bästa minnet
vilket är ditt bästa minne med din kanin eller kainer.
mitt är när skalman somnade i mitt knä för första gången när han bara var en liten kaninplutt. då kändes det så bra att han kände sig så pass trygg att han kunde slappna av och somna!
lägg gärna in en bild på kaninen du berättat om! =)
(dock har bilden inget att göra med minnet här)
Medarbetare på Hundar.ifokus

När jag fick Moses på Julafton 2004 :)
När jag hämtade Mozart den 26/4 :) Jag var nog världens gladaste tjej då, kunde inte sluta le på hela dagen xD
har ingen kanin ska få snart jag längtar dit hehe….

När jag såg Engla för första gången, jag strosade runt i kaninstugan & Fanny hade redan valt kaninen hon skulle köpa. Då såg jag en pytteliten, vit sak som skuttade runt och så fick jag hålla henne. Åh, det var så underbart! :')
Och så när jag hämtade hem henne: Fannys pappa skjutsade oss & medans han fixade gallret på buren (vi var inte riktigt redo med buren, trodde att det skulle dröja någon vecka till) så kröp Engla in i min jacka för hon var ju lite rädd. Åh, hon var så liten och oskyldig och underbar och bäst :) <3
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Då jag fick Hampus <3
Då jag fick Zoie x)
Då Alfred å hans syskon var några veckor gamla, och jag å en kompis var kaninvakt åt dom eftersom Mimmi var bortrest.
Å så skuttade Alfred fram, slickade en massa på mig, somnade i min famn å jag ville inte gå därifrån på heeela dagen. Det kändes verkligen bara SÅ rätt å att jag verkligen MÅSTE ha honom. Efter jag övertalat pappa om att få honom, då var jag nog världens lyckligaste! :)
Måste vara då min kanin bodde på skolan, och jag gick ut till kaninerna för å gosa lite. Slaktkaninerna var i en egen bur, så öppnade jag burdörren och alla låg o ignorerade totalt, förutom min nin som glatt skuttade fram och ville ut =) Då bestämde jag mig för att ta hem henne :D Fastän jag egentligen inte alls tänkt skaffa kanin ^^
Nog då jag skaffade Channie.. var hur lycklig som helst!! sen när jag skaffade Cassie var jag oxå superlycklig- men nu är jag oxå jättelycklig för det har kommit åtminstonde en kaninunge :D

När Nova flyttade hem till mig efter att ha bott hos Julia (JuliaplusZeke här på K.if)
Det var så underbart första gången hon kom å la sig i knät
å sov första gången :)
Med Caspian är det när vi satt nere och hade främmande,
han var inte alls stressad eller nånting, utan han kom fram och
ville gosa med mig (han sprang lös på kökssoffan)
så jag la honom som en bebis på min arm, och kliade honom
med den andra .. också somnade han så och sov så i en kvart :)

När jag hämtade Yuki för första gången. :]

När jag såg Millan och Lillan för första gången! Då var dom nog bara några timmar gammal:) Dom var så små och söta<3