det är lite skillnad på pris isåfall jag köpte mina på Granngården 4 för 99:- tror jag det var. Jag har 8 galler, det blir skitstort och bra :)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Okej, Tack! Dom är ju ganska dyra, men ska ändå iväg nån dag och köpa :)

1. Har två rutor, alltså åtta galler. Ska typ köpa fler :)
2. 99:- per ruta.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Kajsa_ - På Jula i Luleå kostar dom 79:- ;)

- Har 2 hagor med 8 galler i varje.
- Ett "paket" (med 4 galler i) kostade 100kr.
Jag har 8 galler . 4 galler kosta 98 kr .minns inte vars jag köpte det dock.

skojar ni med mig ? jag har köpt alla mina på jord nära för 99 kr st ! Ca 600 fick jag betala för alla :/ jag har 6 hagar och 6 kompostnät . minaa hagar är inte så stora men dom kan äta gräs i alla fal :) men har en jätte stor Hage som jag byggt av vanligt nät och brädor och lite sånt , heh.

Jag har 2 komposter, alltså 8 sektioner till min Hage. Tror jag gav runt 125 kronor styck Per kompost alltså ;o).
Lillninisen fick dock vara inne tills hon blev lite större för hon kunde ganska lätt pressa sig mellan hålen…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag har 8 kompostgaller. Pappa köpte dom på Jula. Men vet inte vad dom kostade jag var inte med.

För intresserade: jag köpte mina på Ö&B :)

1. Har 20 galler. (fick 8 gratis)
2. 297 kr på granngården.
Har 16 st galler, ska nog köpa fler sen.
Köpte först 8 st på granngården, för 198 kr. 4 st för 99 kr alltså.
Sen var vi på Jula i Umeå, och köpte då 8 st till, fast för 79 kr för 4 st.
Jag har nog 6 galler just nu tror jag. Ska köpa fler.
Kommer inte ihåg hur mycket de kostade, de är väldigt gamla :P
- Mvh Emma

#7 Oh tackar för tipset ;)
Tack alla som har svarat! :) Lite olika priser :D
Twinnie, 20 st?? Herregud vad många ;) Bild?
Är ni inte rädda att kaninerna hoppar över? =)

#20 Japp! :D Har världens bästa grannar! När dom fick veta att vi skulle skaffa en liten tös, skänkte dom 8 st galler :D Jag har båda hagarna på mitt landställe. Så kan itne fota det nu, men ska dit nästa helg :)
#22: Då vill vi se en bild när du kommer hem ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#21 Jag var rätt rädd att dom skulle hoppa över, så jag har ställt mina galler på höjden istället för bredden, om ni förstår? Så nu är dom så pass höga så dom inte kan hoppa över.. Ska kolla om jag har nån bild!
#21 Är mer rädd att Isaac ska krypa igenom dem :P Än så länge är han för liten för att vara obevakad där i :P
- Mvh Emma

Jag köpte 3 förp på Rusta för 99 kr/st.(Hade en förut som jag har köpt på Jula för 79 kr) Har satt dom på höjden, utom en del, där jag kan kliva över. ;) Har 2 stora hagar, varsin åt Dennis o Andy. Marlon är lite för liten ännu, så han har fått vara i en annan gallerbur. Men han ska förstårs oxå få en stoor Hage! ;)
#27 Jaa, det är jobbigt när man ställer dom på höjden å man inte kan kliva över ;) Men jag har en stol utanför som jag ställer mig på, blir inte lika högt då. Fast ibland orkar jag inte kliva på den å kliver in bara. Jag har långa ben så det går bra när jag står på tå, även om det kan vara lite klumpigt ibland ;)

Har inga sånna xO
jag har 12 st kompostgaller… 4 st kostade nog 129 kr på granngården… :)
1. Vi har två burar med 9 galler. Hagen som peppar springer ut ur har 8 galler.. En annan bur har 8 galler och hagen har 8 galler.
2. fyra galler kostar runt 129
Jag har inga galler men ska ev köpa:) ^^
Ojj… Peppar har 9 galler på sin bur och hagen har också 9… skrev fel..

4 stycken för 88 kr på cheapy:P
har 12 kompostgaller:P
Har 14 galler, kostade 100-150 tror jag…
cirka 30 st samma Hage …
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

har 8 galler..
kostade inte så mkt, me kommer inte ihåg hur mkt.. typ 100kr..tillsammans :D

Jag har 15 st kompostgaller sammanlagt, men jag har inte kaninerna i dom. Kaninerna har andra inhängnader som sitter fast i stolpar. :P Jag köpte iallafall mina kompostgaller på biltema, där kostade dom 79:-/4st. Det tycker jag va ganska billigt. Jag har sett ställen dom tar typ 150:-/4st. Det är dyrt.
Just nu har jag 8 galler men ska köpa fler:P De kostade 88kr/4st.

#6 vars köpte du dina kompostgaller?

Jag har 12 kompostgaller som kostade 129:-
Chippers och l8sson: shiitah vad stora! ;D shit va härligt för kaninerna! det var flera som hade många också ;) jag har typ bara nåra stycken, men jag ska nog köpa ett par till så kan jag sätta den nånstans(hagen) har inte så bra platser dock :/
sen undrar jag en sak; brukar ni ha era kaniner i hagarna typ hela dan utan att kollarom? asså jag menar föra att när jag har nellie i sin Hage så brukar jag typ få 'panik' elr va man ska säga o mjag typ inte är vid hagen och inte ser henne, då tänker jag att typ en stor fågel kan ta henne elr asså typ inte döda henne, men skada henne iaf, hon är ju ganska liten :/ man vet ju aldrig, elr?
:P

#44 Min kanin är i sin Hage HELA dagarna, från ungefär 10-11 på morgonen (ibland tidigare) till 11-12 på kvällen .. :-) Behöver inte ha koll, hunden har koll så det räcker. Dörren står för det mesta öppen så han springer ut och in som han vill och skrämmer iväg fåglar och rovdjur. Inte på kvällarna dock, då vi stänger dörren, men inget händer iaf. :-) Brukar inte kolla till henne så mkt.