Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 720 ggr
DivinA
0

"Rasthage" i Malmö?

Någon som vet ett vettigt och avskilt ställe kaninerna kan springa fritt nära Malmö centrum? Inhägnat såklart.

DivinA
0

Hade gärna köpt en bit mark och hägnat in om jag hade kunnat.

[Bolten]
0

Vad jag vet existerar inte "kanin rasthagar" i malmö

DivinA
0

Behöver ju inte vara specifikt för kanin. En inhägnad där man kan se så hundar etc inte kommer in i medan man har kaninerna där.

[Bolten]
0

#3 Finns överallt i malmö dock är de alltid hundar där som så klart även har företräde.

slarvigt
1

Hihi, jag har också tänkt att det vore grymt om det fanns sådana som finns till hundar till kaniner istället i Malmö :) Sitter faktiskt just nu med min kanin i vad som ska bli mina föräldrars hönsgård… Vore underbart att kunna göra detta oftare (är inte i Malmö nu alltså)

DivinA
1

Ja verkligen. Mina ska med till småland där det finns många såna ställen som passar perfekt. Hade varit skönt o kunna göra det här med.

[Rabbitte]
1

Å det finns rasthagar för kaniner alltså? Tänk, man lär sig något varje dag🙂 hade ingen aning att det fanns!

PrinzeZz
2

köp några paket kompostgaller och ställ upp i någon park?.
bökigt att släpa fram och tillbaka men förmodligen enklaste lösningen i längden.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

DivinA
0

Ja i värsta fall får man stå ut med böket. Nej inte specifikt för kaniner, men ställen man kan rasta dem på finns. :)

farvendal
0

Här i Gävle finns det flera hundrastgårdar som aldrig används. Nästan så man är sugen på att lägga beslag på en och göra en kaninhage av det hela 😃

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

DivinA
0

Tycker jag att du ska göra. Och spika upp en hundar förbjudet-skylt hehe