Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 708 ggr
[Ninni_w]
1

(S)(OT) Schleichlelsaker säljes

Hej! Jag har lite schleichleksaker till salu: • Hästtransport med bil • Häst med hinder och ställning • Kaninbur med Hage och två kaniner • 5stycken hästar • Hinder • Stor Hage • 2täcken, 2sadlar, 2grimmor och 1träns • En "ridlärare", två ryttare och en liten hund(valp) Säljes HELST tillsammans. Allt för 800kr. Köparen betalar frakt. Finns i Blekinge. Pm:a, kommentera eller maila (ninni.westlin@gmail.com). Vet om att detta inte har med kaniner att göra. Alla som stör sig på detta behöver inte kommentera. Det blir inte bättre om ni gör det. Med vänlig hälsning, Ninni :-)

[Ninni_w]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild:

[Ninni_w]
0

Putt! :-)

[Ninni_w]
0

Putt!!! Ingen?? :-)

dermot
0

Attans att jag redan har alltihopa, haha. :P

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Ninni_w]
0

Haha ok!! :-)

[Sniff]
0

Åh jag och syrran älskar sånna! Vi har alla hästarna, men jag blir ju sugen på kaninerna… 😃

djurtok
0

Håller med #6 😃

Vad kostar bara kaninerna med eller utan bur?

För evigt med Gaia

[Ninni_w]
0

Med bur och Hage vill jag nog ha 300kr för dem. De kostade ca 450kr i nypris (om jag inte minns fel) och de är knappt använda. :-)

Fridaaaa
3

#2 Du behöver inte putta samma dag som du gjort tråden, och speciellt inte flera gånger 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Summerdogs
0

Du skulle lagt ut detta för 4-5 år sedan så hade jag köpt alltihop xD

[Ninni_w]
2

#9 Det var för för att tråden inte skulle komma så långt ner. Men om du nu stör dig på det så behöver du ju inte läsa det. :-)

[Ninni_w]
0

Ingen som är intresserad?? :-)

Fridaaaa
5

#11 Det är absolut inte det som det handlar om.
Utan info som har getts ut innan att man itne ska puttar trådar en massa, och då max 1 gång/dag. 
Alltså inget jag har hittat på eller för att jag "stör" mig på det.

Stinastygg
5

Det stämmer som Frida säger. Man får inte putta samma dag. Läs reglerna.

[Ninni_w]
3

Det är sånna inlägg som får en att inte tycka om det här forumet! Även om det stämmer så finns det faktiskt trevligare sätt att uttrycka sig på. Om det hade varit möjligt så hade jag tagit bort den här tråden! Tråden kan nu läggas ner. Det verkar inte som att någon är intresserad av det som säljs utan bara av att hitta fel i det som skrivits. Det räcker faktiskt att en skriver det och det räcker att det finns på ett ställe! Man blir ju allt annat än glad när man läser det. Jag hoppas att inte det här inlägget också är mot reglerna. Hejdå!!

Fridaaaa
2

#15 Ve har varit otrevligt? 😮