Välkommen Bailey!
Idag åkte jag 45 min bort för att hämta upp sötnosen som fick heta Bailey. 😃 Hon sitter just nu och chillar i buren denna varma vårdag.
Här är några bilder jag tog snabbt med mobilen, som visar hennes teckning och söthet! Samt att hon har liiiite blått i ena ögat. 😍

Hon såg ju riktigt trevlig ut, snyggt namn ;)
Blir nog en bra fru till Pepper och/eller Willow :)
Så så fin och ett passande namn.
Hoppas få se mer bilder framöver😉
#1 Hon är supermysig! 😃 Ska bli kul att börja lära känna henne imorgon. Hon ska också få träffa Pepper inom en snar framtid så de blir vänner nu när han inte är könsmogen än. Kanske blir det lättare att para dem nästa år då, med tanke på hur bra det har gått för Charlie och Willow som är bästisar… ^^
#2 Tack! :D Ja det kommer helt klart fler bilder! 🙂
Kul :D Söt 😍
Hälsningar Lurvas11
Vad fin och vacker hon är! Hennes päls ser väldigt välvårdad ut. :)
#4 Ja det är hon :D:D
#5 Ja hon verkar vara nyborstad och fin, hihi. Hon tackar nog 🙂
Åh vilken söt liten rackare! Du får upd med mkt bilder!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#7 Det ska jag! Tänkte låta henne träffa Pepper imorgon eftermiddag och då kommer det massa bilder (om de kommer bra överens). 👍
Ser väldigt trevlig ut! ❤️
Men herregud! Tänkte inte på detta!
Pepper (världens sötaste kanin) + Bailey ( världens näst sötaste kanin) = DE SÖTASTE KANINUNGARNA NÅGONSIN!
#10 Haha eller hur, Klara! Sen ska det komma massa spännande färger också med tanke på deras gener! 😃 Synd att det är ett helt år kvar, jag har inget tålamod! xD
#11 Åh men Gud! Vad kan dyka upp där tro ( suger på genetik!)? Ett år är ju väldigt lång tid… Ett år av väntan… Men då har du ju ett helt år med nästan bebiskaniner :)
#12 Bland annat japantecknat (gul/svart), svart, vit blåögd, blå, madagaskar och isabella - med eller utan wt. Är inte helt hundra (är inte så bra på kaningenetik än), men båda har en förälder som är isabella och därmed bär båda på både gult och blått vad jag har fått veta… 🙂
Jo eller hur…! Charlie ska ha en kull till sensommar/höst dock, så helt utan bebbar blir jag ju inte :)
Ok, låter fint :)
Idag fick Bailey och Pepper träffa varandra! Det gick jättebra 👍 Pepper jagade runt henne ett tag och juckade, men hon lärde sig till slut att bara lägga sig ner när hon blev jagad, så stannade Pepper upp och bara la sig ner för att vila bredvid henne istället, haha. De är i alla fall vänner nu och Bailey har till och med fått pussar av sin blivande man :)
Sötnosen sitter alltid så fint <3
Vila på soffan
Gos <3
Lyckades fånga Baileys tunga på bild också! 😃
ÅÅÅÅH, vad söta! *dör*
~Rabbits for Life~
Hur lägger man in fler bilder i ett inlägg? :)
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
#16 De tackar och bugar! 😃
#17 Man kopierar bara bilder från andra sidor och klistrar in :)
Så fint de passar ihop =)
Så söt par:-) när blir det bröllop ;-)
#20 Haha snart antar jag, barnen kommer ju nästa vår 😉
#21 Åh, vad synd! :( Så himla tråkigt när djur dör… R.I.P. söta kaninen!
vilken liten skönhet!!!
Så sött litet par :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓