Grr ..
Kan kaniner läsa? Jag har liksom tänkt sätta upp en skylt på hagen där det ska stå "RYMNING FÖRBJUDEN, SMITNING ANMÄLS!".
Engla rymmer hela tiden ur hagen, hon stoppar ut huvudet och pressar sig igenom. Jobbigt att inte ens kunna gå in på toa utan att hon smiter! Hon stannar kring gården, men jag har ju två duktiga jägare till katter också.
Några tips? på vad man kan göra?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Höns/minknät längst ner ca. 2dm upp efter kompostgallret :)

det gör keso med det är så jobbit!!

har också det problemet så jag och min syster har satt fast nät på gallrena ^^

Sätt ett nät som är tätare ovanpå det gamla^^
Nät ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

sägger nät som de andra
Jopp, nät. Candy och Sera tar sig ut hela tiden (inte Candy då, för just nu har hon en stor mage xD) så jag kör på hönsnät och sätter för längs ner.

Nät ^^
(vet att alla skrivit det redan, och att du säkert redan fattat. men jag måste!!! xD)
vänta tills hon blir större :P
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
jodå hehe jag skojja :P

;P
www.frihetenskaniner.se
japp, som alla andra säger, nät längst ner 
men det måste ändå se ganska gullig ut när hon pressar sig igenom? :)
hehe min ena kanin unge kan inte pressa sej igenom längre men han provar med huvet med de funkar ej XD

#13: Mja, gulligt & gulligt. Ser mest bara fult ut när hon gör sig så smal som möjligt, tar fart och springer och pressar sig igenom! ;)
#14: Trodde inte heller Engla skulle rumma. Kolla på min Avatar så ser man gallret i bakgrunden, trodde aldrig att hon skulle pressa sig igenom. I början stoppade hon bara ut huvudet, men nu .. ;)
www.frihetenskaniner.se
#15 haha tar hon fart oxå? det låter ju gulligt :P :D

#16: Japp ;)
www.frihetenskaniner.se