leveranstid?
Hur lång leveranstid har zooplus.dk? Funderar på att beställa från dom men tar det för lång tid måste jag köpa hem lite i alla fall från zooaffären :)
Mvh Hela stora familjen <3
Jag brukar få mina grejer efter två dagar ungefär, hemkört och allt :)
Oj vilka fina grejer dom hade där? Hur är den danska kronan i värde om man jämför med den svenska?
Jag har fått mitt inom 1 vecka, båda gångerna 🙂
#2 Gå in på valuta.se, så kan de se där.
Och där kan du även skriva in danska kronan, t.ex 56 danska och få fram ca vad det är i svenska.
De är jättebra grejer där och fina tycker jag. Bra priser 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
De har snabb leverans. Har fått mina grejjer på bara några dagar båda gångerna jag beställt.
Har bara beställt en bur därifrån. Kom inom en vecka med hemleverans. :-)
Bor i norrbotten och beställer jag en söndag har jag det på fredagen veckan därpå, beställer jag fredag har jag oftast torsdag veckan efter, fick en gång på fredagen.
Beror helt på vilket lager de levererar ifrån.
Efter att jag såg att den sidan fanns så blev jag mycket sugen på att köpa! Ni som köpt där ifrån vet nu om burarna har bra kvalité? :)
#8 Om jag inte missminner mig har de en del trixi burar, dessa brukar ha usel kvalitet. Jag köpte en träbur därifrån (inte trixi) som jag inte är helt nöjd med heller. Kaninerna gnager sönder den hur lätt som helst, trappen upp till övervåningen sitter snett (och skall tydligen göra det) osv. Vet inte någonting om deras plastburar.
Det var ju tråkigt.. Utebur har jag redan till dem men jag ska ha en innebur och tänkte denna: http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/kaninbur_indendoers/120_cm/229028
Tycker den ser bra ut iaf :3
#9 Jag har 2 sånna som jag har satt ihop, jag älskar dem! 😃
Vad bra att du tycker dom är bra! Hur är med med tull och priser som kommer komma upp på vägen till Sverige?
#11 De har en djup och bra botten som man lätt kan ta loss från ställningen för att städa. Jättesmidigt! Och burarna är superlätta att flytta på, då det är hjul på. Och så får man plats med backar med grejer under burarna och kaninerna tycker det är mysigt att sitta och ligga därunder. Att det är luckor både på långsidan och i taket gör det lätt att nå kaninerna. Jag gillar hyllorna också, man kan sätta dem på vilken höjd man vill. Dessutom lyxigt att man inte får bara en, utan två hyllor. Man kan sätta ihop hur många burar man vill (om man surrar fast dem i varandra med något), både på längden och bredden, eftersom att varje gallersida sätts dit för sig. Ja jag kan fortsätta berömma dem, men jag stannar här.. 😛
Du betalar bara det som det står att det kostar på hemsidan (fast du får omvandla till SEK). 🙂
#11 Inom Europa är det inga tullavgifter. Tur är väl det :P