Aldrig döpa till.
Vad skulle ni ALDRIG kunna döpa en kanin till?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Självklart skulle jag aldrig kunna döpa en kanin till typ olika könsord, eller svärord.
Annars så skulle jag inte vilja döpa en kanin till typ Stampe, det är så vanligt!
Eller något som typ Matte, Mackan, Jesse, Cicci och sånna där smeknamn som man har på människor. Låter så konstigt enligt mig ;)
www.frihetenskaniner.se

Stampe eller Blixen osv. sånna vanliga namn tkr inte jag om. Absolut inte hellr könsord och svärdommar osv.
Jag skulle aldrig kunnat döpa en kanin till Jonas :P
stampe. tycker inte alls om det namnet!! för det är så vanligt för kaniner typ
Medarbetare på Hundar.ifokus

jag skulle aldrig kunna döpa en kanin till pricken,spampe,skuttis,urban XD och många fler
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#3, HAHAHA, vaddå dissa :P Shit,det lät så himla kul! xD

jag skulle typ aldri döpa min kanin till typ namnet på någon jag känner tänk liksom "idag lärde sej sara hoppa! vadå menar du sara i vår klass??!" allting hade blivit helt konstigt:P;)

Haha ;)
www.frihetenskaniner.se

Typ vanliga kaninnamn: Pricken, stampe m,m
blacky, pricken, stampe och såna :P
Skulle aldrig döpa min kanin till Kaninen eller Stampe :P
Hälsningar Vemsan
Jag skulle inte kunna döpa en kanin till Adolf.
Jag skulle däremot kunna döpa en kanin till Malte, det är så sött!

Pluttis!
www.frihetenskaniner.se
Finns mycket jag aldrig skulle kunna döpa mina kaniner till (stampe, rambo, kanin, snuttiga namn etc). Föredrar lite annorlunda namn.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Är det bara jag som tycker att Stampe är jättegulligt ?
Skulle aldrig döpa min kanin till Tommy för det heter min man. Ha,ha inte annars heller för den delen, kaninen Tommy låter inge vidare.
#13?
jag skulle aldrig döpa min kanin till kurt

#16: Vad? Visst funkar det som smeknamn eller "gosi-gull-namn" (typ heeej lilla pluttisbullis du är sååå gullig osv), men jag skulle aldrig kunna döpa en kanin till Pluttis.
www.frihetenskaniner.se
Det enda jag inte skulle kunna döpa en kanin till är väl mitt eget namn ^^ Eller mina systrars, föräldrars eller min pojkväns.
Sen är jag öppen för förslag, hehe.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#17 kurt var ju snyggt ;)
Skulle aldrig kunna döpa en kanin till såna namn som Plutten, Pricken, Vitnos, Stampe, Kaninen, Sötis, Svartöra, Fläcken osv.
Stampe är så vanligt, och jag gillar ganska ovanliga. Annars är det väl inget större fel på det.
Plutten, Kaninen och Sötis tycker jag inte passar som riktigt namn på en kanin, det är mer som smeknamn eller "gosi-gull-namn" , som Ciss kallade det;)
Pricken, Vitnos, Svartöra, Fläcken och liknande namn gillar jag inte heller. Tycker inte om namn som liksom beskriver hur kaninen ser ut, ex. Pricken = en prickig kanin. **= NEJ:P
**
Några vanliga namn jag kommer på nu, som jag inte skulle kunna döpa mina kaniner till. :
Ulrika, Bertil, Karl, Gabriel-/la, Tomas, Jens och Marianne ;D
#18 okej, jag fattade inte att det var ett namn xD

Jag hade inte villjat döpa min kanin till något vanligt namn eller något lång & tråkigt 
och verkligen INTE könsord eller svärord!!

aldrig Ulf

Kajsa skulle jag aldrig döpa en kanin till. Eller typ Gun-Marie som min mamma XD
www.frihetenskaniner.se
Aldrig vanliga namn som kopplas direkt till kaniner som tex stampe, lilleskutt ^^ Jag gillar ovanliga namn, fattar inte hur man göpte när man var liten xD Skulle inte döpa en kanin till tex Busan eller Pepsi nu xP
- Mvh Emma
Rasmus är ett av de finaste namnen jag vet men det skulle jag aldrig kunnat döpa min kanin till, det skulle bli så tjorvigt eftersom min systerson och min andra systers hund heter det :P nog vilseledande redan ibland ;) (just det om ni undrar varför de heter samma så är det för systers kille hade hunden då de träffades så då blev det så :P)