Ella hoppar :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hopptränade Ella lite idag.
Och idag stresshoppade hon inte, jo lite grann i början men lugnade sig snabbt 🙂 Så lite hopp har jag ❤️
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
så söt video😍
En liten hopplärka..
Jätte söt video!
För evigt med Gaia
Tack 🙂
#2 Hoppas hon fortsätter att gilla det och utvecklas. Sist vi hopptränade för några dagar sedan, stressade hon mest 😕 Men idag gick det bra 😃
Ser ut att vara väldigt små avstånd mellan hindrena :) Rekommenderar att köra samma som skhrf / skafs reglemente :)
Väldigt söt är hon!
#5 Det ser mindre ut än vad det är 🙂
Men det är mindre än vad de rekommenderar där men just idag fungerade detta bäst på henne, för att hon inte skulle stressa🙂 Testade större avstånd först men detta fungerade som sagt bäst just idag. Tar en sak i taget med henne ^^,
Så var bara tillfälligt 🙂 Så kommer öka efter hand sen.
#6 låter bra :)
#7 🙂
Måste införskaffa fler hinder med xD Men inte lätt att få tag på här, till vettigt pris 😕 Är inte bra på att bygga heller 😮
#8 Finns en del billigare säljare dock är kvalitén inte lika bra.. Libra är dyra men håller och är bra och då kostar de ;)
Har du en youtube-kanal? Vad heter den i så fall? :-)
#9 Ja det är ju just det 😕 Inte råd att lägga mycket pengar på hinder tyvärr, som student och får inte lön från sommarjobb förrän den 26 juli 😕 Hmm får leta runt
#10 Klickar du in på videon kommer du direkt till den 😉
#11 Är inne på mobilen så jag kommer inte till yt. Vad heter den? :-) Vad duktig hon är! :-)
#12 Aha ok, vad har du för mobil?
Fridaakesson heter jag på youtube 🙂
Är inne*
#14 Finns väl ingen ifokus-app? 😉
Hur menar du med "är inte direkt på internet"?
Jag har iphone med 😛