Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 973 ggr
Stinastygg
3

Dagens bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 5:e juni 2013. Dan före nationaldagen.

Drygt 18 grader varmt, strålande eftermiddagssol, prunkande grönska… och en rejäl snödriva. 😎

I say no more.

meerschweinchen
1

Haha hittade en snödriva hemma idag också ;) Känns lite skumt när det är helt grönt runt om.

Mvh Sabine

ninor
4

Är du säker på att du bor i Umeå och inte nordpolen? 😂

Här nere (Sthlm/Eskilstuna) har jag inte sett skymten av snö på flera månader tack och lov :D

Fridaaaa
3

Raka motsatsen vad det är här hehe 
Soligt, och grönska 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Stinastygg
6

Läste du inte inlägget frida?

Strålande solsken, 18 grader varmt, prunkande grönska, OCH snö!

Fridaaaa
5

#4 Du behöver inte låta så otrevlig! (jo det gjorde du, helt utan anledning).

Stinastygg
0

#5: Tråkigt att du upplevde det så. Det var inte alls min avsikt att vara otrevlig. Undrade bara om du missat nåt. Men jag var för trött för att komma ihåg att bifoga någon smiley…

Fridaaaa
2

#4 Handlar inte om att det inte är en smiley, utan sättet helt enkelt du skrev på, uppfattar jag som otrevlig.
Nej jag har inte missuppfattat något 🙂 Plus läst hela inlägget

Frosstis
9

Men herregud Frida.. det där lät inte alls otrevligt. Hon skrev bla strålande solsken och prunkande grönska vilket knappast kan låta otrevligt. Du gör alltid så stora diskussioner om att du inte hade fel, iallfall inte HELT fel, kanske bara lite fel. Eller att någon låter otrevlig, och att man inte läst hela inlägget, eller om du läst hela inlägget. Vilket såklart du har.

Tycker vi bara ska vara glada mot varandra, annars blir hela kanin iFokus otrevligt!🌺

---

hos mig är det också strålande sol och allting är grönt! :D Dock är det kallt i skuggan :( Men det är helt lagom väder, och jättebra att kaninen kan vara ute! Vart flera dagar där han fått vänta till kvällen för att komma ut. Och ingen snö här 😉

Stinastygg
1

#7: Frida. Du missuppfattade mig - get over yourself.