Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 972 ggr
[Ninni_w]
0

Var köper ni hinder?

Halloj! Var köper ni era kaninhinder? Själv har jag köpt från teddytassen och gnagarboden. Och byggt själv såklart! Var tycker ni att det är billigast och bäst? /Ninni =)

[Ninni_w]
0

Putt!

Fridaaaa
0

Jag har köpt av Emma (Hjartelyckans kaniner), 2 hinder.
Har bara dem, mina är inte så förtjusta i att hoppa hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[00emi07]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag köper på hemsidor ibland, man jag är värsta naturnörden och därför bygger jag oftast själv, blit billigare då. (: T.ex gjorde jag detta hindret igår, gammal ved och så lite runt virke och klart!

Fridaaaa
0

#3 Är det ett längdhinder?
För på höjden blir den inte laglig, alltså om det står upp 😉

[00emi07]
0

Ja, det är längd hinder (: kaninen kan hoppa över en, två,tre eller fyra staplar. Mina kaniner gillar inte höjd utan länd hopp mer (: Vad menar du med förbjudet?

Fridaaaa
0

#5 På höjdhinder (alltså rättuppstående mfl) måste kaninen kunna riva hindret från båda hållen, vilket inte går när det är sådär som du har gjort det om det det skulle stå upp alltså 🙂

[00emi07]
0

Jaha, du menar så… Nä hade jag ställt upp hinderna hade dom inte kunnat välta, först trodde jag du menade att dom var för höga (: Och så tänkte jag, för höga? Men Pluto hoppar över 1m hinder

Vincent...
2

Libra Artic, dem säljer också hinder. Hinderfixaren:http://www.hinderfixaren.se/hindermaterial-filer/Page823.html

HAHAHAHAHAHA…..

Idlil
0

#8 Vad kostar hinder från hinderfixaren? ^^

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

Vincent...
0

#9 alla hinder har olika pris. Du kan klicka på "Enkelhinder" & "Längdhinder" för att se de olika hinderna och deras priser

HAHAHAHAHAHA…..

[vigge_]
0

#7 hoppar verkligen Pluto över hinder på en meter. 100 cm i höjd är ju världsrekordet…