Sessan :'(
Hejsan igår när jag kom hem från husvagnen så gick jag snabbt in till kaninerna och hälsade på dom. såg inget märkligt alls. sedan upptäckte min syster att det var någe fel på min nya kanin Princess (Sessan) . Hon hänger med huvudet åt ena hållet och verkar inte kunna gå rakt med det. Hon gör det fortfarande. jag tjatade på mamma att hon skulle rinag veterinären innan jag åkte tillbaka till husvagnen. Dom sa att det kan vara nackspärr eller nå dyligt. och att det kan vara nån medöfdd hjärnskada . jag vet inte vad jag ska göra. mamma vill avvakta och se , men jag vill åka till veterinären nu!!! :'( Men hon äter och dricker och hoppar runt lite grann, men hon känns lite vinglig.

men vetrinären sa att det går inte att göra nåt åt det. för om det är nackspärr går det över av sig själv och om det är medfödd hjärnskada gåre ändå inte att operera. det ända du kan göra är ju att avvakta och se om det försvinner för annars är det ju en hjärnskada som det inte går och göra nåt åt…
men det kan vara nåt annat, det måste finnas fler än två alternativ, och genom telefon kan dom inte säga lika mtk som när dom kan se och känna på kaninen. :(

nej, men när mamma ringde så hämtade sköterskan vetrineren typ och han sa att det bara fanns två alternativ till vad det kunde vara :''(
men han har inte sett henne -!

Låter inte kul ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vad jobbigt :(
- Mvh Emma

vad läskigt:S
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

så tråkigt hoppas att det går över
Låter inte alls trevligt.. Kanske borde låta veterinären ta en titt?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Låter inte bra! Skulle kollat upp henne hos veterinären ändå

Usch stackare! :'(
va tråkigt :(

Joo , hon har blivit lite bättre nu. men är hon inte ännu bättre tills imorrn så ska jag tvinga mamma att åka ! / Zilja