Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 572 ggr
[einstein99]
0

Längtar !! :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är super taggad till måndag :D Jag har åkt med min pappa till Stockholm och ska hjälpa till på hans jobb för att tjäna pengar. Och eftersom att jag ÄNTLIGEN är i Stockholm så ska jag åka till Bromma zoo. Är jätte taggad :D Vilket tillfälle man har allså :) Jag ska köpa ett bäddmaterial som heter carefresh. Det har jag viljat köpa sen jättelång tid tillbaka. Om ni undrar vad det är så kan ni googla det. Det finns typ i bara 2 affärer i svergie och i USA. Jg ska köpa carefresh colours som min lilla hamster ska sova i. Sen ska jag storhandla leksaker och godis till kaninerna :)

Emmetem
2

Ska också till Bromma Zoo! Dock på lördag :) Känner samma längtan!

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Fridaaaa
0

Tänk på att inte ta bilder du ej har tillstånd att använda 😉
Bilder på webb-butiker & google = inte gratisbilder 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ninor
0

Jag var på bromma zoo nu i veckan. Jisses så söta holländar-ungar de har! Och för att inte nämna den lilla svarta lejonhuvade kaninen (om den är kvar nu).

Har sett carefresh flera gånger, men aldrig tänkt på att det var något speciellt med det xD

[einstein99]
0

#2 ojdå visste inte det.. Ska inte göra om det ;) #3 haha så kan det vara för en som inte brukar vara i stan när man ser något nytt så blir man utom sig ;) #1 kul jag älskar att gå runt i sånna affärer och shoppa eller bara kolla på olika saker :D