Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-Àmnet-ot
LĂ€st 3418 ggr
Inaarah
0

Klotterplank #241

Nummer tvĂ„hundrafyrtioett. đŸ™‚

AkaiTsuki
0

Pluff :3

//Joanna

Alvirpo
0

Nummer tvÄ!

Fridaaaa
0

Hemma!

Varit ivÀg typ hela helgen xD

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

[Rabbitte]
1

Äntligen klar med min stora skoluppgift; nu tar jag helg
😛

Peak303
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bebis mys i hagen ♄

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, SkÄne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Lurvas11
2

Jag vill ocksÄ ha kaninbebbar :P

HĂ€lsningar Lurvas11Glad

Inaarah
0

Haft en sĂ„ himla hĂ€rlig dag i vĂ„rsolen! VĂ€dret Ă€r ju heeelt fantastiskt. đŸ˜ƒ

[Djurlinnea]
4

Jag och 4 hÀrliga vÀnner hade fotoshoot igÄr, asnöjd med bilderna!

NaDa...
0

KÀnslan nÀr man ser att presentkortet vÀrt 2000 kr gick ut för en vecka sedan.. DÀr for mitt stativ till kameran! :(

~ Kram Nadja ♄
♄ Ålandskaninhoppare ♄ Vardagsblogg ♄ Kaninblogg ♄

Frosstis
2

Åhh jag bara ÄLSKAR min prao!! Det Ă€r underbart! Jobbar pĂ„ stall, och Ă€ven om jag fĂ„r göra grovarbeten som mocka hela stora paddocken, alla boxar&spiltor och sopa hela stallet sĂ„ Ă€r det uuunderbaart ♄♄

Och jag har hittat min lilla girlfriendo! Vi Ă€r ett hihi :* Hon heter Akka, men jag kallar henne akka pakka sakka lakka hahah ♄

AkaiTsuki
1

Ehem ehem! Akkio Ă€r nog vĂ€ldigt stolt över att ha förstört min kompis laddare

//Joanna

Fridaaaa
4

Min Ella â€ïž

[Rabbitte]
7

MĂ„ste bara visa alla kanintokiga hĂ€r🙂de söta skulpturerna av Eva FornÄÄs som finns i Söderköping fick jag chansen att se i helgen.
PÄ ena sidan av kanalen stÄr ett gÀng harar pÄ rad och den ena skuttar ut i vattnet och pÄ andra sidan stÄr de som redan simmat över och hjÀlper de andra i land.

NaDa...
0

20 grader ute!! wooooohoooo!! :D

~ Kram Nadja ♄

Fridaaaa
0

Sitter ute med datorn och tittar nÀr Ella Àr i en Hage och Smilla & Flizan Àr i en Hage. Albin skuttar runt sjÀlv hÀr haha :D

Peak303
0

ohh.. NÀr man precis blivit klar med uppgifterna i mediakomunikation inser man att dÀr finns en till stor skriv uppgift.. Jag orkar inte D:

-'  Malin Hultman

Lurvas11
3

Nu Àr det SOMMAR!!!!!

HĂ€lsningar Lurvas11Glad

Fridaaaa
0

#17 Nja inte riktigt Ă€nnu, bara maj Ă€n đŸ˜‰ Men kĂ€nns som det idag, med detta vĂ€dret đŸ˜ƒ

Lurvas11
0

#18 Haha, ja, med det kĂ€nns som det :D NĂ€r man kan gĂ„ utanför dörren i bara linne och shorts, dĂ„ vet man att sommaren Ă€r pĂ„ vĂ€g đŸ˜‰

HĂ€lsningar Lurvas11Glad

Fridaaaa
0

#19 Hehe ja precis :P

ninor
4

Som den sprÄkpolis jag Àr blir jag otroligt provocerad nÀr jag ser en massa felstavningar, sÀrskrivningar, folk som skriver tokiga meningar etc. SkrÀmmande att den svenska skolan inte kan lÀra eleverna ordentlig svenska. Varenda jÀkel kan ju faktiskt inte ha dyslexi..

*gnÀllt fÀrdigt*

/ Nicole

Tunbergets kaninuppfödning 

Kaninerna pÄ instagram / facebook

Fridaaaa
1

#21 Jag tror inte att det handlar om skolan, utan hur man Ă€r van vid att skriva med kompisar: Slang, förkortningar osv Men Ă€ven dialektsgrej ibland đŸ™‚

Dipsie'n'Poo
0

Trööött! Hade SO-prov idag. Gick bĂ€ttre Ă€n vad jag trodde! 😃

Och nu tog jag ut kaninerna en snabbis för imorgon ska jag pĂ„ ONE DIRECTION KONSERT!!!!!!â€ïžđŸ˜‚đŸ˜đŸ„łđŸŽˆ (dock friidrottsdag innan
)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. LÀs gÀrna Corneliaochdebras.blogg.seHjÀrta

Saffran.
0

#21 Stör mig ocksĂ„ pĂ„ sĂ„nt. SkrĂ€mmande ocksĂ„ nĂ€r det Ă€r 17 - 20 Ă„ringar som skriver sĂ„. đŸ€”

Dock kan det bli konstigt i mina texter nĂ€r jag skriver pĂ„ mobilen, dĂ„ den nĂ€stan hela tiden Ă€ndrar till ett annat ord en det man har skrivit. Man ser inte alltid det. Ett ord som har blir ibland istĂ€llet hans för min mobil
 đŸ€Ș

Smullis
0

BeslutsÄngest..! Fast pÄ ett bra sÀtt(?) :P

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Frosstis
0

#24 Om du gÄr in pÄ instÀllningar > allmÀnt > tagentbord > lÀgg till nytt kortkommando, sÄ kan du Àndra sÄ det blir har och inte hans :D och om du vill att typ mkt ska Àndras till mycket, sÄ kan du Àndra det dÀr ocksÄ. Och typ MVH- med vÀnliga hÀlsningar. M.m. ^^

Dipsie'n'Poo
0

KĂ€nner folk till ask.fm hĂ€r inne? :) Ni fĂ„r gĂ€rna frĂ„ga mig 😃

http://ask.fm/DebraWE

Fridaaaa
0

Nu ska jag se lite film med min underbara sambo men först ta in Smilla & Flizan frÄn hagen :D

Frosstis
3

TĂ€nkte berĂ€tta VÄRLDENS LOVESTORY idag i stallet! ♄♄ Dom har 4 shettisar, varav 2- Engla och Atlaz- Ă€r heelt kĂ€ra i varandra, sĂ„ skulle en tjej tömköra Engla. SĂ„ fick jag och Eve följa med henne och hĂ€mta henne eftersom Atlaz kanske ocksĂ„ skulle fĂ„ komma med, eftersom dom knappt kan skiljas Ă„t. Naww!! Men det gick bra att hĂ€mta henne, och nĂ€r Atlaz mĂ€rker att hon har gĂ„tt sĂ„ ser han henne gĂ„ pĂ„ vĂ€gen och sĂ„ springer han efter henne och ropar pĂ„ henne, gör allt vad han kan för att kunna galoppera sĂ„ fort som möjligt i leran. SÅ SÖT. SĂ„ upptĂ€ckte han att hon kom lĂ€ngre bort, sĂ„ vĂ€nde han och sprang in i skogen i leran efter henne, medan han ropadee ♄♄ Och sĂ„ fick han stanna vid öppningen (det finns tvĂ„ öppningar), sĂ„ gick jag och stĂ€ngde till ordentligt. SĂ„ gick vi till stallet igen med Engla, sĂ„ hörde man Atlaz gnĂ€gga efter henne hela tiden. SĂ„ gick vi back to normal, sĂ„ gĂ„r jag i gĂ„ngen sĂ„ hör vi klapprande hovar sĂ„ springer Atlaz förbi ingĂ„ngen med öronen uppe och letar efter sin flicka. SĂ„ sprang han in och hittade henne, sĂ„ gick han in i spiltan och pussade henne ♄♄♄ AssĂ„ jag typ smĂ€lte, SÅÅ SÖÖTA! Sen fick han stĂ„ i spiltan medan hon var ute, sĂ„ gnĂ€ggade han och ropade efter henne hela tiden. Och nĂ€r vi mockade hennes spilta (dom stĂ„r mitt emot varandra) sĂ„ tittade han pĂ„ oss och typ "hallĂ„ vart Ă€r hon?!". Söta som socker Ă€r en underdrift ♄_♄ FĂ„r ta kort pĂ„ dom imorgon!

ninor
5

#22 Jo jag vet att det kan bero pĂ„ dialekt ocksĂ„. T.ex. skriver du alltid "ej" istĂ€llet för "inte" vilket för mig blir vĂ€ldigt tokigt och lĂ„ter fel, men dĂ€r du bor Ă€r det sĂ€kert vanligare att sĂ€ga sĂ„. :) Fast nu syftade jag inte riktigt pĂ„ dialekter, eller nĂ„got enstaka stavfel som alla kan göra, utan folk som verkar totalt ointresserade av att lĂ€ra sig hur det faktiskt stavas. Jag har t.ex. svĂ„rt att ta folk seriöst i fall de inte kan stava/skriva ordentligt (sĂ„ lĂ€nge det inte Ă€r smĂ„ barn förstĂ„s). 

Men..Ä andra sidan Àr jag vÀrldens sprÄkpolis som aldrig haft nÄgra problem med att stava ord och alla Àr vi ju olika. Men som sagt
 folk borde Ätminstone vilja lÀra sig. ^^

/ Nicole

gaabriellaaa
6

Idag för 4 Är sen sÄ föddes en av mina bÀsta vÀnner. Grattis pÀlsbollen <3

Fridaaaa
0

#30 Nej, "ej" sĂ€ger jag inte ofta. SĂ€ger "inte" betydligt oftare đŸ˜‰
Ej och inte, betyder ju samma sak, och har inte med dialekt för min del att göra, utan kommer spontant ibland bara att jag skriver ej, vet inte varför đŸ˜›

Menmen đŸ˜‰

Inaarah
0

AlltsÄ  Varför byttes gĂ„rdagens sol och vĂ€rme ut mot spöregn? Usch! En riktigt bra dag idag i alla fall - kort skoldag som avrundades med idrott, fĂ„tt positiva besked pĂ„ mejlen och lĂ„nghelg. Nu lĂ€ngtar jag hem för att Ă€ta lunch (hur hungrig som helst, Ă„t frukost vid halv sex
), ta det lite lugnt och Ă„ka till gymmet ikvĂ€ll.

Smullis
1

En lycka vĂ€lde över mig i morse nĂ€r jag hörde regn smattra mot fönsterrutan đŸŒș

Dipsie'n'Poo
2

Trött efter vĂ„r friidrottsdag. Men ska duscha och Ă€ta sedan beredd för ONE DIRECTION đŸ˜đŸ„ł

Fridaaaa
0

Varit ute & gott en lite lÀngre runda med hunden, fast i lugnt tempo.
Kvavt och varmt :/ Hoppas pĂ„ Ă„ska! Älskar vĂ€rme men inte nĂ€r det Ă€r kvavt :S

Skulle regna och Ă„ska idag sa dem men ingen regn Ă€nnu. Inte Ă„ska heller, hoppas det kommer ikvĂ€ll đŸ˜ƒ

[Djurlinnea]
0

Soligt och varmt, eller varmt och varmt +10 i skuggan ^^

Frosstis
0

Pissregn hÀr med xD kul att vara hÀsttjej dÄ..;) och sedan cykla hem 3 km i totalt störtregn, ja ni vet nog hur det slutade..

[Bambis]1
0

#21 jag kan inte tala ren svenska efter som vi pratar vĂ€ldigt mycket dialekt hĂ€r,dĂ€rför blir det vĂ€ldigt svĂ„rt att hitta pĂ„ rĂ€tta ord sĂ„ att meningarna lĂ„ter bra. Min kompis sa att jag skulle sĂ€ga en mening pĂ„ ren-svenska,men det gick nog inte Ă„ bra
om jag skall sĂ€ga: men jag skall ut och mata kaninerna sĂ„ blir det sĂ„hĂ€r: me ja ska ut Ă„ mata pupuna. :D

Frosstis
0

#39 var bor du? Superroligt!! Hahaha! SĂ€g mer :P

[Bambis]1
0

#40 jag bor i Finland i en kust stad :) Inte vill jag ha nÄgot sÄnt:int vill ja ha na toki.

[Rabbitte]
0

#21 Ja sĂ„dant Ă€r otroligt irriterande, dock brukar jag skratta lite Ă„t det; blir ju sĂ„ tokiga meningar. Att google och t.ex. skrivprogram pĂ„ datorn har egna ordlistor dĂ€r de föreslĂ„r sĂ€rskrivning pĂ„ ord de inte kĂ€nner igen hjĂ€lper knappast heller😛

Saffran.
0

#26 Det mÄste jag ju göra! Tack! :D

NaDa...
3

Idag var en bra dag! Fick en jÀttetrevlig betjÀnt pÄ Elgiganten (dÀr mitt presentkort gÄtt ut) och hon lÀt mig anvÀnda det sÄ jag fick mitt stativ. :D Sen pÄ kaninhoppningen sÄ hoppade Carmen finare Àn nÄgonsin, trots stress. Och jag kunde lyfta henne utan problem ett par gÄnger. SÄ Àr man ledig i morgon, wiiiie:D

~ Kram Nadja ♄

Smullis
1

Idag har jag Àtit pÄ tok för mycket socker, sÄ nu mÄr jag illa:)

MarHai
7

Älskade djur ♄

/Martina, sajtvÀrd pÄ kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av HollÀndsk kanin

Inaarah
1

Powerwalk, plugg, matlagning och rekord i plankan Ă€r vad jag Ă„stadkommit idag. Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan Ă„ka ivĂ€g till min moster och Ă€ta middag. Toppendag! đŸ˜ƒ

ninor
1

Uppdaterat hemsidan :)

/ Nicole

Beatrice_Love_Kaniner
1

/HĂ€lsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

Frosstis
0

#49 Awww ♄♄

Frosstis
0

Denna Àr asgod!! Prova den :D

Beatrice_Love_Kaniner
0

usch, man bör verkligen kolla upp lite info om uppfödare innan man köper en kanin frĂ„n dem.😼

NaDa...
0

Hemma frÄn hopptÀvling sen lÀnge, ingen av mina niner fick pris men vad gör det. Imorgon taggar vi utstÀllning istÀllet! :D IkvÀll sÄ har jag klickertrÀnat Medusa och Carmen, och nu sitter jag hos Medusa medans hon Àter maskrosblad. :)

~ Kram Nadja ♄

ninen DH
1

Är i linköping nu. Sitter pĂ„ ett hotell och har deet mysigt. Min kusin ska gifta sig i mĂ„rrn. Hoppas kaninerna mĂ„r bra

NinaLotta
0

#53 Var nÄgonstans ska du stÀlla ut?

NaDa...
0

#55 Ålands 4h gĂ„rd. Den Ă€r inte offeciell tror jag.Men vi har 'riktiga' kort och offeciell domare frĂ„n Sverige. :) BĂ„de pet och 'vanlig' klass stĂ€lls ut.

~ Kram Nadja ♄

NinaLotta
0

#56 Okej! Vad menas med den Àr inte officiell? Lycka till :)

NaDa...
0

#57 Det Àr inte SKAF som ordnar den, utan 4h hÀr, dÀrför tycker jag att den inte Àr offeciell. :) Tack!

~ Kram Nadja ♄

NinaLotta
0

#58 Aha okej :) VarsÄgod :) Du fÄr skriva sen hur det gick ;)

Lurvas11
3

Ska Ă„ka in till Djurmagazinet och shoppa. De har 50% rabatt pĂ„ ALLT i butiken đŸ˜ƒ

HĂ€lsningar Lurvas11Glad

NaDa...
5

UtstÀllningen gick jÀttebra!
Elvis och Coco tÀvlade Keldjur och fick bÄda 93.5 p.
Mando tÀvlade renrsaig DvÀrgvÀdur, fick 93 p och vann klassen!
Han blev ocksÄ 3a BIS, vilket förvÄnade mig eftersom att mÄnga hade mer poÀng Àn honom.. Men jag kan ju inte sÄ mycket om utstÀllning sÄ.. ;)

~ Kram Nadja ♄

NinaLotta
0

#61 Aww coolt grattis!:) SÄ söt :)

NaDa...
1

#62 BÄde han och jag tackar! :)

~ Kram Nadja ♄

Frosstis
9

Guess what!!!! :DDD Imorgon ska jag hÀmta kanin ^^

Alvirpo
2

Mina kĂ€ra smĂ„ tjejer❀ Nellie tycker visst det Ă€r skönt halvt under ZoĂ«!

[Guldvingens]
0

Äntligen Ă€r Siri parad! Jag Ă€r nog lyckligast i stan just nu đŸ™‚

Lurvas11
1

Taggar inför tÀvling imorrn :D

HĂ€lsningar Lurvas11Glad

[Mi-rand-a]
0

tycker de kan bli sommar hÀr nu men snön bara vrÀker ner -.-

Beatrice_Love_Kaniner
0

#68 ojdĂ„, fortfarande snö? HĂ€r Ă€r det 25 grader varmt! đŸ˜ž

Fridaaaa
0

#68 Usch :/

Vi har 13 grader i skuggan nu.
----------------------------------
NĂ€r man kolla temperaturen sĂ„ fĂ„r man kolla hur man har termometern. Är den pĂ„ en vĂ€gg, blir den varmare Ă€n vad det Ă€r ute đŸ˜‰ Och har man en sticka ut, med innetermometer kan det bli varmt mot den eller vĂ€ggen med đŸ˜›

Frosstis
3

Snö?!?!?! Uhhhh
..vart bor du egentligen?! Vi har iofs bara tio grader men det Ă€ grönt grĂ€s och gröna trĂ€dknoppar
. Runt ett hĂ€mtar jag Fransis pĂ„ utstĂ€llningen i olofstorp!!

eme
0

#64 Vad kul! Vilken ras?, kön. BerÀtta allt du vet!

kaninloggen.bloggplatsen.se

[Mi-rand-a]
0

#69 #70 #71 

Bor i kiruna sĂ„ riktig sommar lĂ€r de vĂ€ll aldrig bli men nu Ă€r de hela 8 grader och rĂ€knas vĂ€ll som varmt hĂ€r ;p Sen fĂ„r man vara glad att snön smĂ€lt bort frĂ„n asfalten sĂ„ man slipper gĂ„ pĂ„ den förbannade snön ,hehe :p 

usch riktigt avis pÄ er som har de varmt och skönt :(

Frosstis
0

#72 Fransk vĂ€dur, hane, madagaskar, JÄTTESÖT ♄:D Kommer lĂ€gga upp bilder sedan ^^

[Djurlinnea]
1

Min stora kÀrlek, sÄ glad att jag har honom <3

Fridaaaa
1

Nu ska jag slĂ€ppa ut Dumle i en Hage och Ella i andra đŸ™‚ Sakta introduktion nu, inför kommande ihopslĂ€ppet om 2 veckor đŸ˜ƒ

#75 SĂ„ himla söt! đŸŒș💋

Inaarah
0

Har precis kommit in frĂ„n en powerwalk tillsammans med mamma, dĂ€r vi diskuterade hur vi skulle kunna ha kanin i sommar. Har nĂ€mligen fĂ„tt en förfrĂ„gan frĂ„n en familj om jag kan ta hand om deras kanin, under den mĂ„nad de ska vara utomlands. Vore SÅ mysigt, faktiskt! Hoppas bara allt gĂ„r att ordna, tyvĂ€rr har vi ju inga burar kvar.. :/

Sweety
4

Precis varit pÄ hopptrÀning med Yoshi.. snart debut!! Jag vill ha en till liten kanin bebis.. :3

- Medarbetare pĂ„ Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och lĂ€s!

Smullis
0

#75 Vilken klar orange fĂ€rg! Otroligt fin! đŸ˜

[Djurlinnea]
0

#79 Han Ă€r som bĂ€st i fĂ€rgen nu, innan han börjar fĂ€lla ^^ 

HÀr Àr min hona, hanens fru, fast i fÀllning..

Sweety
2

Jag blir deprimerad!! đŸ˜­ Jag HATAR att plugga!

Smullis
0

#80 Vad Àr det för ras pÄ dessa? VÀldigt vackra och karaktÀriska!:)

[Djurlinnea]
0

#82 Sachsengold :)

Smullis
0

#83 Va? Den var ny, har aldrig hört förr :P Hur stora Àr dom? Har alla kaniner av den rasen samma fÀrg? :)

Smullis
0

#85 Ah! Dom var verkligen supervackra!:)

Sweety
2

Lilla yoshi pÄ sin ANDRA hopptrÀning nÄgonsin igÄr! Klarade lÀtt hinder utan nÄgra problem, oj sÄ kul hon hade. :)

Sweety
2

Det blev visst dubbelt sÄ slÀnger in en till bild x)

PrinzeZz
0

Det sliter pÄ en att flyga med kanin, klisterlappar hit, telefonnummer dit, papper hit och tejpande dit. Men London pet show Àr verkligen en husdjursmÀssa vÀrd att Äka till.

Medarbetare pĂ„ kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 MĂ„ne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

NaDa...
0

#89 Ähh jag vill sÄ gÀrna dit nÀsta Är! Gick det bra för era kaniner?:)

~ Kram Nadja ♄

PrinzeZz
0

#90 det gick faktiskt vÀldigt bra!, men det var slitsamt och man Àr nÀstan helt slut innan man ens klivit ur sÀngen av allt kÄnkande pÄ hinder och kaniner :)

Medarbetare pĂ„ kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 MĂ„ne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

ninor
0

Mamma har opererats idag. Hon skulle vara pĂ„ sjukhuset 8:15 och lovade att höra av sig sĂ„ fort hon vaknade till. Fick ett sms nĂ€r klockan var typ 16:#0, gissa om jag varit nervös
 ;S

Meeen, till nÄgot roligare: Har kontaktat mÀklare idag som kommer hit pÄ onsdag! Ska bli skönt att Àntligen komma igÄng med försÀljningen av min lÀgenhet :)

/ Nicole

Frosstis
0

Borsta tÀnderna och sedan sova^^ Àr helt slut efter en dag i stallet. Gjort utfall ocksÄ, det+massa trÀningsverk Àr inte en bra kombo.. men jag kÀmpade pÄ tills mina ben darrade av anstrÀngning xD

Juste, jag red barbacka i lördags! Det var jÀttekul ^^

[Rabbitte]
0

Dags för första semifinalen i Eurovision🙂Vem hejar ni pĂ„ i Ă„r?
Islands lĂ„t; Eg a Lif❀ligger mig varmt om hjĂ€rtat!

Fridaaaa
0

#94 Inte lyssnat pĂ„ nĂ„gra bidrag đŸ˜›

NaDa...
0

Ska se finalen men har lovat mig sjÀlv att inte lyssna pÄ nÄtt bidrag före (Förutom Sveriges o Finlands som jag hört pÄ radio 100 gÄnger).
Det brukar dock bara vara typ 1 eller 2 bra lÄtar, resten kan man sitta och kritisera med kompisarna. ;)

~ Kram Nadja ♄

Frosstis
0

Francis har vart ute jÀttelÀnge i hagen idag :D Han tyckte det var jÀtteskönt och gick och Ät grÀs hela tiden ^^

[Rabbitte]
0

#96 Ja vi ser alltid tillsammans med vĂ€nnerna, Ă€ter gott och "leker" jury, men sĂ€llan man fastnar för flera. Men nĂ„gra bra lĂ„tar har vi ju fĂ„tt med Ă„ren🙂

AkaiTsuki
0

Haha aww, lilla Akkio hade fĂ„tt bös i ögat och det började sĂ€tta sig dĂ„ mĂ„ste mamma rycka in och oj va han tyckte det va obehagligt och för att visa sitt missnöje över detta sĂ„ Ă€r buren helt omvĂ€nd efter jag slĂ€ppte ner honom igen đŸ˜‚ Det Ă€r sĂ„ gulligt att han gör sĂ„ â€ïž

//Joanna

Peak303
0

Sitter och vÀntar pÄ att veterinÀren ska ringa och berÀtta hur det gÄtt med Bentley's kastrering.. *nervös*

-'  Malin Hultman

ninor
0

#100 Åh minns sjĂ€lv hur nervös jag var nĂ€r Elliot kastrerades.. Men det har sĂ€kert gĂ„tt bra för Bentley! :)

/ Nicole

Peak303
0

#101: Jo fick samtal frÄn veterinÀren för en stund sedan och dem sa att allt hade gÄtt bra. SÄ ska ivÀg och hÀmta honom om en stund ^^

-'  Malin Hultman

NaDa...
0

Har haft en helt slapp dag i skolan. Bakade pĂ„ tyskan, studerade kaninbeteende pĂ„ profilen och pluggade biologi. Sista timmarna fick vi hĂ„l. :D Men fick i alla fall Carmens kastrering bokad. Är redan sjukt nervös
 :S

~ Kram Nadja ♄

[Mi-rand-a]
0

uuusch vad har hÀnt med iFokus utseendet ?? eller vad de heter, ovant och fult iaf :p

Fridaaaa
0

#104 NĂ„got nytt đŸ˜› ska tydligen vara sĂ„ hĂ€r nu.

[Bambis]1
0

#104 jag stör mig nÄgot otroligt pÄ det XD

Smullis
0

#104 Eller hur! Blev ganska chockad och trodde det var min iphone som hade hakat upp sig först :P Mycket bÀttre innan!

ninor
0

Haft 3 mÀklare hÀr idag, snacka om att jag har beslutÄngest just nu
 Vem ska man vÀlja? Vad ska man gÄ efter? =/

/ Nicole

Fridaaaa
0

#106 Jag med hehe

#107 HĂ„ller med, men killarna pĂ„ sajten vill ha det sĂ„ hĂ€r nu, Ă€r vĂ€l frĂ€mst testing nu först. SĂ„ man fĂ„r vĂ€l stĂ„ ut đŸ˜›

Smullis
0

#107 Jo man fĂ„r vĂ€l göra det dĂ„ đŸ˜› Hoppas dom Ă„ngrar sig snart och gĂ„r tillbaks till det gamla sĂ€ttet :P

Beatrice_Love_Kaniner
1

köpt en D ponny! đŸ˜Š Ut och tĂ€vla LB i sommar! đŸ†đŸ˜ƒ Ă…h, letar och letar efter dvĂ€rgharar eĂłch otterblĂ„a hermeliner!

Dipsie'n'Poo
0

Ridning snaart :D

minaninar
0

Stör mig ocksĂ„ pĂ„ den nya "designen". Dessutom sĂ„ loggas jag ut hela tiden, Ă€ven nĂ€r jag precis ska posta ett inlĂ€gg
 sĂ„ irriterande. Och inte nog med det, nĂ€r sidan ska laddas upp sĂ„ "hoppar" inloggningsrutan/medlemsrutan frĂ„n vĂ€nster till höger sida och hĂ„ller pĂ„..

Fridaaaa
1

#113 LĂ„ter mysko! Hade rapporterat det till support, för det Ă€r ju inte normalt đŸ˜›

minaninar
0

Tack! Kanske ska göra det dĂ„, sĂ„ fort ja orkar. Haha. Ă€r sĂ„ lat
😃

Inaarah
0

Har varit pÄ spÀnnande och givande möte idag. VÀntar bara pÄ en underskrift, sÄ ska allt gÄ i lÄs. Nu ska jag byta om till shorts och Äka ivÀg till en vÀn. Vi ska Àta jordgubbar pÄ balkongen i den tjugosjugradiga vÀrmen. Perfekt fredag!!

[Rabbitte]
1

Fyller Ă„r idag; har stĂ€dat hela dagen (fint nĂ€r slĂ€kten kommer imorgon) - ingen hit i dagens vĂ€rme! Men snart blir det grillning pĂ„ en strand vid VĂ€ttern🙂

NaDa...
0

#117 Grattis! :) HÀr Àr det tusans kvavt, och vi har hört lite Äska. Mysigt vÀrre! :)

~ Kram Nadja ♄

[Rabbitte]
0

#118 Tack!
Åh vad mysigt - Ă€lskar sĂ„dana vĂ€der. HĂ€r Ă€r (kollar) 23 i skuggan och de gödslar ute sĂ„ fönstren fĂ„r vara stĂ€ngda😛

Zekaan
0

Hittade en massa myror i isacs bur idag, vad ska man göra för att fÄ bort dom? Har iallafall stÀdat och mördat bort sÄ mÄnga myror som möjligt. Nu Àr ju frÄgan, var fan kommer dom ifrÄn? Usch.. NÄgot tips? pÄ hur man fÄr bort dom?

Dipsie'n'Poo
0

#117 Grattis! :) Mysigt det lĂ„ter 👍

Ganska mycket att göra nu under helgen. Och mamma Äker till Italien.
Kemiprov, Teknikförhör, Franskauppsats och Historiauppsats, yey. 😓

[Mi-rand-a]
0

Àntligen lite sommar hÀr, 18 grader :))

Fridaaaa
0

Nu Àr Flizan & Smilla i en Hage och Dumle i en Hage, varit det en stund nu. Varit för varmt för dem innan.

Haft runt 22-24 grader hĂ€r idag đŸ˜ƒ

Frosstis
0

NÀstan 30 grader hÀr^^ skitvarmt!!

Klara.b
0

Jag ska bli vegetarian, det har jag bestÀmt!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

AkaiTsuki
0

#125 Glöm dĂ„ inte att kolla upp alla essensiella Ă€mnen kroppen inte sjĂ€lv kan producera sĂ„ du kan fĂ„ i dig rĂ€tt kost đŸ˜‰

//Joanna

Smullis
0

#125 Ett mycket klokt val :)

Beatrice_Love_Kaniner
0

Àr det bara jag eller kan ingen annan se bilderna pÄ kaninifokus-
.

Lurvas11
0

#128 jag kan. Fast jag Àr inne pÄ mobilen :)

HĂ€lsningar Lurvas11Glad

Diskussionen har nÄtt max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
InlÀgget Àr lÄst för nya kommentarer