Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 349 ggr
ciss
0

OT: Göra idag

Vad ska ni göra idag? :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Jag & Fanny har målat hindrerna och nu ska vi äta & sedan ska Fanny fota när jag rider. Ikväll så ska jag måla på ett till varv på bommarna ifall vi hinner. Annars så ska vi provhoppa hindrerna & fota kaninerna :)

www.frihetenskaniner.se

Taci
0

Ha en riktigt tråkig dag :P Städa hela lägenheten, även bilen. Lär ta ett tag ^^ Sen tänkte jag ta en promenad med råttorna :)

KajsaM
0

Håller på att klicka in Viggo med klickern :) Ska även städa var det tänkt ;-)

[Quellii]
0

Idag har jag äntligen fått till den nya kaningården :) Burarna är på plats, rasthagen runtkaningården är på plats (behöver inte låna hundgården mer :D) sen så har jag byggt några kaninhinder, mest för skojjskull ^^ Totte har redan fått hoppa, Ballerina likaså :)

KajsaM
0

#4 Oh bilder bilder? Snälla?? :)

[Quellii]
0

#5 Kommer i en ny tråd såfort jag laddat upp dom ;)

johanna_loveAnimals93
0

Vet inte riktigt, har ätit lite och så, ska gå ut till Belle i gården snart. Sen tänkte jag leta om vi har nåt material till kaninhinder ;)

KajsaM
0

#6 Länktar :D

Hampus har fått komma ut ihagen nyss :) Vi kör även hård Motion ;-) Skutta upp för branta backar m.m ;-)

MarHai
0

jag har städat 16 burar. Nu är jag inne och tar en paus, sen ska jag ut och städa resten :)

Ska nog ut och cykla 2 mil senare.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Katter3
0

Har fotat på ett welshstuteri, ska mejla de bästa bilderna till ägarna.
Annars försöker jag övertala mamma att köra mig till Skåneträffen på söndag. :/

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

KajsaM
0

#9 Puh, var jobbigt ;-) Har du nå knep hur du gör? Haha :P

Keligast
0

Har ridit på sommarhästen idag. Sen har jag några tankar på att bygga ett eget kaninhinder idag :) Sen skall jag fortätta med kaninburen och klippa klorna på Albin <3

-Chilli
0

ska nog åka och rida snart (om jag orkar) annars får min syster rida hela rundan ^^ sen ska vi nog börja på att bygga fler burar i kaninhuset eftersom det är dags att sära på alla kaniner ^^

ciss
0

Har nu varit ute med Fanny, Lifan & vad-han-nu-hette. Vi hade superskoj & mysigt, åt massa smultron och sedan for vi till en skog där det fanns några blåbär. Sedan for vi omkring i byn en liten stund innan Fanny och vad-han-nu-hette (glömsk) skulle hem, men efter middagen så ska Fanny komma hit med Emilo & hon ska även ta med sig Moa hit & hoppträna.

För de som inte visste det är Lifan min minimoppe och vad-han-nu-hette är Fannys fyrhjuling :)

www.frihetenskaniner.se

myriis
0

#14: Minimoppe är bara sååå kul xD

Jag har precis kommit hem från semestern och pussat en massa på Candy som fick vara hemma. Hon var glad, men rundare har hon blivit. . :) Sen idag ska jag tvätta Sera, för knäppisen rymde på semestern och gömde sig under en husbil som läckte olja. Har tvättat bort det mesta med ska tvätta henne lite till.. Allt är inte borta xD
Sen ska jag städa lite ur Candys bur och ja.. slappa. Ev. åka lite minimoppe om jag orkar. Åkte råddel idag och råkade flyga av banan och vurpa riktigt ordentligt, så aj.. xD

ciss
0

#15: Minimoppe i mitt hjärta :') <3

www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

#1 Har ni då bilder? ;-)

Jojsan
0

har varit i skogen och plockat blåbär. när man kom hem var man blöt i svett för det har varit riktigt varmt ida :) då hoppa ja i poolen :D

sen har jag tagit ut ninerna och varit med de. orkade inte bygga några hinder idag… :P

ciss
0

#17: I kameran :)

www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

#19 Kör in dom ;-)

ciss
0

#20: Imorgon ;)