Alicia på msn & typ kollar runt på ett dött kif och funderar på lite artiklar o sånt ^^ O lyssnar på musik :)<3

#220? har du min nya msn btw? ;o

Skall strax lägga mig. Skall upp tidigt i morgon för att åka på en hundutställning.
Natti på er.
Marsvin 4-ever
.
#221 Noooo? :o

chattar med en tjej på msn från stallet.se =P

Sitter här vid datorn och ugglar :)
ska gå och lägga mig, ska till kungsbacka imån och kolla på hus :) godnatt allihopa <3
Emma

Jag har nyss vaknat (:

Jag har nyss vaknat så satte mig vid datorn lite ^^
Sitter vid datorn ;DD
jag kom precis in, varit ute å hoppat m pontus :D
packar, ska till öland idag :)
- Mvh Emma

Jag sitter här inne och letar efter saker som man skulle kunna ha i kaninhagen så den blir lite roligare.
Sen när mamma har dushat färdigt så ska vi ut och fixa iårdning. Sen så ska jag fixa i hennes bur eftersom hon har grävt in allt bottenmaterial till mitten imorse….
Sen funderar jag på namn till min lilla tjej. Nån som har nå förslag? :D
Hanna, 22år, Uppsala
jag hittade en larv i avas mat nyss : O !
#231: Vad kul :) Jag ska dit om några veckor jag med :)
Jag tittar på Sessan (ellie) när hon ligger så fint på stolen bredvid mig (<333) och är inne på kif. Ska snart ta ut henne i sele för det verkar inte vara någon höjdare att kolla på när jag är inne på datorn ^^, <3
Jag käkar chips, dricker Ramlösa Skogshallon, och letar efter dvärghare uppfödare. :)
#234 skoj, vart på öland? :)
- Mvh Emma
Har nyss ätit mat/middag i form av två kokta ägg, fyra (!) nypotatisar och typ… 6-8 ärter. wiie. ;-)
Ska ev. ut med Saga snart och låta henne springa en stund i hagen… sist rymde hon efter två sekunder genom nätet men jag har *mohaha* trätt nytt nät runt den som hon inte borde slippa igenom! :D
ELLER så ska jag bara dela ut ett par kvistar och morötter till kaninerna och träna lite med hunden… och ta ut Saga sedan…
ELLER så ber jag snällt mamma att låna mig lite verktyg och så delar jag uteburen i två delar, och gör i ordning ena delen så att Saga kan flytta in dit snarast möjligt! :D Vilket jag tycker låter roligast faktiskt. :-)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
#236: Först ska vi till en (sonjas)camping som ligger långt upp i öland och 1 vecka senare vid ölandsbron ungefär. Sämst beskrivningar men jag tror det är runt där det ligger. x) ^^
#238 haha, jag fattar ^^
då åker ni förbi där jag bor, mitt landställe ligger i nyby :)
- Mvh Emma