Blockera
Någon som vet om/hur man kan blockera en specifik medlem? Så man slipper se deras kommentarer och inlägg? OM det nu är möjligt =)
Vet inte. Tror det bara gäller PM och sånt va? :/
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#1 Tror också de.. PM bryr jag mig inte men skulle vara bra om man kunde blockera specifika medlemmars inlägg/kommentarer men å andra sidan är de nog inte så hållbart i diskussioner där båda parterna deltar och är nog rätt förvirrande för de andra som inte vet att de inte kan läsa varandras inlägg..
Det vore ju smidigt att kunna det, och i trådar där den blockerade medlemmen svarat borde det kunna stå typ "Blockerad medlems inlägg, klicka här för att visa det" så väljer man själv vilka man vill läsa.
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Ja, det vore en perfekt lösning.
Varför inte bara ignorera nedlåtande eller stötande inlägg? Då får de ingen effekt och personen tröttnar väl ;)
#3 Precis, men blir svårt för den tredje personen om den inte vet att de är två som inte kan läsa varandras eller liknande om de blir en diskussion. (Yrt förklarat men hoppas du förstod).
#4 Verkligen!
#5 klocka ord men då krävs det att alla ignorerar den typen av inlägg och de kommer nog inte gå..
Nej är bara möjligt via PM & gästbok men inte i trådar.
Jag ignorerar jobbiga personer i regel ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.