Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 658 ggr
Aneah
0

Belgisk hare köpes!

1-2 Belgiska harar köpes, företrädelsevis viltröda honor, till omsorgsfullt hem med stor boyta!

[Niike]
0

putt

Taci
0

Sålde inte Henni-Chan här på Kif Belgiska har-ungar nyss ? Vet inte om hon har några kvar.

EllinorK
0

Jo hon har en hona kvar, Selene.

kissemiss_01@hotmail.com är hennes mejladress

Tina-A
0

*putt*

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Stj3rnfallet
0

#3 Hon har ju 2 killar kvar också väl? Sist jag skrev till henne så hade hon det iaf ;)

KajsaM
0

Läs om henne här :)

Stj3rnfallet
0

Fast iofs spelar det ingen roll när hon vill ha en hona :P

EllinorK
0

Hehhe ;) Hon har båda herrarna kvar, men eftersom hon var intresserad av hona så tyckte jag det var onödigt att svara att det fanns hanar också.

Stj3rnfallet
0

#8 Haha, jag kom på det :P Ibland är jag lite trög och är på en helt annan planet när jag skriver :P Finns en viss risk att jag tänker på annat när jag skriver :D

Aneah
0

Tack för era tips?! Glad Har tagit kontakt med Henni-Chan och nu hänger det bara på att fixa att ta hem henne så blir Selene smålänning! Flört

Hatasallad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan verkligen rekommendera Hennies belgiska harar. Jag har ju Eris från Hennie.

Hennie är verkligen duktig uppfödare, trots allt är det hennes första kull med belgiska harar.

Tina-A
0

#10: Vad roligt!! :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

EllinorK
0

Eris på bilden är kullsyskon med Selene ;)

Henni-Chan
0

Har tyvärr bara en Hane kvar!

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Stj3rnfallet
0

Selene är min!:P

Hatasallad
0

#13 JajamensanSkrattande

Stj3rnfallet
0

#11 Glömde skriva att Eris är sypersöt!:D På onsdag hämtar jag hans syrra Selene :P Längtar massor!:D Haha, hade velat hämta henne nu ;) Men är ju inte i Sthlm förrän på onsdag, då jag åker hem den dagen =)

SaraB
0

Är aneah och _Stj3rnfallet_ samma person? :P

Stj3rnfallet
0

Nope… Jag kommer från Kiruna, men har flyttat till skåne :P Vet inte vem den andra är =/

Stj3rnfallet
0

Förresten så är det ju bara att titta på presentationerna så ser du ju att vi inte är samma person ;) :P

Aneah
0

SaraB: Nej, vi är inte samma person! ;-) Jag hade tingat Selene men kunde inte ordna med transport hem till Småland (först nu i veckan som kommer har det dykit upp ett tillfälle …) så jag fick tacka nej, högst motvilligt! Men jag tror vackra Selene får det jättebra hos Stj3rnfallet!!!! :-) Lycka till!