Lek: äldsta kaninen
Denna lek går ut på att man ska skriva en kanin som är gammal. Man måste ha sett den live också🙂
Undrar hur gammalt det kan bli på denna lek.
Jag har en kaninhona på 9 år, lilla Susie :)
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Den äldsta kaninen jag har sett hittills är en kanin på 6 år (det är min egen) Han är lika pigg och glad som förr🙂
äldsa jag har sett är 8 år ca
Den äldsta jag vet är min egen herre som fyllde 10år för ca 2veckor sen, haft honom sen jag var 11! :)
Min kompis fick en kanin som då var fem… Den blev 15 år. Men den var mycket sjuk sista året… Stackars smultron!
Jag passade en bekants kanin som då var 10 år, sedan dog han ett år senare. Så han blev 11.
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Mina nästkusiner hade en hermelin som var 16 år som bodde i en box tillsammans med sin bästis, en shettis ;) vet dock inte om den blev äldre än så, har ingen kontakt med dem längre. Men då jag var hos dem var den pigg som en mört!
http://pillasddv.weebly.com/
vi hade en kanin när jag var liten som hette gammkaninen men jag har ingen aning om ålder på han. han gick helt löst på gården (typ var påväg att bli förvildad men insåg att det fanns bättre skydd och mat på vår gård)
äldsta kaninen vi har nu är 4 år tror jag orkar inte kolla i genbanksintyget) hon klår då inte dom andras bidrag.
l'm back
Min systers kanin, Åskar, gick nyligen bort❤️och han blev 12 år
Min äldsta nu är 5 år, våran jättekanin.
Min äldsta jag har haft blev runt 9-10 år.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mina kaniner är 8 år blir 9 i år. De är de äldsta som jag har sett:)
Jag har en kompis som har två kaniner på 11 år. :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Den äldsta kaninen jag har sett är nog min egna Charlie som blev 7 år nu i April :)
War, war never changes.
Den älsta kaninen jag sett är min kompis kanin, han är 8. ;P Mina kaniner är bara tre och den andra sex månader :P
Den äldsta jag sett är min grannes kanin på 13 år :)
12år
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Min nuvarande kanin är 11 år :)
Xx Linda
Min kanin är 10 år :)
Min kanin är fortfarande en lite bebis på 9 månader! Men våra kusiner hade en han blev 9 år men han gick bart för bara några veckor sedan! 😭