Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 411 ggr
Mannez
0

Sommar, sol och kaniner!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kände för att skriva av mig lite ikväll!

För mig och många andra har sommarlovet börjat, och jag vet inte hur det är för er. Men min sommar skall spenderas ihop med kaninerna.

Tänk att för två somrar sedan hade jag knappt ett kaninintresse, det är otroligt hur det kan förändras på så kort tid och utvecklats från en enda kanin till seriös uppfödning och utställning. Jag hade nog aldrig kunnat ana då att det skulle bli såhär i slutändan. Men jag är obesrivligt tacksam över att det blev såhär.

Ha ett skönt sommarlov alla djur och människor där ute, se till att njuta av ledigheten tillsammans med era älsklingar.

Hälsningar Amanda och kaninerna

Torreador
0

Naw…. vilken liten söting!!! Vi har haft kanin i omgångar ända sedan jag var liten, men nu var det ett par år sedan sist. Men nu ska det bli kanin igen. Äldsta dottern (20 år) ska skaffa kanin. Hon har inte haft någon sedan hon var ca 14 och hon saknar det <3

Kram 

Bondmoran

www.bondmoran.nu

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

[hästtösen]
0

För mig blir det också kaninsommar, men dock i mindre skala då de flesta av min "kaninflock" åker till olika fodervärdar under sommaren, men min kaninhona och hennes två små ungar stannar kvar och efter midsommar så åker vi o hämtar hem en ny kanin så kommer bli mycket tid över för att bekanta sig med henne och pyssla med kaninmamman o ungarna medans resten av kaninerna har ett välförtjänt sommarlov på olika stället i närheten hos trevliga familjer som skämmer bort kaninerna extra mycket :)