(S) Rymliga kaninburar
En innebur och två uteburar säljes, väldigt stadiga och kompakta. Uteburarna tål vind / vatten / snö mycket bra!
Inneburen har måtten är 118 x 55 x 55 cm på ett ungefär.
Bild kan fixas om så önskas!
Ingår passande matskål, flaska, flaskhållare och kombinerad bolåda med sitthylla och matplats.
Utebur nr 1.
Mått: 150 x 140 x 95 cm
Pris: Bud
Bild finns om du scrollar ner i tråden. Har nytt takpapp!
Utebur nr 2.
Mått: 160 x 150 x 100 cm
Pris: Bud
Bild finns om du scrollar ner i tråden.
Alla burar finns i Gävle och kan säljas från den 26e november 2012.
Om du är intresserad går det jättebra att kommentera eller PM:a mig, inget kan tingas om inte betalning skett! :)
Mvh Alice och Morpen :)
Utebur nr 2. Har "bolåda" dvs. i den delen där det inte är galler men då den var väldigt stor så jag ställde in ett hus där också som kaninen kan hoppa upp på om den vill samt krypa in i och värma sig. Men köparen får göra som hen vill såklart :) Spillkant av mindre variant ingår också, mycket säkra dörrar då dem själva absolut inte kan öppna buren själva!
Själva buren kan monteras av och på benen för t.ex. enklare transport.
Putt :)
Finns inneburen kvar? =)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Finns inneburen kvar? =)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Är alla burarna kvar? Och var finns de?
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Alla burar finns kvar i Gävle :)
Okej! Lite för långt från mig då jag bor i Åmål 
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Vad är det för innermått i uteburarna?
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
skulle jag kunna få se en bild på inneburen? =) och hur mycket skulle den kosta isåfall?
Detta ska jag nog kunna ordna imorgon, dvs måtta uteburarnas innemått och fota innebur :)
#11 Bra :) Men hur mycket skulle du ha för inneburen?
#12 PM:at dig!
Jag tittar detta så snabbt jag bara kan! Mycket nu innan jul med avslutningar av diverse slag, mycket i skolan, julklappar osv.
Hej igen!
Uteburarna kommer inte säljas än då det är halt, kallt och så. Återkommer när det är dags men skulle tro om några veckor.
Inneburen får ni PM:a om så återkommer jag,
GOTT NYTT ÅR!:)
skulle du inte sälja uteburarna? jag är intresserad!
#15 joo uteburarna SKA säljas. Just nu är det bara lite svårt att flytta på dem :) PMa om du inte gjort det vid intresse !
NU är det aktuellt att sälja alla burarna igen då all snö är borta! :)
Har bättre bilder också om så önskas
Vad vill du ha för utebur nr 1 ?
#24 Tänk på, att du måste ha tillstånd att lägga upp bilden eftersom den ej är egenfotad eller gratis-bild 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.