Hur mycket?
Är 200 kronor rimligt för blandraskaniner utan stamtavla? Det var nämligen det jag tänkte ta, men börjar fundera om det inte är för mycket? Vad tycker ni?

det är vell inte för mycket!! i en zoo-affär kan det kosta 300kr utan stamtavla och utan kaninens bakrund :(

Det är bra priis

Bra pris!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
jag skulle lätt betala 200kr för en kaninunge utan stamtavla…jag har ändå mina kaniner till kel sällskap och ev lite hoppning :) ett bra pris tycker jag.
Jag köpte min första kanin i en djuraffär utan stamtavla. Hon kostade 450 kr och var dessutom sjuk. Fick sedan avliva henne för 1300 kr.
200 kr är nog inte för mkt. :)
Jag tycker inte alls att det är för mycket, jag tycker man kan ta mer för ungarna.

Mycket lagomt (:

Egentligen tycker jag att dom är värda mer men då blir dom kanske svårsålda. Ibland kan man se tex på blocket att folk säljer kaninungar för tex 20 kr och jag blir lika arg varje gång. Så 200 kr är ett jättebra pris.Det viktigaste är ju att dom kommer till bra hem. Jag sa faktiskt nej till en tjej som ville köpa en kaninunge av mig. Hon skulle bara ha kaninen som sommarkanin när dom bodde på landet över sommaren och till hösten visste hon inte vad hon skulle göra med kaninen.

MIn kanin kostade 400 på djur affär utan stam
#8 Ja, visst blir man! Då kan ju vilken ormägare som helst köpa dem! Är de dyra vill ju oftast inte oseriösa ens höra av sig =)
200 kr är nog rätt lagomt om rätt personer hör av sig.. Marie som är min pojkväns kompis ha ju också ungar nu och hon ska ha 150 kr för dem, vilket inte är särskilt dyrt och visst många har hört av sig, men ändå inte riktigt ngn som vill ha dem =( Konstigt =/ Men då vet man ju iaf att de inte kan ha varit så seriösa trots allt ;)
#5 vad trist att hon var sjuk och att du behövde ta bort henne, men himlarns dyrt det var hos din veterinär! jag var tvungen att ta bort min 6månaders kaninunge pga bettfel i våras, under det veterinärbesöket undersökte veterinären ahlberg och avlivade henne sedan dessutom undersökte han min hund som det visade sig har två små juvertumörer som ska opereras bort, det gick på knappt 500 för hela veterinärbesöket.
Kaniner kostar runt 400 på djuraffärer så jag tycker du kan ta 250 om du vill till och med. Men 200 är helt okej, känns inte alls för dyrt. Många skulle nog betala lite mer.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tycker du kan ta 300 för dem.. ;P

Jag fick bebben för 300, men hade kunnat betala så mycket mer för henne. <3
200-300 blir bra :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

tack alla :) De kommer kosta 200 kronor styck och det är bara min pappa som har reagerat över det priset haha
#15, tycker din pappa det är för dyrt?
Egentligen tycker jag kaniner är för billiga, i största allmänhet.. :P Dom lever ju väldigt länge osv, så man måste ju tänka efter innan man skaffar en, det kanske fler skulle göra om man hade högre priser på dom. Jag skulle iaf kunna betala mer för en kanin :) Haha, o jag som ska köpa en kanin från Matilda, nu kanske jag får betala mer bara för det hihi ;D
Tycker 200 kr är ett bra pris Matilda:)

#18 Men gud vilken söt bild!:) Vilken är det du ska behålla Matilda?

Jag vet inte än. Det visar sig när jag vet vilka som är honor och vilka som är hanar :)
Okej:) Spännande ju;D
Hahaha, skulle inte förvåna mig om du krävde mig på en tusing ;) Haha nerå.. :) Jättegullig bild btw!
Shit, vad jag längtar till när man verkligen kan få reda på vad de har för kön, de små liven :)

#16 Jättebra skrivet! Håller helt med dig! :)
vilket vill du ha då? Hona eller hane??
jätte söt bild! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus

Jag vill ha en hona och hoppas att den kan gå ihop med Gizmo :)
Föresten finns det en unge kvar nu! Familjen som villa ha två ungar var här och kikade på dem idag och de hade bestämt sig för att det räckte med en till att börja med.
Okej :) Hur ser kanin som är kvar ut ?

#26 Vet dom inte..vet inte könen ännu ;)

Jag tänkte ta 250-300 till min kullen som kommer, men det er ej blandras och jag tänkte ge ut bakrund så 200 e rimligt :)