OT - Snart sticker jag!
Snart försvinner jag härifrån ett tag.. ;P Jag ska åka till Leksand och gå till ett stort "Vattenland" Superkul :) Vi åker husbil och åker troligen inatt eller imorgon. Expo, Roxy och Sera ska med och min kusin ska passa Candy. Vill inte ta med henne då hon är dräktig och ungarna troligen kommer i helgen isåfall.
Tänkte bara säga det så ni inte undrar vart jag tagit vägen :P Jag kommer hem på Torsdag.
åh så skojj :) kul att kaninerna får följa med också! ha det så skojj och plaska lite åt mig med!! :)
Vad roligt!! Bra att din kusin kunde passa Candy, och skoj att resten av ninerna kunde följa med^^ =) Ha det så kul, kommer sakna dig!:)

ha så roligt! =) Jag sk aåkst dit! men det är inte fören v.32…
Jo, förhoppningsvis kommer både jag och kaninerna ha kul :) Meningen är att dem ska sova & vara i transportburarna när vi åker och så ska dem få springa i rasthagar när vi är framme på campingen. Och sele.. :)
Ha det så kuligt ^^

Trevlig resa!!! :)
åå låter kul :) ha det bra! :)

Ha så skojigt :)
åh vad kul ;) hoppas att det blir bra väder då ;P vi sk aockså åka till leksand nu snaret (:

Ha det roligt :) Mysit att ha kaninerna med :)
Nu är jag hemma igen :P Vi kom iväg inatt, men sen körde pappa + pappas kompis (kmr inte ihåg vem) på ett fartgupp i otroligt hög hastighet, och jag kan ju säga att kaninburar välte >.< Vår valp blev också livrädd, samma sak med Enya som avskyr att åka buss. Pappas kompis rökte skitmkt i bussen, och det gillade varken jag eller kaninerna >.< När dem sen upptäckte att generatorn pajat åkte vi hem, fast dem stannade i husbilen och drack öl (?)
Själv är jag ganska sur på min pappa fortfarande, han och hans kompis visade inte mycket hänsyn till varken oss andra eller djuren.. Känner inte alls för att åka nu, men vi får väl se..
Trist myriis :/ Ska ni åka iväg igen?

Ha det så bra och sköt om dig!

Vad tråkit..

Vad jobbigt :(
Jo, vi får se om vi kommer iväg. Själv känner jag bara för att stanna hemma med min Candy, måste ju lämna henne hemma och det känns så elakt eftersom min kusin endast kommer hit 5 min per dag och ger henne mat.. =/
aha :) Leksands sommarland , det är jäätte roligt där tycker jag . har du varit där förut ??
jag har ockås vart på leksands sommarland förut (: fast det va typ bara vattenlandet som va kul tkr jag :P (:
aa :)
Japp, har varit där förut :)
Ha det så skoj ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]