Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 394 ggr
Zekaan
3

Grattis Isac

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller min älskling år, det har firats genom att jag bara varit med honom så mycket som möjligt, och lite maskrosor och morot har han fått lite extra.

Isac är inte den bästa ''förstakaninen'' för en nybörjare som jag, han är lite jobbig ibland, men jag ville inte ha en perfekt kanin. Jag ville ha en kanin jag kan jobba med, och Isac är ju ett bra exempel på en sån kanin. Även fast jag bara lyckats få upp honom med händerna 2-3 gånger på två månader, älskar jag honom. Han blir förflyttad med transportbur mellan Hage och bur, ska vi mysa, sitter jag utanför hans bur och ja leker, även om det regnar. Han är värd allt det där. Han är ju trots allt min kanin, min egna lilla Isac. Och idag fyller han 1 helt år, för ett år sen kom plutten ut ur sin mammas mage.
Även fast jag bara haft honom i 9-10 veckor nu, är han det bästa jag har, han är värd allt jag har. Och nu när han litar på mig ska vi trääna i sommar, ska umgås så mycket som möjligt med honom. Min fina pojk ❤️

Zekaan
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hoppa tycker han också om, blir att träna det när han är selvan!

minaninar
3

Vad fin du är och vad fint du resonerar tycker jag! Grattis Isac! Du är för himla söt liten ninis.

ingen aning om va det där är för konstiga grejer…. men jag har massa problem med sajten..

tesushie
2

Grattis Isac !!🎂

http://www.youtube.com/user/lazyasshika

[Rabbitte]
2

Grattis fina Isac🥳

[lucke]
1

Grattis, vilken fin inställning👍

Zekaan
1