(K) dvärgkanin
Letar med ljus och lykta efter en kompis till min Hermelinhona. Helst av samma ras (Hermelin) eller Dvärgscheck. Hona eller kastrerad hane. Unge eller vuxen.
Bor i Norrland, men ska neråt landet i Juni och hela sommaren.
Vart i norrland bor du?
Norrskenets kaniner i jämtland har Dvärgscheck.
#2 Hermelin/Dvärgscheck? Norrland?
#2: tyvärr fel ras, söker som sagt en Hermelin eller Dvärgscheck. Men tack ändå :)
#1: ja tack, står nämligen i kö dit och får köpa en unge när jag har möjlighet att komma ner.
Har kaninungar till salu, se mer på hemsidan.🙂
/ hejsansvejsan123
Jag har en renrasig hermelinkille till salu i Örnsköldsvik, dock är han inte kastrerad.
#7: tyvärr inte intresserad, söker som sagt hona eller kastrerad hane, ej okastrerad hane då jag inte vill ha kull på henne.
#9: herregud så söt, jag är ev intresserad, vad är det för ras? kan väll göra ett undantag mot denna lille söting.
#10 Hon är en lejonhuvad dvärgvädur 🙂
/ hejsansvejsan123
#5 Var bor du? Jag ska ner till Östersund typ i mitten av juni och kan ta med kaniner.
#12: Jamen det låter ju jätte bra! vars bor du?
#13 Pajala. Passerar bla Piteå och Luleå när jag åker upp
En mycket fin Hermelin: http://www.teddytassen.se/VisaKanin.html?KaninID=1031&Namn=Teddytassens+Phi+Phi
#15 I Göteborg…
#14: Hade varit jätte snällt, ska höra med uppfödaren och kontaktar dig sedan.
Undrar om du har vägarna förbi Örnsköldsvik?
Men visst vill du ha någonting för hjälpen? pris?
#17 Nej jag åker tyvärr inlandet upp, kommer ut på E4an i Piteå
100:- brukar vara standardpriset för transport
Har en vit blåögd hermelinhona i Umeå, norrland som söker nytt hem! Dryga året gammal. Renrasig och med stamtavla+öronmärkt!
#19: Pris? Bild?
#20 Hade tänkt mig 300kr, men hemmet ör viktigare. Det är dock viktigt att hon har en stor bur att gå i. När hon gick i en av mina 120x60x60 burar så blev hon väldigt revirsskyddande. Nu går hon dock i en komposthage inomhus på 5 galler och hon har genast blivit lugnare. Så speciellt om tanken är att hon ska gå ihop med någon annan (hon har gått ihop fint med min andra hona förövrigt som är helt obesläktade) så är utrymme viktigt för Alexi! Annars är hon jätte trevligt o famnen och väldigt nyfiken och söt!
Ledsen att bilden blev sne… skickade från mobilen!