Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1390 ggr
Summerdogs
0

Skendräktig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Nu är min Hermelin hona Doorbell inne på dag 30 men jag börjar undra om hon är skendräktig 😐
Hon har byggt bo med hö men inte börjat rycka päls men det är inte det som oroar mig. Jag kände på henne lite försiktigt idag och hon tycker INTE om att jag rör magen men om jag känner på spenarna så är dom helt normala. På hennes två tidigare kullar så har spenarna var som bullar eller vad man ska säga. Nu är dom helt normala!

Kan någon hjälpa mig och säga vad ni tror?

Beatrice_Love_Kaniner
0

vissa honor river loss päls innan hon får ungarna, min hona födde på dag 32 och rev loss päls samma dag…

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

KaterinaPetrova
0

Min hona byggde bo på dag 25 tror jag, bäddade med päls samma dag hon fick. tror hon fick på 31

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta

Summerdogs
0

#1 #2

Doorbell plockar pälsen innan ungarna kommer för det har hon gjort dom två andra gångerna så det är inte det jag är fundersam över.
Jag får dom tankarna av att hennes spenar är helt normala :/

JeanetteKN
0

Min hona fick dagar natten till igår, men jag tycker fortfarande att hennes spenar är normala och inte alls så som jag förväntat mig (nybörjare på det här med Avel..) :)

MEMFS
0

Har hon blitt tjock? Min är på dag 26 eller 27 och är knappt tjock med lite större spenar.

Summerdogs
0

Hm får hoppas att det är som hos dig då..

På min ninis brukar jag inte kunna se att hon är större men magen är något större tycker jag. Andra gånger så har hennes spenar vart stora men inte denna gången 😐