Namnförslag
Jag skulle vilja ha lite NAMNFÖRSLAG! Det är till en viltgul liten hoppkanin. Gärna något som passar till tävlingsnamnet "nordic sunset" :) Hr tänkt mig Ninni, men vet itu än :)
Nala? Som i lejonkungen. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Nova?
Hälsningar Amanda och kaninerna
Åh så du har köpt Nordic Sunset? Spanade in kullten för kul, verkar blir superfina hoppkaniner och kropparna redan nu är rena drömmen! 😃
En hona förmodar jag?
Nova, Nora eller Disa.
Korta tilltalsnamn tycker jag är mest passande på kaniner, speciellt hoppare. 🙂
Tack för tipsen, Nala gillar jag! :D Alla andra var också fina. #3 jajamen! :D ska bli jättejättekul! Dom verkar otroligt fina.
Sunny, zera, sol, Nora, Disa,
HAHAHAHAHAHA…..

Vad kallar Maria den? Har helt glömt! xD
Sunny kallar Maria den :) #6 #5 hmm Disa är fint också xD men funderar på att behålla namnet sunny:)

Haha, det namnet minns jag inte ens att hon sa, lyssnade väl inte så noga! xD Tror det rätta namnet kommer upp när du får hem henne! :D Hon är ju en livlig liten tjej! Såååå söööt! Men jag älskar ju viltgul med! ;D
Norpan kanske. Det tycker jag är gulligt :)
Tänkte också på Sunny. Eller kanske Sol, Soleil? Sindra?

Sindra var fint! 😊
Tindra, Hilda, Tuva, Fanny, Frida (hehe), Smilla och Bella. Hoppas du tycker att något är fint iallafall😉
Frida
Cindy kanske?
Ninni blir väl bra! Det heter jag, haha!! :D
Solis! :)
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
Säger fortfarande Tessy - verkar vara en kavat och tuff liten hona så det känns passande.
Eller ditt egna namn, Ninni - också superfint.
Sunny tycker iallafall JAG är maskulint, och passar bättre på en hane ^^
#16 Och jag som tycker att Sunny är ett väldigt feminint namn ;)
Oho för att satsa det sista på mirakel!
Ja, därför skrev jag att "iallafall JAG" för jag vet att det är ju olika hur man ser på de 😃
#18 Jomen precis, det är lite lustigt hur det kan vara så olika ;)
Oho för att satsa det sista på mirakel!
Tror det blir Ninni! Ska träffa henne först:) Imorgon ska jag hämta henne efter skolavslutningen!
niny? kanske liknar ju nini :)
Älskar mina djur cleo,zigge,ozzi,kurre,findus,grållis,puttelina,kajsa...♥
Jag tycker den ska heta Akleja ♥ Det är mitt favoritnamn!! Det är en växt och jag bara ÄLSKAR det namnet. Fundera på det! Sen har jag lite udda namn som Juno och Juniper. Funkar på både tjej och kille. Älskar även Hedda och Harriet, men Akleja står mig varmast om hjärtat.
Juni eller Stoja? :D
HAHAHAHAHAHA…..
Grynet
HAHAHAHAHAHA…..