Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 473 ggr
alicekanin
0

Seriös köpare?

Hej det var en tjej som var intresserad av kaninungarna som jag skulle sälja. Men vet inte om hon är så seriös :(. Hon skrev så här: (hon)- Ja jag är jätte intresserad! Jag ska ändåså sälja mina kaniner och köpa nya :) (Jag)- varför ska du sälja dina kaniner ? :O (Hon)- för de trivs inte :) Alltså när hon skrev så, så lät det ju som att det var slit släng djur nästen. Jag vill ju absolut inte ha några oseriösa köpare men vet inte riktigt hur jag ska tolka de hon skrev. Vad tycker ni? Tycker ni att hon verkar seriös?

Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)

http://lovasenshoppkaniner.weebly.com

tussen12
1

Tycker jag inte. specielt när hon skrev ''Dom andra trivdes inte'' då kommer väl knappast en ny kanin trivas.

Gå på din magkänsla 😉 Finns ju alltid andra seriösa köpare

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

OneSound
0

Personligen skulle jag inte sälja till den personen. Låter som någon som använder bortförklaringar för att bli av med sina gamla vuxna kaniner och istället vill ha en kaninunge och tror det kommer bli bra då.

Den personen borde istället sälja sina kaniner och inte skaffa någon ny. För djurens skull.

Det är min åsikt iaf :)

Aut viam inveniam aut faciam

Chantius
0

Jag skulle säga nej. Sälj inte till henne om hon ska sälja djur hon redan har. Kan man inte ta hand om sina nuvarande djur ska man inte ha ett nytt.

Fridaaaa
0

Jag personligen hade inte sålt till en sådan person faktiskt.
För chansen att den nya kaninen skulle trivas är ju inte mycket större direkt, allså om hon har flera kaniner som inte trivs.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

KaterinaPetrova
1

Om hon inte är villig att ta tag i sina egna kaniner som redan bor där så skulle jag inte bidra till att hon skaffar en till. Att ett djur inte trivs beror oftast på djurhållning.

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta

Mannez
0

Jag skulle personligen inte sälja till en sådan person, i mina öron låter hon mycket oseriös och jag tycker du borde gå på magkänsla.

"För de trívs inte" är en mycket dålig ursäkt och precis som du påstog TS så låter det som om hon menar att kaniner är slit och släng djur.

Min åsikt iallafall. :)

Hälsningar Amanda och kaninerna