Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 826 ggr
[Sniff]
0

Umeå

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj! 

Finns det någon här som bor i Umeå? Det skulle vara så roligt att få kontakt med folk som bor i närheten, och kanske träffas eller så 😃

Stinastygg
0

Jag bor ju i Umeå, men det visste du ju redan. Ska du komma och kolla på ungar snart då?🙂

[Sniff]
0

#1 Ja det gör jag så gärna!😃

meerschweinchen
0

Bor i umeå förutom på helgerna och loven då bor jag hemma hos pappa som bor utanför nordmaling eller hos mamma som bor mestadels utanför vännäs :) (Går skola i umeå)

Mvh Sabine

[Sniff]
0

#3 Roligt! Vilken skola går du på? 🙂

Jag har gjort en facebookgrupp för kaninfolk i Umeå/Västerbotten. Det är så roligt att lära känna nya människor och kaniner!  https://www.facebook.com/groups/144187079100020/

Emelice1206
0
Stinastygg
0

#2: He e ba å dyka förbi. Jag bjuder på fika (jag e ju också vegan)🙂

#3: Visst skulle du och Sallys uppfödare komma och kika på bebbarna nån dag?

#5: Kul, vilken stadsdel? 👋

[RC1393]
0

Bor i Lycksele, men åker till Umeå några gånger per år, för att ställa ut, hoppa och köpa saker 🙂

Emelice1206
1
[Sniff]
1

#6 Hör av mig när jag vet vilken dag jag kan komma. Mums med fika! 😃

Gud så roligt att hitta lite folk! Är det någon som tränar hoppning eller något annat skoj? 🙂

meerschweinchen
1

4# går på forslunda :)

#6 Ja vi hade tänkt det, vi får höra av oss och se när det passar :)

Mvh Sabine

[Sniff]
0

#10 Åh där ville jag också gå, fast sen valde jag Midgård istället. Är det en bra skola? 🙂

meerschweinchen
0

#11 Ja det är en riktigt bra skola, är super nöjd med att jag valde den :D

Funderad på midgård också när jag skulle välja, vad går du får inriktning?

Mvh Sabine

[Sniff]
0

#12 Vad roligt! Vilket program går du?😃

Jag går samhälls med mediainriktning. Det är en superbra skola, verkligen❤️ 😊

ninor
0

Bor lååångt ifrån Umeå, men måste bara säga att jag tänkt mycket på Nemi-mysisen senaste dagarna så det var kul att se bild på henne. :D Sötnöten! ❤️

[Sniff]
0

#14 Bäst du får lite fler bilder då🙂 Hon har fått vara ute i hagen och det tycker hon är skitkul! Hon gör tusen glädjeskutt och stojar runt❤️

[Sniff]
0

Tillsammans med Svante❤️

[Sniff]
1

Vi hoppas på att Nemi och Isak ska bli kompisar. Akelha är rädd för Nemi, lilla mesninen. Men Isak och Nemi kommer hyfsat bra överens, Nemi verkar lite förälskad i Isak, haha😍