Tävling!
Tävling på söndag! Första gången för Sunset Tequila! Hoppas allt går bättre denna gången! :D
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Ska du tävla med alla tre? :)
Jag tycker spinning tequila är bättre namn på henne!! :D
#1 jajjemensan! :D #2 det var med fint ^^ men hon är redan anmäld som Sunset Tequila ;)
Haha jag menade för att hon gör små söta snurrar hela tiden!! :D
Haha jaha tröga mig XD Tänkte först "hur kan hon veta att hon gör en massa snurr i selen?" Men sen kollade jag på ditt namn och tänkte "haha men det är ju Ninni!"
Vart ska ni tävla? 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 Kalmar!! :-)
#7 Ok 🙂
Hade med velat testa att tävla men mina vill inte hoppa direkt haha
#8 fast kul att pröva även om dom kanske inte är så sugna ;)
#9 Nja de måste ju vilja hoppa, för att det ska vara lönt 🙂
Annars betalar man ju i onödan och skämmer ut sig 😛
Men har testat några få gånger med Viola & Dumle nu, se om de vill hoppa högre sen hehe
Vad är lägsta man kan hoppa? (alltså mini eller vad det heter, som man ej behöver vara medlem på)? Är det 25 ller 30 cm?
#10 Lägsta klassen är mini och där är hinderna max 15 cm höga och det är 6 hinder :)
Hälsningar Lurvas11
#11 Ok 🙂 Kanske lätt klass jag tänkte på då?
Får träna upp dem, så de hoppar 15 cm hehe
Nej mini är max 20cm högt och 30cm långt! :-)
#13 Hittade på kaninmagazinet nu 🙂
#10 De e faktiskt inte pinsamt om dom inte hoppar. Har en hona som lätt blir överhettad, så får ha med mig kylklampar till henne. Men glömde det en tävling och hon la sig platt på marken efter 4 hinder. Men många har varit med om det och de finns en anledning till varför XD
#15 Beror på vem man är som person om man tycker att det är pinsamt eller inte 😉 Och eftersom jag vet att de inte kan hoppa så pass högt ännu (om de ens kommer att vilja det), så är det inte lönt 😛 Och inte lönt att försöka tävla, när kaninen ej hoppar höjden hemma, tycker man sätter för hög press på kaninen då. Vill träna upp ordentligt först.
Men, vem vet i framtiden. Kanske testar att tävla då, om jag har en kanin som gillar det 😉