Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 402 ggr
jossanandersson
0

Varför så rädd?

Efter skolan idag så gick jag ut med Timon i skogen. Allt var som vanligt men när vi hade varit där i ca 30-40 minuter så blev han jätte rädd och sprang och gömde sej i en buske. Jag plockade upp honom och gick hem igen. Men när jag lade honom i buren igen så sprang och och la sej och hans hjärta slog jätte fort… Jag har suttit ute hos honom i ca 15 minuter och det slog lika fort?? Betyder det att han blev jätte rädd eller vad betyder det??

If you live to be 100, i hope i live to be 100 minus 1 day, so i never have to live without you ♥

www.kaninen.blogg.se

[Ninni_w]
0

Kan det inte vara att han har ont någon stans? :-)

farvendal
0

Var väl något som skrämde upp honom, något du inte såg kanske, eller så inbillade han sig? :) kaniner är ju väldigt uppmärksamma.

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

jossanandersson
0

#1 Kanske det ska gå ut och kolla 🙂

#2 Kan han säkert ha blivit, det är många "bambie" just nu i våran skog så jag tänkte först att det var det 🙂

If you live to be 100, i hope i live to be 100 minus 1 day, so i never have to live without you ♥

www.kaninen.blogg.se

Mickis1994
0

Han blev nog rädd för något i skogen, även om du inte såg det. Kaniner både ser och framförallt hör bättre än vad vi gör så det är inget konstigt ifall man missar något som de uppfattar. 🙂

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar.