(S) Flertal Kaniner
Säljer tyvärr i princip alla mina ungdjur/vuxna kaniner på grund av svalnande intresse.
Kaninerna de gäller är:
Snöflingans San Zeno
Zeno är en trevlig hona efter Blåbärets Amarone och undan Valentinos Tivoli. Hon är blå vitörad och är född 2011. Hon har haft 2 kullar tidigare och gett både wienertecknade, vitörade och blåögda. Passar bra till Avel och kel, även hoppning vid intresse. Zeno har en kull just nu som är lev.klara i slutet av maj så efter det är hon klar att flytta.
Finns i skåne men transport går att ordna till nästan hela sverige, mer info PM:a eller mejla boltenskaniner@hotmail.com
Väl mött!
Dangerous Die Wiesse Rose
Walle är en av de häftigaste kaninerna jag någonsin haft. Otroligt hoppglad och springer löst och hoppar i trädgården. Han är född 2012 och är efter Skärbos Hultsfred och undan Ekens Chimera. Walle är en svart brokad hane med långa bakben och väldigt högrest kropp. En helt fantastisk kanin i mina ögon.
Maskot
Maskot är en helt underbar liten kille, väldigt snäll men mycket energi. Han är väldigt liten, ligger på drygt 1,2 kg skulle jag tippa på men har otroligt stor personlighet. Han är rexpälsad och kan funka lika bra till hoppning som kel och ev. Avel. Han är japantecknad gul/svart och född 2012.
Maskot är tingad =)
Dexter är tingad =)
Dexter är åter till salu.
Maskot är såld och zeno tingad :)
Bravo är åter till salu och även walle finns kvar, resten tingade/sålda.
Undrar varför ingen valt Walle :OO
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#8 Haha ja jag undrar desamma XD
Ska du sluta med kaniner? :(
Yes det är planerat ett tag nu men känner att de är dax att ta tag i det så började sälja av för några veckor sedan och nu är de två kvar :) 3 stycken stannar dock här hemma och tävlas av andra :)
Okej vad synd :(
Är han Hare/Dvv?? :))
(Walle alltså)
/ Cornelia Andersson,
#13 njä mest vädur men lite engelsk scheck och hare :) men som sagt mest hoppvädur :)
#Aha ok :))
Tyckte han såg väldigt ''harig'' ut.. (bakbenen å den ''slanka'' kroppen) :))
/ Cornelia Andersson,
Finns nån kvar? (:
ja antagligen, pm:a mig :)