Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 769 ggr
Haztparken
2

Lejon Hona Köpes Ev

Tjena!

Försöker med lite övertalning på min mamma om att skaffa en till kanin!

Om det går vägen så vill jag gärna ha lite info/länkar m.m till uppfödare å så :)

Vill ha en renrasig lejonhuvad hona med stamtavla, (helst unge men tittar gärna också på vuxna!), färg kvittar! Ska finnas i Skåne (nära Ängelholm). Vill kunna ta kullar på honan senare ev.

Sedan skulle jag också vilja köpa en tvåfackare också, så länka gärna till billiga, men bra burar/försäljare! :)

Vill ni veta något mer så fråga bara! :)

Haztparken
0

Putt :)

Haztparken
0

Någon? :)

[YukiOni]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi ska ha kull här om någon vecka(väntar 2 renrasiga lejon-kullar) länk i min signatur. Det blir säkerligen någon vi inte ska behålla/inte har "rätt" färg.

Några från Skåner kaninhoppare kommer ofta & tävlar i vår hoppklubb, så transport går säkert att lösa den vägen eller på något annat sätt.

Haztparken
0

#3 oj vad fina! :D Kommer dom att ha stamtavla? :)

[YukiOni]
0

De med godkänd färg🙂

Ska själv bara behålla japaner(med så bra teckning som möjligt) restående säljs med stamtavla om färgen är godkänd, annars hb 😃

Haztparken
0

#5 Okej! Jag är intresserad! :)

Men som jag skrivit i #0 så e jag ju ute efter en hona med stamtavla så vore super om ni fick en hona med Godkänd färg?! :)

[YukiOni]
1

#6 Har som sagt 2 kullar på g (LÄNK) borde komma minst en hona till dig🙂
Har 3 andra spekulanter som är ute efter bebbar så sätter upp dig med på intresselistan?

Haztparken
1

#7 Absolut, gör det! :)

[YukiOni]
0

#8 Okej, första kullen kommer tidigast den 2a Juni🙂

Haztparken
0

#9 Okej! Läser för fullt om era fina ninisar nu på er hemsida, himla snygga och fina färger! :)