Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1186 ggr
moonii
0

Hona - Värmland

Söker efter en kaninhona cirka 1 - 2 år eftersom 1 av våra kaniner avled idag och nu är den kastrerade hanen ensam. Vi bor i Hagfors - Värmland. Kaninen kommer få ett bra hem!

KaterinaPetrova
0

Någon speciell ras/färg du är ute efter?

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta

moonii
0

Helst i storlek runt Dvärgvädur, men ras och färg spelar inte så stor roll, allt är av intresse :)

natha-mjau
0

Finns många kaniner på blocket som söker hem i värmland :)

KaterinaPetrova
0

Tänkte säga precis som #3, har tyvärr ingen hona till salu just nu men vet många som omplacerar sina äldre kaniner. Kan hålla ögonen öppna!

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta

zezagena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har den här snälla tösen till salu, dvv men ej lagt öronen, väger ca 2 kg skulle säkerligen trivas med din hane. Hon kan dock ej flytta på direkten utan först i början av juni då hon har en kull nu. Typiskt nog har jag släkting som åker till Hagfors ( bor i Sthlm), på mån men kan ju komma flera tillfällen..

moonii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Ååh, vad söt hon var! Ser ut som hanen vi har!

Hur gammal är hon och vad heter hon? Vet du lite mer exakt datum när hon kan åka?

Våran hane:

zezagena
0

Ja de var ju väldigt lika 😃 Hon är född 1 aug- 12 och är alltså 10 mån i juni, heter Krusbodatorp Ringblomma ( id-märkt med ring). Runt 10 juni kan hon flytta. Vet ej när min bror åker härnäst o jag åker oxå ibland men trol inte förän aug.. Vi kan ju kika på djurtransportifokus sålänge😉