Ska tävla imorgon :)
Nu har vi äntligen fixat skjuts, Sandras mormor kommer ända från stan, hämtar oss och skjutsar oss till Byske. Hon är så himla snäll! Hade nog inte fixat sig annars, verkligen supertacksam.
Det blir miniklassen igen och denna gången så ska vi förhoppningsvis ta oss runt banan. Märkte nu att jag inte lagt in några bilder från förra tävlingen, men vi fotade inte så mycket. Men denna gången så ska vi fota, ni får se mina bilder på söndag eller måndag (ska bort efter tävlingen).
Så, håll tummarna för oss! Denna gång ska Embla inte starta då hon blivit tjuvparad av Emilo (rymning).
Sandra Larsson & Lille-Skutt, Fanny Brandt & Ytterstforsens Emilo, och så Cecilia Eklund & Ytterstforsens Engla. Pirr i magen! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
KUL:D

Jag håller tummarna :)

HA DET SKIIIIITT SKOJ :D
Hoppas det går bättre denna gång :)

jag ska också tävla imon tillsammans med Nathalieee
och
hoppas det går bra nu :D håller tummarna :)
Skojj! ;) *håller tummarna*
Heja Engla!
Heja Engla!

Ni är guld värda tjejer, ska sova nu. Håll tummarna för mig imorgon! ;D <3
www.frihetenskaniner.se

Vad roligt :) Lycka till och vi är i norr håller tummarna! :)
_Heejja Ciss och Englapengla :D:D
_Lycka till!! :D

LYCKA TILL! - Idag gäller det, Heja Engla Heja Heja xD
nu kanske du tävlar :D *Håller tummar och tassar hårt :D*

Hur gick dt ? Hoppas de gick bra :D
Jag tävlade idag :) i trollhättan . De va Buffas (Berga's big dream) första start och hon vann och tog där med pinne !! :D Och jolly kom 7a i medelsvår och tog också pinne :) Fillippa fick 2 fel i medel och gick inte till omhoppnig :/ Å lille Felix tjuv startade i omhoppnigen , Den busen XD

Hur gick det? :)
Hoppas det gick bra för lilla Englisen och Ciss .. :) <3
Hur gick de Ciss??:D
jag var och titta på tävlingen jag tror det var samma i byske

Visst har Sandra lånat Linas åkbur? Vi måste ha den på Tisdag!! Vi ska till Sandra.E stuga och ta med kaninerna så vi MÅSTE ha den på TISDAG!!:)
hur gick det nu på tävlingen? *nyfiken* :)

Fanny kom etta med Emilo (0+0), jag & Engla kom tvåa (3+0) och Sandra och Skrutten kom trea (3+3). ;D;D;D;D;;D;D
www.frihetenskaniner.se

GRATTIS :D

Tack!
Har varit bortrest + att jag, Sandra & Fanny ska sova nu. Ni får veta mer imorgon :)
www.frihetenskaniner.se

#15 Grattis :)
Till Engla grattis till en 2:a plats :D
Oo :D Grattis!! :D Då gick det bättre denna gången då ;)
Grattis! =D
Grattis va kul :D

Taack ;D
Vi ska tävla den 1:a Augusti också. :)
www.frihetenskaniner.se
vad kul