har inte vart där på gryymt länge (om en ens nån gång) men man måste ju prova alla ;) utom kanske små disneytekoppar för 2-3åringarna :P haha sen åker du de du tycker är bäst! ^^
Haha :)
Jag bor i Huddinge :)
Var på grönan för inte så länge sen. Om du inte varit där tidigare rekomenderar jag att du iaf åker Extrem, Jetline & Vilda musen. Sen måste man gå i spökhuset xD

Ha det skoj :)
Vilda musen, Lustigahuset och spökhuset rekomendera jag :)
aha ;p tack =)
Det beror ju lite på hur lång du är, men när jag är där brukar jag åka alla som finns. Inte barngrejerna dårå, men fritt fall, katapulten, berg- och dalbanan (jetline), vilda musen, extreme, disco jet, gå i spökhuset, blå tåget m.f m.f m.f och allt som dom har att åka.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Fritt fall är väl avstängt?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#7: Inte när jag var där i lördags, men tror tilt är avstängt..
Okey =)

jag rekomenderar den nya åken,,, kvasten . den var superrolig!, fast det var jättelång kö.. Annars: vilda musen,lustiga huset,pop expressen eller vikingagungan:P
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
har tyvärr aldrig varit där :( låter kul :P

Vad modiga ni är! När jag var i tonåren åkte jag allt, det fick gärna gå fort och vara högt och snurra mycket.. Nu tycket jag att karuseller typ disneykopparna och nyckelpigan är alldeles lagom. Undrar varför jag blivigt så mesig
#12: Haha, din mespropp. *skojar* 

#13, Ha,ha du är säkert likadan om tio år. Då är vi mesproppar både du och jag.

Har åkt allt på grönan förutom att gå i Spökhuset ;) Tycker allt är grymt kul men Kvasten är ganska mild, men samtidigt skitkul!

Jag har bara vart där en gång när jag var liten. x)
Men prova allt! :]

någon som kan berätta om spökhuset? vad händer där inne igentligen?
Lycko ;D Jag har varit hos bästisen och pojkvänen i 3 veckor , kom hem på mandag också ska jag tillbaka nästa vecka ;D
Nu kom jag hem från Stockholm :) Det var kul på grönalund :D Karuseller jag åkte:
Kuling xD ^^
Blå Tåget
Lustiga Huset
Bläckfisken
Flygande Mattan
Kätting Flygaren (L) Hur rolig som helst ;D
Orkar inte skriva mer . Är inte lika modiga som er och åker Bergbana :) Hur törs ni ! ^.^
Glömde säga att jag äger Twizter också :P
#17: Man går igenom ett mörkt hus, finns lite oliak våningar och gångar och sådär. Sen går det runt folk som är utklädda till spöken som har typ svarta kläder och vita handskar och vita i ansiktet (vitt lyser) och sen går dom fram emot dig och ser asäckliga ut. Dom får inte prata så dom ser bara ut som om dom kommer och ska döda dig typ. Och så hoppar dom fram från olika vrår och skrämmer skiten ur dig ^^

Hatar att gå på Grönalund
Vf det det är ju kul :)
#21 haha dit skulle jag vilja gå! :P
Fritt fall och stora berg och dal banan (kommer inte ihåg vad den heter) Det är mina favoriter ! :D