Kärlek (Robin-bilder)
Mysigt!❤️
Ligger han stilla när ni klipper klorna? Är lite fascinerad av dem som kan det. Varken Hoppsan eller Ellie vill ligga uppochner, då måste man hålla fast dem och det känns taskigt!
#3 han ligger oftast still. Lärde honom det som bäbis då det underlättar och speciellt då han har mörka klor. I början sprattlade han men efter mycket träning ligger han heltaavslappnat, dock får han bara ligga så korta stunder då det inte är bra längre stunder. Han kan även bli sur efter å då massakerar han höstrån, gräs eller smågrenar=p
#4 Det är ju jättebra. Nej, jag har också hört det att de inte mår bra av att ligga så under en längre tid, men bra att det bara är vid kloklippning.
Han är urgo i vilket fall!
#9 Jo det är det. Väldigt smidigt är det. Har lärt honan också att ligga på rygg men hon är inte alltid lika sammarbetsvillig,
Tack! =)
Måste ta vara på tiden vi har kvar tillsammans så gott det går!

Det är jobbigt med dambesök! =P
#11 haha vilken mysig rumpa! 😍
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
#12 Visst är den, om än lite väl mager! =)
hur gammal är han nu? Han var väl 9 och ett halvt eller något? Han ser väldigt pigg ut iallafall!
Frida
Åhh men gud 😍
Min lille hermelinkille ligger också snällt på rygg medans jag klipper klorna :))
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Jättesöt!!
(vi har likadana klosaxar! XD )
"Bunnies are like choclate, you can´t only have one"
#14 9 år och 7 månader är han nu =) Han är pigg och glad, gått upp i vikt om än sakta. Ute nästan varje dag (inte om det regnar) å äter gräs och njuter av livet.
#15 Det är smidigt när dom kan ligga på rygg! =)
#17, ja visst är det!, underlättar en hel del ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Gullebullen😊
Har marsvinet ute i uteburen nu också och hon har blivit riktigt bundis med Robin, smiter över hela tiden och dissar sin kaninkompis (vet att man inte ska ha kanin och marsvin tillsammans men vi har våra anledningar) =P
#19 Jaa! <3 Han är min köttbulle (han var tjock en vinter och då fick han smeknamnet)