Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 517 ggr
Vemsan
0

Min lyckodag? :D

Idag har jag köpt en kaninbur för att det var extrapris :) Och kanin blir det redan i AUGUSTI! :D Mamma var från början lite sur över att jag ville ha kanin, men när hon fick syn på de urgulliga kaninerna på djuraffären satte hon sig på huk å bah "tiiiiiiiiitta så söööt! Å den där! Kolla Emma!". Å Hon som har vart sån bah ahmen det får du sköta själv och jag tänker inte röra den.. xD Sen idag har hon blivit typ helt engagerad i det hela med kanin å allting och hjälper till och letar kanininfo.. xD

Hälsningar Vemsan

Ciindra
0

:)

Jojsan
0

va kul! :D så det blir redan då :P hade oxå haft svårt att vänta till nästa sommar och jag hade längtat och längtat ^^

[Saarah]
0

jaa, det är ju svårt att inte falla för sötisarna ;P

annaforsgren
0

hihi, vad kul!:D

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

johanna_loveAnimals93
0

Vad skojsigt! Lycka till ;)

[Niike]
0

Så roligt!:) Min mamma blir också helt kär när hon ser små söta kaninungar ^^ Men nu tycker hon att det räcker med 3 kaniner, även att jag vill ha en till … (A)

Vemsan
0

#2 Haha joo! Det skulle det absolut vara! xD Och min mamma som sa att aa.. den kommer du inte kunna köpa förens efter jul å sen bah. Du får ta och köpa en nästa månad! xD

#3 Haha nää ;P Du skulle sett mamma asså:P

#4 Jaow, kan knappt vänta!! :D

#5 Det kommer bli superkuul! :D Tack så mycket!

#6 Haha! ;D

Hälsningar Vemsan

Vemsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här é buren också btw ^^,

Hälsningar Vemsan

malinroth
0

fiin ^^

Tina-A
0

Grattis :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Keligast
0

Jätte fin bur :) Kul med det med kaninen^^

[Niike]
0

Najs bur:) Hur stor är den?

Vemsan
0

#9 haha jaow, jag älskar den xD

#10 Tack så mycket :D

#11 Jaaa! :D Kan knappt vänta :D

#12 Den är 120 x 59. Och så 60 cm hög :) Jag kan sitta i den med benen rakt ut ;) Och jag är 185 cm xD

Hälsningar Vemsan

Vemsan
0

=)

Hälsningar Vemsan

malinroth
0

#13 jättefin men hur menar du egentligen? jag är 177 och jag kan aldrig sitta i Lilos 120s bur Förvånad

SaraB
0

Kuuul :D

Vemsan
0

#15 Nehee! Men jag kunde det x)

#16 Jaaow  =D

Visst ja, någon som vet om man kan bygga ett sånt dära sitthus/ligghus själv?

Hälsningar Vemsan

malinroth
0

#17 nice ;) synd att den "bara" var 60cm hög annars hade du ju kunnat sitta där inne  med lillskrutten haha XD

Det ska nog inte vara så svårt att bygga ett litet hus, det klarar du säkert av själv (kanske med hjälp av dina föräldrar eller nån)om du har lite skivor och spik/skruv och så :)

[Niike]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har byggt en hel del hus själv, här kommer ett av dem, det största. Måtten är typ 40x30x30 (LxBxH) tror jag ..

huldisen
0

Fiin bur :)

Martina-b
0

fin bur!:D