Boat??? Omöjligt....
Hej, Jag har bara erfarenhet av hanar förut, och detta är min första hona som jag har haft under snart ett år. (Hon är 11 mån) hon och en knastrets hane bor tsm och nu upptäckte jag att hon har lagt rejält mycket päls i huset och jag har sett att hon gått och plockar halm att lägga in där. Men hon kan väl omöjligt vara dräktig?? Eller gör dom sånt här ändå? Tacksam för svar
Kom ihåg att du är bra
/Sofia
skendräktig? kan hon vara 🙂 Då beter dem sig som om de är dräktiga.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kastrerad* ska det naturligtvis stå :)
Kom ihåg att du är bra
/Sofia
#1 jaha, tack :)
Kom ihåg att du är bra
/Sofia
i våras hade vi en ung hona som var skendräktig? och gjorde bästa boet, det var nog lite för mkt hormoner i luften (en hona i buren över parades bara några dagar innan hon började boa)
men boet kan användas ändå, just nu är det hönsens förvoritrede 😃
l'm back
Bor hon utomhus och det finns vilda kaniner så är det fullt möjligt för dem att para sig genom gallret.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Tror hon de andra, att hon är skendräktig? :)
# 5 ett mirakel om hanen kastrat 😃
TS finns t o m sugna hanar som boar med halm 😘
Hon är nog skendräktig
#7 Mig veterligen är inte vildkaniner kastrerade. Så knappast vidare mirakulöst, utan relativt vanligt förekommande i områden med vildkaninsstammar.😉
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#4 hehe mina höns kanske också uppskattar det 😉
#5 hm, kanske ganska omöjligt i just detta tillfälle i och med att det är som en slags "innergård" dom bor i 🙂
#7 hahaha 😍
ja, hon är nog skendräktig? då trots allt..😎
Kom ihåg att du är bra
/Sofia