Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 803 ggr
Summerdogs
1

Insidermedlem

Hej!

Såg idag att jag hade ett sånt (i) på min profil och så. Hur fick jag det och varför har jag det? Det står insidermedlem och vad står det för? Känner mig dum som frågar 😇

Fridaaaa
0

Du har fått Insider av någon eller för att du har varit aktiv här på ifokus 🙂 då kan du anmäla inlägg plus ha signatur 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Summerdogs
0

Åh vad roligt! :) Hur många insider's finns det? :)

Fridaaaa
0

#2 Hur menar du? Det finns inget begränsat antal om du menar så?
Och inte olika varianter 
Man har det 1 månad, sedan måste man fixa nytt 🙂

Summerdogs
0

Jag menade liksom att vad jag har sett så är det många som har den här lilla (i) ikonen på som p-bild. Innan jag startade denna tråd så ringde jag och frågade min kompis som var den som tipsade om iFokus sidan vad det var jag hade blivit. Hon nämnde något om ett register över alla som hade denna ikonen? x)

Fridaaaa
0

#4 Jasså? konstigt. För vilken medlem som helst kan bli insider 🙂 Aldrig hört om det registret. men alla som har Insider har den ikonen 🙂

Summerdogs
0

Aa hon/jag kanske missförstod varandra på något vis, lätt hänt?
Du är la också Insider? 😉

Fridaaaa
0

#6 Ja det är ju lätt hänt att göra det 🙂
Japp har jag, eftersom jag är Medarbetare på sajter 🙂 Hade skaffat det i för sig annars med hehe

Summerdogs
0

Jo, hörde att man kunde köpa det också?

Fridaaaa
0

#8 Ja bara med Guldmynt tyvärr.
Innan kunde man köpa för 20kr för 1 månad. Men går inte längre-

Summerdogs
0

Jag har typ tre xD Kollar aldrig efter dom

Fridaaaa
0

#10 Aha haha jag har reklamfritt, så jag ser dem när jag kommer in på ny sida om det är någon där, då den hamnar långt upp då, rutan 😛

Nevina
0

#12 Vad skönt med reklamfritt! Jag har reklam, så jag måste bläddra ner precis hela tiden för att hitta guldmynten. Jag missar en del ibland, kan jag ju säga.

Fridaaaa
0

#12 Ja det är riktigt skönt att slippa det. Går snabbare att ladda upp sidorna med tycker jag 🙂

[Kajsaa_00]
0

Var finns det Guldmynt? 🤔

Fridaaaa
2

Nevina
2

#14 På höger sida, under den första reklamrutan. Där finns en blå rektangel där det står "ETT Guldmynt!". Ibland är där ett Guldmynt och då blir texten vit. Klicka på guldmyntet, så får du det. Här kan du läsa mer: http://support.ifokus.se/articles/4eb3b865d4ebea50a0007d53-info-guldmynt-sa-funkar-det?discussions-1

EDIT: Frida hann visst först.

[Kajsaa_00]
0

#15: 🤐☺️😢

#16: Tack 🙂