Snart!
Nu är jag hemma från landet igen (över dagen) för att åka och hämta lilla Yra :D Tåget som hon åker med rullar in på Stockholms Central klockan 15.40! Kan knappt bärga mig nu. Har längtat galet mycket till det här :)
När hon är hämtad åker vi direkt tillbaka till landet och är väl framme där vid klockan sju eller så :)
Då uppdaterar jag er med lite bilder förhoppningsvis :D
Haha, onödig tråd men jag är ju gladast i världen just nu!! :D

Åhh :) Ta massor av foto och säg ikväll hur det går för er!! :D Jätte roligt ju

Åh, jag längtar också.. tihi :P
Åååå :D:D Vad roligt!!
Kul :D

åh, vad skoj!!!!

Myyys!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Nu är hon äntligen hemma! Efter en lååång resa från Skåne :) Söt som socker och riiiktigt nyfiken av sig :D Ena örat pekar rakt upp medans det andra hänger ner ;) Mysig :D
Tog en bild på henne, men vill låta henne vara ifred lite såhär första tiden. Mer bilder tar jag imorgon då hon ska få komma ut i hagen!
Nej så sööt! =D <333
Hälsningar Vemsan

Nämen aww så sööt :D:D:D <3<3<3

Visst är hon underbar? Och så sjuuuukt charmig så det är inte sant :)

Grattis!! Hon är ju heeeeeelt underbar <3 :)

Aww helt underbar <3

Heelt fluff :=)
naaw så söt :D
Åh så söt :D
- Mvh Emma
Aww så göllig -v-
Men åh :D Hon ser ut som chokladfärgad sockervadd :D <3
Nämen snutten! Så sööt man får vara då!:) <3 Gulligull (A)
Haha, ååh, hon är ju sååå söt!:D Nästan så att jag ville behålla henne själv ;) Hon blev inte ens rädd för hundarna =) Jag satt och tittade på henne hela tiden och emllan åt på chillan :P Haha, min valp Qendra blev biten i svansen av chinchillan :P
Yra såg riktigt mysig ut, men jag ville inte stressa upp henne, så jag lät bli att klappa henne trots att jag ville ;) Kom på förresten att jag glömde säga till er att hon var lugn hela vägen! Hon ser så söt ut med ena örat hängande och det andra stående :D
Hoppas att allt har gått bra!=)
Åhh så söt :) Har hon träffat moses ?

Nämen guuuud va söööt! :o :D shit! ^^
Nämen gu så söt! :D
Grattis! :)

Aww så söt :D <3 Charmtroll

gud vad söt hon är :D
Haha såå söt! Ser nästan ut som en liten hund;D Har Moses märkt att det är en brud i huset ? ;)

Hääärligt! ;D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
herregud så söt!!! senaste bilden du la in är hon… oemotståndlig!! :D söötingen

Hihi, ja, och hon är minst lika trevlig som hon är söt :) Försöker spendera så mycket tid som möjligt med henne! Hade henne nyss i soffan och hon slickade lite på min hand :) såå mysig!!
#28 Japp xD Han stampar och springer runt runt i buren, men har lugnat sig lite nu ;) Yra tycker bara att han är larvig! Haha

Herregud såååå söt! Haha klart Moses bli glad :D
nämen guu vad söt! ^^
Kommer det mer bilder på sötnosen:P?

Varför köpte du en kanin från skåne? Kaninens resa blir lång och jobbit för dem.
Åååå vad söt!! :´D <33

Fina bilder :)
#35 4,5 timme är väl inte lång resa?! Stackars min kanin fick ju resa 17,5 timme :S Tycker inte att det blir en lång resa för en kanin om det bara gäller 4,5 timme.. Dessutom klarade hon resan bra =)

#35 Jo, jag tingade en kanin innan, som fanns 1 timme ifrån mig, men dagen innan jag skulle hämta henne fick hon dödlig coccodios. Alla hennes syskon dog och mamman blev smittad. Behandlingen skulle ta 6-8 veckor och det fanns ingen garanti på att hon skulle överleva. Så jag letade överallt i mitt område men hittade ingen annan som föder upp teddydvärgvädur. Så hittade jag Lyktans och fick transporthjälp av Sandra. Hon klarade resan suveränt, så jag förstår inte vart du vill komma med din kommentar?
Jag har lite nya bilder jag kan visa om nån vill se :)

JAG VILL SE! :D

Fy sicken vad gullig liten pälsgris ;) Hur söööt som helt!!!!

Fy vad söt! En liten sockervadd <3
Hon är så söt:)! Men tänkte bara allt hår kring ögonen, stör dte henne inte eller ger henne begränsad syn? kanske bara på vissa bilder det ser ut så:P

#47 Nej, det stör henne inte, (eller, jag vet ju inte vad hon tänker, känner eller ngt sånt, men vad jag sett bryr hon sig inte om det). Och hon ser lika bra som vilken annan kanin som helst!
#Ok då vet jag:) Hon verkar ju jätteglad och tillfreds, bara det att jag aldrig sett en likadan kanin tidigare:P
Är det bara jag som tycker hon ser mer blåaktig ut än brun?:P Kanske jag som ser fel =) Hon är verkligen jättesöt!:D
Jättesöt Twinnie! hon liknar Molly lite, Molly är med så hårig i ansiktet. :) Hon är ju blandis med teddy i sig ;D

Gud så söt hon är :D
#50 jag tycker oxå hon ser lite blåaktig ut :)
rolig färg på selen förresten :P

guuud vad sööööt<3
#53 Bra, då är jag inte ensam :P Tyckte hon såg blåaktig ut redan på tåget, men då trodde jag att det var transportburen som speglade av sig lite på henne, men tycker fortfarande att hon ser mer blå ut i ansiktet :P
#55 hehe :P på de sista bilderna tycker jag iaf det ^^
Gud så sööt!

Jo, hon ser lite blågrå-aktig ut ;) Men ni kan ju kolla stammen. Finns inge blått där inte :)
u. Röd m. vit bläs (wienertecknad, blåögd)
e. Havanna
uu. Röd
ee. Havanna mantel
ue. Röd/Svart japantecknad
eu. Röd/Svart japantecknad
eee. Havanna mantel
uuu. -

Aww vilken sötnos <3

hihi, gud vad söt!:D <3
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Nämen ååååh. hon är ju helt.. underbaar!
GUD VAD SÖT!!!!! <33333