Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 849 ggr
[00emi07]
0

Om inlägg

Ni som vet! 1. Hur gör man så att man får en automatisk hälsning när man skriver inlägg och kommentarer? Ex, mvh Emilia i svaga bokstäver som kommer under texten i varje inlägg. 2. Hur gör man för att ha två olika bilder i ett och samma inlägg? Tack!

sasha_setter
0

För att få en signatur (text i slutet med svaga bokstäver) måste man vara Insider medlem, och det andra vet jag inte… ;)

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

Fridaaaa
0

1. Du måste ha Insider. Då gör man en signatur.

2. Man kopierar bilden från t.ex sin blogg och klistrar in i inlägget 🙂 Men man får kolla först så att man får göra det på just den sajten

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Vincent...
1

1. Då måste man ha Insider! Det får man om man är aktiv ock skriver många kommentarer och inlägg. Man kan också köpa det tror jag.

HAHAHAHAHAHA…..

[00emi07]
0

Ok (:

Fridaaaa
0

#3 Man kan inte köpa Insider längre, enbart med guldmynt 🙂

[00emi07]
0

Men jag har Insider, hur gör jag nu?

Fridaaaa
2

#6 Nej du har inte Insider, för då hade du haft en insiderikon vid din Avatar :)

Men för att fixa signatur går du in på: mina inställningar --> signatur 🙂

Emelice1206
0

#6 Vad jag ser har du inte Insider. Men vill du skaffa en signatur med Insider går du till mina inställningar och letar dig fram till "signatur" till vänster.

[00emi07]
0

#7 va? Men jag fick ju en Insider av dig Frida!

[00emi07]
0

??

Northernlights KU
0

#9 När fick du Insider? Det brukar vara så att insidern bara gäller i en månad, sedan måste man köpa det på nytt med Guldmynt (alt. få det som gåva av någon annan), eller så kan man få det om man varit väldigt aktiv men det gäller också bara i en månad.

Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
                     ~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Hjärta Bunnies are like potatochips - you can't have just one Hjärta

[00emi07]
0

#11 ja, då är det kanske det ja, för jag fick en Insider av Frida men då gäller den väl inte längre.

Fridaaaa
0

#9 Det håller bara 1 månad. Och det var runt 1 månad sedan du fick det 🙂

[Sussi_63]
0

Jag har två bilder i mitt inlägg och det var bara en som gick in på själva inlägget. Jag laddade upp det andra i en kommentar :)Jag laddar upp bilder från min dator så slipper jag klistra och klistra in.

Fridaaaa
1

#14 Jag tror hon menar hur man får 2 bilder just i samma kommentar eller i samma inlägg 🙂 Inte var för sig 😛

[00emi07]
0

Ja, det var det jag menade!

Fridaaaa
1

#16 Ja då kan du göra som jag sa i #2 :)
Om du t.ex vill ha en bild från våran blogg, högerklickar du på bilden och klickar på "kopiera" eller "kopiera bild" (vet inte vilket av det som står) och sedan in här och klistra in det

[00emi07]
0

Ok tack!