Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 439 ggr
tilde&twix
0

Charly's ungar KULL #3

På torsdag går Charly in på dag 28, alltså 26 idag. Åh gud så nervös och exalterad jag är. Hur många kullar man än har haft förrut så vet jag att så mycket kan gå fel och Charly är min lilla flicka.

Mamma är hemmauppfödd, först trodde vi teddy men efter en hel dels luskande och pälsavfall är hon nu fastsatt lejonhuvad med dubbelman. Charly är madagaskarbrokad och har nästan bara madagaskar bakom sig.

Pappa Molle är köpt av Michaela's kaninuppfödning. Lejonhuvad dubbelmanad kille, superhärlig. Egern WT blåögd är han. Ganska blandad stamtavla så det ska bli så kul att se.

Nu bor Charly i en lekstuga, fräsh med mycket frisk luft. Hon får alltid färska maskrosor och grenar, så det finns alltid att äta. Hoppar upp på ALLT, till och med inomhusburens tak! Hon är en superhärlig brud, dock lite bitchig nu i dräktiga tider.

Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner

[Ebidda98]
0

Hoppas det blir bra! :)

Lisa1234
0

Tror allt kommer gå toppen!

tilde&twix
0

Tack så mycket, 😃

tilde&twix
0

En liten fråga, Charly har börjat blivit väldigt resarverad när det gäller hennes hus och INTE bolådan. Om hon väljer att boa i huset, ska jag flytta det till bolådan eller låta Charly sköta det?