Belgisk hare köpes!
1-2 Belgiska harar köpes, företrädelsevis viltröda honor, till omsorgsfullt hem med stor boyta!
putt
Sålde inte Henni-Chan här på Kif Belgiska har-ungar nyss ? Vet inte om hon har några kvar.

Jo hon har en hona kvar, Selene.
kissemiss_01@hotmail.com är hennes mejladress
*putt*
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#3 Hon har ju 2 killar kvar också väl? Sist jag skrev till henne så hade hon det iaf ;)
Fast iofs spelar det ingen roll när hon vill ha en hona :P

Hehhe ;) Hon har båda herrarna kvar, men eftersom hon var intresserad av hona så tyckte jag det var onödigt att svara att det fanns hanar också.
#8 Haha, jag kom på det :P Ibland är jag lite trög och är på en helt annan planet när jag skriver :P Finns en viss risk att jag tänker på annat när jag skriver :D

#10: Vad roligt!! :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Eris på bilden är kullsyskon med Selene ;)
Har tyvärr bara en Hane kvar!
Selene är min!:P

#13 Jajamensan
#11 Glömde skriva att Eris är sypersöt!:D På onsdag hämtar jag hans syrra Selene :P Längtar massor!:D Haha, hade velat hämta henne nu ;) Men är ju inte i Sthlm förrän på onsdag, då jag åker hem den dagen =)
Är aneah och _Stj3rnfallet_ samma person? :P
Nope… Jag kommer från Kiruna, men har flyttat till skåne :P Vet inte vem den andra är =/
Förresten så är det ju bara att titta på presentationerna så ser du ju att vi inte är samma person ;) :P
SaraB: Nej, vi är inte samma person! ;-) Jag hade tingat Selene men kunde inte ordna med transport hem till Småland (först nu i veckan som kommer har det dykit upp ett tillfälle …) så jag fick tacka nej, högst motvilligt! Men jag tror vackra Selene får det jättebra hos Stj3rnfallet!!!! :-) Lycka till!

Har tagit kontakt med Henni-Chan och nu hänger det bara på att fixa att ta hem henne så blir Selene smålänning!